Ik zeg aanstaande zondag?quote:
Ja want dan kan het opeens wel. Nou goed?quote:
zaterdag ook goed? We pmmenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg aanstaande zondag?Ik PM je wel even
telefonisch boeken werkt nog steedsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want dan kan het opeens wel. Nou goed?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, vaak welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan ben je niet afhankelijk van hun starre software
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de vliegende tering met je Kras reizenProbeer ik een vakantie te boeken, half jaar van tevoren, maar 1persoonskamers zijn "op aanvraag". En welke datum ik ook kies, "helaas kan niet bla bla jammer"
![]()
ZET DAT DAN NIET OP JE KUTSITE ALS JE DIE KUTVAKANTIE NIET KUNT KUTLEVEREN STELLETJE KUTHOMOOS
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Nu we het toch over zaad hebben, heb weer een verhaal gehoord waarvan ik denk "hmm".
Heel kort dan maar: Nederlander pikt hoertje op, neukt d'r suf, en trapt er weer naar buiten. Helaas telefoonnummer gegeven (je weet maar nooit als back-up of zo). Meidje blijft bellen ook na waarschuwingen dat er een echtgenote is. Het gaat maar door. Uiteindelijk maakt meneer een afspraak. Neemt haar weer goed, maar als verrassing trekt ie zijn condoom af en blaft dat ding helemaal vol. "En nu niet meer bellen!".
Ze heeft niet meer gebeld.
Was jij die man in je bovenstaande verhaal?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Over twee dagen ben ik weer in het walhalla van de Singaporese hoerenlopers: Batam. Dan krijg ik wel weer nieuwe verhalen te horen vermoed ik zo.
Waar zit je nu eigenlijk precies? En zit je daar vanwege je werk of ben je geëmigreerd oid?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Over twee dagen ben ik weer in het walhalla van de Singaporese hoerenlopers: Batam. Dan krijg ik wel weer nieuwe verhalen te horen vermoed ik zo.
afhankelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan ben je niet afhankelijk van hun starre software
die belt niet meer, dat is wel zeker.. hij is van nummer veranderd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat voor mensen spreek jij?
Wat een gruwelijk verhaal eigenlijk
Nu maar hopen dat het hoertje over een maand of wat niet belt om mede te delen dat ze zwanger is
![]()
Tuurlijk wel, die is opgescheept met een kindquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat voor mensen spreek jij?
Wat een gruwelijk verhaal eigenlijk
Nu maar hopen dat het hoertje over een maand of wat niet belt om mede te delen dat ze zwanger is
![]()
Nope. Ik zou 'hem' er niet zomaar even inhangen, wetende dat je dikke kans hebt op allerlei vreemde ziektes, om het over AIDS nog maar niet te hebben. Die Singaporezen nemen het niet zo nauw, het lijkt wel of de beschaving ophoudt als ze het land uit zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was jij die man in je bovenstaande verhaal?
Ja, dat las ik net van dat nummerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die is opgescheept met een kindMOest ze maar niet zo irritant doen
Hij heeft een nieuw nummer natuurlijk, dat snap je
Ik zit in de buurt van Jakarta. Ben bijna 4 jaar geleden vertrokken uit Nederland om te zien of ik hier drie maanden kon blijven. Dat is gelukt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar zit je nu eigenlijk precies? En zit je daar vanwege je werk of ben je geëmigreerd oid?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt van Jakarta. Ben bijna 4 jaar geleden vertrokken uit Nederland om te zien of ik hier drie maanden kon blijven. Dat is gelukt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, ciabatta wordt gemaakt. Vanavond lekker vers
Hij huurt daar zo nu en dan een lokale schone voor het schoonmaakwerkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben je daar alleen naar toegegaan, of heb je ook je vrouw/vriendin oid meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |