Ja, wil je zeggen dat hij daar te goed voor is? Ze lijkt gewoon echt op zijn vriendin, niets aan te doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat sjaakz' vriendin een bontkraagje is?
Totaal nietquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, wil je zeggen dat hij daar te goed voor is? Ze lijkt gewoon echt op zijn vriendin, niets aan te doen.
Tsk tsk. Sjaakz is waarschijnlijk te verkaasd om bontkraagjes aan te trekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, wil je zeggen dat hij daar te goed voor is? Ze lijkt gewoon echt op zijn vriendin, niets aan te doen.
Fotoboek van Ms.Sjaakzquote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waar is Sjaaks vriendinnetje dan te bezichtigen?
Gewoon alles is makarnaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
welke pasta?
vroeger wist ik niet wat pasta betekende hihi..
maar ik dacht pasta/cake ofzoquote:
Ohhh hahaahahquote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik dacht pasta/cake ofzo
dus als iemand zei ik ga vanavond pasta eten..
Dat valt wel mee hoor. En verkazen hoefde ik niet. Ik ben gewoon half Nederlands natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsk tsk. Sjaakz is waarschijnlijk te verkaasd om bontkraagjes aan te trekken.
Ze is half Indonesischquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze is Hollandse toch?
Ze heeft een Marokkaanse uitstraling iig..
Ja, maar ik denk niet dat je er als een bontkraagje uitziet. en een halve kaas is al te veel kaas voor een mocro van de straat.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. En verkazen hoefde ik niet. Ik ben gewoon half Nederlands natuurlijk.
Apart, lijkt dan totaal niet op de meeste half indo's die ik ken/heb gezienquote:
Nee joh, ik hang net zo makkelijk met de mocro's op straat als ik naar een feestje van de Nederlandse ambassade ga.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat je er als een bontkraagje uitziet. en een halve kaas is al te veel kaas voor een mocro van de straat.
Same here.quote:Apart, lijkt dan totaal niet op de meeste half indo's die ik ken/heb gezien.
Pas je je taalgebruik dan ook aan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb hang net zo makkelijk met de mocro's op straat als dat ik naar een feestje van de Nederlandse ambassade ga.
[..]
Same here.
Je moet woordvoerder woorden van de Marokkaanse gemeenschap (=hangjongeren danquote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee joh, ik hang net zo makkelijk met de mocro's op straat als dat ik naar een feestje van de Nederlandse ambassade ga.
[..]
Same here.
Ja, natuurlijk. Bepaald taalgebruik is in sommige situaties toch gewoon ongepast?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pas je je taalgebruik dan ook aan?
Ik draag geen brilquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet woordvoerder woorden van de Marokkaanse gemeenschap (=hangjongeren dan). Bij die reportages zie je dan altijd een goed geklede Marokkaan staan zonder accent en met een bril
Waar woont je huis? Wat is het kenteken van jullie auto? Bezorgen jullie ook in Rotterdam?quote:
Gewoon, deeg in water in een bepaalde vorm en dan Italiaansachtigquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
welke pasta?
vroeger wist ik niet wat pasta betekende hihi..
Taalverloederaarquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Bepaald taalgebruik is in sommige situaties toch gewoon ongepast?
Ey wolla mattie swa check die spange smaatje daar dan vriend mattie wolla mattie vriend mattie wolla wolla mattie mattiequote:
Mijn huis woont in Alkmaarquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar woont je huis? Wat is het kenteken van jullie auto? Bezorgen jullie ook in Rotterdam?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey wolla mattie swa check die spange smaatje daar dan vriend mattie wolla mattie vriend mattie wolla wolla mattie mattie
Ik hang niet meer met tieners.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey wolla mattie swa check die spange smaatje daar dan vriend mattie wolla mattie vriend mattie wolla wolla mattie mattie
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn huis woont in Alkmaarzeg ik niet
nee
Ik kan het wel komen brengen maar dan moet je wel de reiskosten vergoeden.quote:
Ov-kaart, jwt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan het wel komen brengen maar dan moet je wel de reiskosten vergoeden.en het is waarschijnlijk koud.
Trouwen - kinderen - hard werken... maar dat zie je er niet zo aan af wanneer ze buiten even gezellig een praatje maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat wordt als die jongens volwassen worden.
Werkt het echt zo in de praktijk?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Trouwen - kinderen - hard werken... maar dat zie je er niet zo aan af wanneer ze buiten even gezellig een praatje maken.
Die heb ik toch niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ov-kaart, jwt.
En ik dacht dat kazen gierig waren.
Ikke lekker wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die heb ik toch niet.![]()
Jaa lekker edit dat er maar bij.
Ja. In ieder geval wel bij vrijwel iedereen waar ik mee op straat heb gehangen, uit ben gegaan of rotzooi mee heb getrapt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werkt het echt zo in de praktijk?
Gratis en voor niets, inclusief vergif zeker.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kom jij dan maar hier heen.dan mag je het gratis hebben.
Goed om te horen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. In ieder geval wel bij vrijwel iedereen waar ik mee op straat heb gehangen, uit ben gegaan of rotzooi mee heb getrapt.
Ik dacht dat je me vertrouwde.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gratis en voor niets, inclusief vergif zeker.
[..]
Goed om te horen.
Iemand die alle info over mij op het internet opzoekt en mij daarmee chanteert vertrouwen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me vertrouwde.![]()
wtf gast jij edit te veel.![]()
Wanneer heb jou gechanteerdquote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iemand die alle info over mij op het internet opzoekt en mij daarmee chanteert vertrouwen?
Damnquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Sjaakz het volgende:
Maar serieus... mensen zien echt het verschil niet... Vorig jaar kwam ik met een paar vrienden uit een restaurant en het regende. De meesten van ons wonen daar in de buurt en moesten dus lopend naar huis. Even onder een afdakje staan wachten tot het op zou houden met regenen, en ja... binnen een paar minuten komt de politie twee keer langs. (Gebeld door omwonenden).
De eerste agenten gingen na een kort praatje gewoon weer weg, maar ze waren de straat nog niet uit of er kwam een busje aan en we kregen allemaal een boete voor 'hangen' ofzo
Je zet mijn reputatie op het spel door samen met bilmi mij schattig te noemen.quote:
Beeldvorming is a bitchquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Sjaakz het volgende:
Maar serieus... mensen zien echt het verschil niet... Vorig jaar kwam ik met een paar vrienden uit een restaurant en het regende. De meesten van ons wonen daar in de buurt en moesten dus lopend naar huis. Even onder een afdakje staan wachten tot het op zou houden met regenen, en ja... binnen een paar minuten komt de politie twee keer langs. (Gebeld door omwonenden).
De eerste agenten gingen na een kort praatje gewoon weer weg, maar ze waren de straat nog niet uit of er kwam een busje aan en we kregen allemaal een boete voor 'hangen' ofzo
Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn. Was dit in een of ander dorp zonder allochtonen of zo
?
Ja maar schattig is leuk.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zet mijn reputatie op het spel door samen met bilmi mij schattig te noemen.
Verkeerde topic.quote:
Nee joh, gewoon normaal. Niet in pak ofzo, maar ook niet overdreven met nikes of bontkraag ofzo. Op zich was het wel grappig hoor. Ik heb het voor laten komenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had geen enkele van je vrienden een bontkraag van 2 meter op?
Hoi Rookert. Goed en met jou?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
Twee 16-jarige meisjes die mensen schattig noemen om eraan voorbij te gaan dat ze zelf een hoog stroopgehalte hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Borte, how's life
En, kreeg je het geld terug?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon normaal. Niet in pak ofzo, maar ook niet overdreven met nikes of bontkraag ofzo. Op zich was het wel grappig hoor. Ik heb het voor laten komen
Ja hoor, ik ga morgen naar onder de rivieren om te carnavallen in Tilburg (quote:
Je vindt Marokkanen stiekem veel leuker!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf hoe kan dat.![]()
Laatst deed ik weer hetzelfde.
Voor laten komen, voor de rechter klinkt datquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon normaal. Niet in pak ofzo, maar ook niet overdreven met nikes of bontkraag ofzo. Op zich was het wel grappig hoor. Ik heb het voor laten komen
Damn. Wie gaat er nou vrijwillig naar Brabant of Limburg tijdens carnaval.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga morgen naar onder de rivieren om te carnavallen in Tilburg (). Daar ken ik iemand nl
Ze lijkt ook al op een Marokkaan, wat frappant!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je vindt Marokkanen stiekem veel leuker!dat is het he?!
Nee, die topic titels lijken gewoon veel op elkaar. Het enige verschil is Marokkanen/Turken.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je vindt Marokkanen stiekem veel leuker!dat is het he?!
Laatst was ik nog een Pakistaan & Libanees. Nu ben ik opeens een Marokkaan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lijkt ook al op een Marokkaan, wat frappant!
Ik dit jaar voor het eerst dus, ik ga me kapot lachen denk ikquote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn. Wie gaat er nou vrijwillig naar Brabant of Limburg tijdens carnaval.
Dat beweerde je toch zelf?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laatst was ik nog een Pakistaan & Libanees. Nu ben ik opeens een Marokkaan?
Niet meer dan dan 2 biertjes drinken. Dan kun je iedereen lekker uitlachen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dit jaar voor het eerst dus, ik ga me kapot lachen denk ik
1 pot nat.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laatst was ik nog een Pakistaan & Libanees. Nu ben ik opeens een Marokkaan?
Ik heb niets betaald. Ik heb nooit een schikkingsverzoek ontvangen. Ik kreeg pas zo'n half/driekwart jaar later voor het eerst post, en dat was gelijk een dagvaarding. Anders had ik waarschijnlijk wel gewoon betaald... Die ¤60 bespaart je een hoop moeite.quote:
Na 2 bier ben ik niet weg hoor, bij 6 ben ik blij aangeschoten denk ik en vanaf 10 wordt het minderquote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet meer dan dan 2 biertjes drinken. Dan kun je iedereen lekker uitlachen.
Ik dacht vroeger altijd dat jij Turks was.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wist eerlijk gezegd helemaal niet dat Sjaakz Marokkaan was.²
Dat is het 'm juist. Je moet nuchter blijven zodat je mensen kan uitlachen. Maar niet te nuchter, want dan is alles en iedereen gewoon irritant.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Na 2 bier ben ik niet weg hoor, bij 6 ben ik blij aangeschoten denk ik en vanaf 10 wordt het minder
En wat waren zijn punten?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb niets betaald. Ik heb nooit een schikkingsverzoek ontvangen. Ik kreeg pas zo'n half/driekwart jaar later voor het eerst post, en dat was gelijk een dagvaarding. Anders had ik waarschijnlijk wel gewoon betaald... Die ¤60 bespaart je een hoop moeite.
Daar was het dus te laat voor, dus het werd een rechtszaak. Daar dus maar heen gegaan en samen met de rechter de officier van justitie uitgelachen.
Ik houd het dan bij 6 bier ongeveer, iig het aantal waar ik mensen kan uitlachen, heel snel opmerkingen kan maken en lachen om niets, maar weet wanneer ik mijn bek moet houden. En dat is het bestequote:Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het 'm juist. Je moet nuchter blijven zodat je mensen kan uitlachen. Maar niet te nuchter, want dan is alles en iedereen gewoon irritant.
Mooi zoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb niets betaald. Ik heb nooit een schikkingsverzoek ontvangen. Ik kreeg pas zo'n half/driekwart jaar later voor het eerst post, en dat was gelijk een dagvaarding. Anders had ik waarschijnlijk wel gewoon betaald... Die ¤60 bespaart je een hoop moeite.
Daar was het dus te laat voor, dus het werd een rechtszaak. Daar dus maar heen gegaan en samen met de rechter de officier van justitie uitgelachen.
Oke. Jij kent je lichaam vast beter dan ik dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik houd het dan bij 6 bier ongeveer, iig het aantal waar ik mensen kan uitlachen, heel snel opmerkingen kan maken en lachen om niets, maar weet wanneer ik mijn bek moet houden. En dat is het beste
We zouden wat uit te leggen hebben als het niet zo wasquote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke. Jij kent je lichaam vast beter dan ik dus.
Gekkie. Na 6 gouwdgéle rakkurrrrs is mijn pink nog niet eens zat!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik houd het dan bij 6 bier ongeveer, iig het aantal waar ik mensen kan uitlachen, heel snel opmerkingen kan maken en lachen om niets, maar weet wanneer ik mijn bek moet houden. En dat is het beste
Waterpijperquote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gekkie. Na 6 gouwdgéle rakkurrrrs is mijn pink nog niet eens zat!.
Precies. Je hoeft je er niet voor te schamen dat je schattig bent.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies. Maar da's niks om je voor te schamen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
We zouden wat uit te leggen hebben als het niet zo was
Duh.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies. Maar da's niks om je voor te schamen.
De politie zou klachten van omwonenden hebben ontvangen over geluidsoverlast en hangjongeren. Daarbij zou er een afspraak bestaan tussen de jongeren en de wijkagent, dat ze niet bij het restaurant mochten hangen, maar dat ze dit bij de skatebaan zouden doen.quote:
En hoe oud was jij toen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
De politie zou klachten van omwonenden hebben ontvangen over geluidsoverlast en hangjongeren. Daarbij zou er een afspraak bestaan tussen de jongeren en de wijkagent, dat ze niet bij het restaurant mochten hangen, maar dat ze dit bij de skatebaan zouden doen.
"De jongeren" zijn jullie?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
De politie zou klachten van omwonenden hebben ontvangen over geluidsoverlast en hangjongeren. Daarbij zou er een afspraak bestaan tussen de jongeren en de wijkagent, dat ze niet bij het restaurant mochten hangen, maar dat ze dit bij de skatebaan zouden doen.
Serieus? Hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat jij Turks was.
Neen, Laz?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Hey Montelly, ik vroeg je laatst wat maar je was al weg.
Versta jij dit lied?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
"De jongeren" zijn jullie?De politie had vast een dossier met wie "de jongeren" waren?
Ja, dat was dus vorig jaar he... ik was 29 en de anderen tot 35/36 zo'n beetje. Dat was ook wel het 'grappige' eraan.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was dus vorig jaar he... ik was 29 en de anderen tot 35/36 zo'n beetje. Dat was ook wel het 'grappige' eraan.
Gewoon nog een keer de tandjes poetsen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Net tandjes gepoetst..ennuh er dan achter komen dat je eigenlijk tóch nog wel iets wil eten.
Wij hebben een cassettebandje van hem. Mijn vader vindt zijn liedjes leukquote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Hey Montelly, ik vroeg je laatst wat maar je was al weg.
Versta jij dit lied?
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon nog een keer de tandjes poetsen.
Soms eet ik nog een heerlijke vis tagine en spring in mijn bedje zonder een tandenborstel te hebben gezien. Als je maar goed spoelt joh.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Net tandjes gepoetst..ennuh er dan achter komen dat je eigenlijk tóch nog wel iets wil eten.
Die officier van justitie zit dan toch ook met een hoofd van "quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was dus vorig jaar he... ik was 29 en de anderen tot 35/36 zo'n beetje. Dat was ook wel het 'grappige' eraan.
Zonder dollen, ik vind Aladdin een mooie naam voor een potentiële zoon. Echt.quote:
En dan zit er nog een stukje achter je kies en dan heb je een graflucht de volgende morgenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Soms eet ik nog een heerlijke vis tagine en spring in mijn bedje zonder een tandenborstel te hebben gezien. Als je maar goed spoelt joh.²
Ik ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij hebben een cassettebandje van hem. Mijn vader vindt zijn liedjes leuk.
Echt? Mannen met borsthaar zijn juist sexy.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Aron(uit ATWT) heeft echt ontzettend veel borsthaar..![]()
Mijn man moet later echt zn borsthaar laten harsen.
Ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder dollen, ik vind Aladdin een mooie naam voor een potentiële zoon. Echt.²
Tegen het einde wel ja. Hij kon er zelf ook wel een beetje om lachen geloof ik. Toen de rechter zei dat hij nog twee weken de tijd had om in hoger beroep te gaan, zei ik dat hij dat vast gelijk wel kon zeggen, hij stond er immers toch. Toen schudde hij een beetje met zijn hoofd van nee, en dat was het.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die officier van justitie zit dan toch ook met een hoofd van "![]()
![]()
" als ie dat opleest?
Daar komen we wel uit joh. Een mooie naam vind ik ook Mustafa.quote:
ATWTquote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Het is gewoon een heel tapijt. Dat vind ik niet sexyquote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Mannen met borsthaar zijn juist sexy.
Sneuquote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tegen het einde wel ja. Hij kon er zelf ook wel een beetje om lachen geloof ik. Toen de rechter zei dat hij nog twee weken de tijd had om in hoger beroep te gaan, zei ik dat hij dat vast gelijk wel kon zeggen, hij stond er immers toch. Toen schudde hij een beetje met zijn hoofd van nee, en dat was het.
Gisteren viel je nog op harig.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmmkey, hij moet ook niet op een aap lijken natuurlijk. Maar een beetje is sexy, zo'n kale borst is vet gay.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel tapijt. Dat vind ik niet sexy![]()
Kan je nog geen eens je hoofd op zn borst leggen..kriebelt helemaal
Mustafa vind ik niks..net zoals Hassan.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar komen we wel uit joh. Een mooie naam vind ik ook Mustafa.²
Nog steeds. Maar dan harig in de zin van een baard en zichtbare haren op de armen en benen. Ik bedoelde niet haren van 10 centimeter lang op ieamands borst.quote:
Je wilt dat je dochter later gepest wordt?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Mohammed vrede zij met hem werd ook wel Mustafa of Ahmed genoemd. Vandaar.
Meisje? Dan Fatima of Rukye.²
Ik vind dat niet gay.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmmkey, hij moet ook niet op een aap lijken natuurlijk. Maar een beetje is sexy, zo'n kale borst is vet gay.
Je had het zelfs over haar op de handen. Geloof mij, als het zover gaat dat het zelfs de handen bedekt, heb je ook een flinke pluk borsthaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nog steeds. Maar dan harig in de zin van een baard en zichtbare haren op de armen en benen. Ik bedoelde niet haren van 10 centimeter lang op ieamands borst.
Hm, dat zijn zaken die je van te voren nooit kunt weten als je het legale pad betreed.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nog steeds. Maar dan harig in de zin van een baard en zichtbare haren op de armen en benen. Ik bedoelde niet haren van 10 centimeter lang op ieamands borst.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Mohammed vrede zij met hem werd ook wel Mustafa of Ahmed genoemd. Vandaar.
Meisje? Dan Fatima of Rukye.²
Zet de verwarming flink hoog zodat hij gaat zweten en zijn blouse aan zijn borst gaat plakken en je ziet of hij erg harig is.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hm, dat zijn zaken die je van te voren nooit kunt weten als je het legale pad betreed.²
Gelukkig niet en is dit zeldzaamquote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Zet twee vrouwen samen in een topic en het gaat emteen over borsthaar.
Nou, dat kan dan geharst worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je had het zelfs over haar op de handen. Geloof mij, als het zover gaat dat het zelfs de handen bedekt, heb je ook een flinke pluk borsthaar.
Nee, ik ga zo efkes een hoofdstuk lerenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig niet en is dit zeldzaam![]()
http://nos.nl/os2010/
Kijk gewoon dit Wik, vet
Klopt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hm, dat zijn zaken die je van te voren nooit kunt weten als je het legale pad betreedt.²
Euwkey, smaken verschillen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Mannen met borsthaar zijn juist sexy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Iewh. Wat doe je nu. Kijk naar die gast onder mijn spoiler tag, dat is hot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel een erg glazige/domme uitdrukking op zijn gezicht.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh. Wat doe je nu. Kijk naar die gast onder mijn spoiler tag, dat is hot.
Dat beachballbatje doet het hemquote:Op maandag 15 februari 2010 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mannen kijken niet naar andere mannen, abla....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Who cares. Ik ga toch niet trouwen met 'm.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hij heeft wel een erg glazige/domme uitdrukking op zijn gezicht.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen kijken niet naar andere mannen, abla....Stommerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OMG.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dit is anders ook niet verkeerd
http://morganelvington.fi(...)9/02/paul-walker.jpg
Ik mag hopen dat je dat sowieso van plan was en dat je geen harige vrouwen wilde gaan posten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef Rookert het volgende:
Is het de bedoeling dat wij nu niet-harige vrouwen gaan posten
Jij gaat al héél lang mee hier op Fok!. Dat is zeker.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:18 schreef Sjaakz het volgende:
Hitsige (poedel) girls.
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat sowieso van plan was en dat je geen harige vrouwen wilde gaan posten.
Since when?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, girls. Wij Marokkanen zijn toch meer van het intellect enzo, we zijn toch geen hitsige vleeskeurders?²
Ik ben geen Marokkaanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, girls. Wij Marokkanen zijn toch meer van het intellect enzo, we zijn toch geen hitsige vleeskeurders?²
Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zet hem dan op zijn minst in een spoiler, ik deed dat ook!
Je hebt gewoon geen respect voor mij. Alleen maar omdat ik je geen ablablabla noemde zeker!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen.
Nee hoor..quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen respect voor mij. Alleen maar omdat ik je geen ablablabla noemde zeker!
Ik spiegel dit soort zaken nl. altijd aan mezelf, ik ben nl. ook een verfijnde (en wellicht gierige) Soussie.quote:
Je creatieve taalgebruik laat op iedereen een blijvende indruk achter.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij gaat al héél lang mee hier op Fok!. Dat is zeker.²
*lacht en komt niet meer bij *quote:Op maandag 15 februari 2010 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik spiegel dit soort zaken nl. altijd aan mezelf, ik ben nl. ook een verfijnde (en wellicht gierige) Soussie.²
Trouwen?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Meisje: Bergüzar, Nagehan, Meryem, Neslişah...
Jongen: Batuhan, Timur, Ali, Alparslan...
Meryem=okequote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Komt ie weer met z´n lijstje, hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Sjaakz het volgende:
In Indonesië dachten veel mensen dat ik een grapje maakte als ik me aan hen voorstelde. Ik blijk dezelfde naam te dragen als een daar erg bekende terrorist.
Gewoon Tjeerd.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
Ik kan hier echt niet meer meepraten, moet misschien maar ander topic gaan zoeken
Noordin M. Top?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Sjaakz het volgende:
In Indonesië dachten veel mensen dat ik een grapje maakte als ik me aan hen voorstelde. Ik blijk dezelfde naam te dragen als een daar erg bekende terrorist.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Sjaakz het volgende:
En Burak dan, wát. een. naam!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ali stom?Ga je mond spoelen.
Nee joh, blijf. Jij bent de argan olie die de gelederen soepel houdt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
Ik kan hier echt niet meer meepraten, moet misschien maar ander topic gaan zoeken
Je wil zeker weten 5+ kinderen?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef Sjaakz het volgende:
Zouhair en Redouan, Yasmina, Leila en Dounia. Voor de overige kinderen heb ik nog geen naam.
Ik wist niet dat je onze kinderen zulke toffe namen wilde geven.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wil je nu ineens weer wel?Je had me eerst afgewezn.
Sorry hoor!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ali stom?Ga je mond spoelen.
Eh, thanks I guessquote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, blijf. Jij bent de argan olie die de gelederen soepel houdt.²
Dagmar vind ik ook wel leuk, mijn nichtje heet ook zo, vet grappig intelligent meisjequote:Op maandag 15 februari 2010 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind Sofia en Dagmar mooie namen. Én mijn eigen.
En de mijne dan, weet je wat die betekent?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Prachtige naam, toch?Heeft ook nog eens een coole betekenis: bliksemflits/donderslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Cool story, Hansel.
Ali moet trouwens niet uitgesproken worden als Aaaalie, zoals Nederlanders dat doen, maar met een korte 'a', als Àli. Want bij dat eerste vind ik het ook niet echt mooi.quote:
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wil zeker weten 5+ kinderen?
Klinkt al beter maaruhm tja..ik vind het gewoon geen ''zachte naam''.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ali moet trouwens niet uitgesproken worden als Aaaalie, zoals Nederlanders dat doen, maar met een korte 'a', als Àli. Want bij dat eerste vind ik het ook niet echt mooi.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En de mijne dan, weet je wat die betekent?Trek het maar weer naar het lollige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Vroeger klaagde men toch ook niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
Ik wil ook geen vrouw met het lichaam van na 5+ kinderen
Daarom is Wik prachtig.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een naam is een naam, het gaat eerder om de persoon, vind ik.
hhahaquote:Op maandag 15 februari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
Ik wil ook geen vrouw met het lichaam van na 5+ kinderen
*hier het burnplaatje van rookert*quote:
Ik ben TM niet, maar ik heb het wel gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
TM,
Heb je gisteren 3 op reis gezien?
Je kunt het natuurlijk niet mooi vinden. Ik heb daar niets tegen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klinkt al beter maaruhm tja..ik vind het gewoon geen ''zachte naam''.Snap je me? Nee? Ook goed..
Naoual vind ik ook erg mooi.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat een namen komen er voorbij..dalijk valt de naam ''Samira'' ook nog..
Dit is wel heel cliché, hè?!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een naam is een naam, het gaat eerder om de persoon, vind ik.
Sakha's ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben TM niet, maar ik heb het wel gezien. Je hebt het zeker over die Russen?
Ik vond ze er wel grappig uitzienquote:
Nope, wat was er te zien? Misschien was het een oude aflevering die ik al had gezien.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
TM,
Heb je gisteren 3 op reis gezien?
Als ze normaal blijft eten wel ja. Maar in onze cultuur is het gewoon zo dat vrouwen na hun 30ste opeens 20 kilo dikker zijn ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mannen die denken dat hun vrouwtje altijd het model zandloper zal blijven houden.²
Mannen die denken dat dat niet mogelijk isquote:Op maandag 15 februari 2010 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mannen die denken dat hun vrouwtje altijd het model zandloper zal blijven houden.²
Toch heeft het een kern van waarheid.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is wel heel cliché, hè?!En like stating the obvious.
![]()
Jakoetsk.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond ze er wel grappig uitzien.
Hoe heette die stad ook alweer? Chirchut of zo?
Vrouwen die niks maar gaan doen aan hun lichaam, maar wel gaan zeuren over bierbuik van manliefquote:Op maandag 15 februari 2010 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Tsk tskquote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ze normaal blijft eten wel ja. Maar in onze cultuur is het gewoon zo dat vrouwen na hun 30ste opeens 20 kilo dikker zijn ofzo.
Het valt echt op ja hoe iig Turkse vrouwen van 40+ opeens rond wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ze normaal blijft eten wel ja. Maar in onze cultuur is het gewoon zo dat vrouwen na hun 30ste opeens 20 kilo dikker zijn ofzo.
Floortje ging naar Yakutsk in Rusland. Een studente nam haar mee naar een worstelwedstrijd. Ze zei daar 'Als een Rus tegen een Kazachstaan speelt, dan is iedereen hier voor de Kazachstaan'.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope, wat was er te zien? Misschien was het een oude aflevering die ik al had gezien.
Ja en het is eigenlijk best stom dat het is geaccepteerd als normaal terwijl het helemaal niet normaal noch gezond is!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het valt echt op ja hoe iig Turkse vrouwen van 40+ opeens rond worden
Het is vrijwel onmogelijk als een vrouw meerdere solide kinderen heeft gebaard.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mannen die denken dat dat niet mogelijk is
Ze legde het toch uit? Dat ze dat deden omdat de dingesen zich meer verbonden voelden met de Kazachstanen dan de (westerse) russen?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Floortje ging naar Yakutsk in Rusland. Een studente nam haar mee naar een worstelwedstrijd. Ze zei daar 'Als een Rus tegen een Kazachstaan speelt, dan is iedereen hier voor de Kazachstaan'.![]()
Floortje helemaal verrast naturlich. Ze snapte het niet echt volgens mij.
Hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk als een vrouw meerdere solide kinderen heeft gebaard.²
Doe er wat aan Borte, word de 1e zandloper veertigerquote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en het is eigenlijk best stom dat het is geaccepteerd als normaal terwijl het helemaal niet normaal noch gezond is!
Ja, Kazachstanen zijn net als de Yakuten een Turks volk.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze legde het toch uit? Dat ze dat deden omdat de dingesen zich meer verbonden voelden met de Kazachstanen dan de (westerse) russen?
Op tijd verbeterd!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe er wat aan Borte, word de 1e zandloper veertiger
Hier gaat het mis, je moet je verwachtingspatroon bijschavenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk als een vrouw meerdere solide kinderen heeft gebaard.²
Aziatisch uitziende Turkenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, Kazachstanen zijn net als de Yakuten een Turks volk.
Haha, ze wist zeker niets van de worsteltraditie/-cultuur bij de Turken.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Floortje ging naar Yakutsk in Rusland. Een studente nam haar mee naar een worstelwedstrijd. Ze zei daar 'Als een Rus tegen een Kazachstaan speelt, dan is iedereen hier voor de Kazachstaan'.![]()
Floortje helemaal verrast naturlich. Ze snapte het niet echt volgens mij.
Ik krijg het woensdag binnen als verjaardagscadeau van een vriendin.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ze wist zeker niets van de worsteltraditie/-cultuur bij de Turken.
Heb je Zonen van de veroveraars trouwens al binnengekregen?
quote:
Alsof er na 4 kinderen nog enig elastiek in je buik zitquote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is toch elastisch, voor een deel iig.![]()
Zo hoef ik geen kinderen hoor..
Check grijzeduif iinde S&W fototopic, het kanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is toch elastisch, voor een deel iig.![]()
Zo hoef ik geen kinderen hoor..
Rookert heeft fokMILFs zitten checkenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Check grijzeduif iinde S&W fototopic, het kan![]()
Je zal moeten bewegen petite
Meneer weet instantly waar het over gaatquote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rookert heeft fokMILFs zitten checken![]()
![]()
![]()
Ik was te lui om een hele zin te schrijven, dus veranderde ik alleen dat ene woordje. Het was aan jou gericht, maar nu is het te laat. Geen abla voor jouquote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Abla betekent 'zus', sukkel. Abi is broer.
Heb je nog meer van die plaatjes op je computer? Bijvoorbeeld als wallpaper oid. Mag best hoorquote:
Sorry broertje.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was te lui om een hele zin te schrijven, dus veranderde ik alleen dat ene woordje. Het was aan jou gericht, maar nu is het te laat. Geen abla voor jou.
Ik heb nog nooit dadels opquote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu we het toch over kinderen krijgen hebben. Voor de getrouwde mannen onder ons: eet dadels, is goed voor je libido en je stuf.²
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die plaatjes op je computer? Bijvoorbeeld als wallpaper oid. Mag best hoor
Mijn oom heeft daar meerdere prijzen mee gewonnen.quote:
Wat ben jij vaag dude. Laatst was je nog 18.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ouder dan jou dus! Niks geen tje dus.
Meerdere vrouwen?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn oom heeft daar meerdere mee gewonnen.
Jij noemde mij 21, dus ik deed even alsof ik het wasquote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ben jij vaag dude. Laatst was je nog 18.
Ik heb net 7 ampullen naar binnen gewerkt. Heerlijk gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik verbreek er tijdens Ramadan altijd het vasten mee.
Trustenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar goed, of ik nou 18 of 21 ben, ik ga slapen. Trustuh.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik verbreek er tijdens Ramadan altijd het vasten mee.
Ok...quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dadels zijn niet zo lekker..alleen tijdens de Ramadan eet ik ze eigenlijk hehe.
Doei.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar goed, of ik nou 18 of 21 ben, ik ga slapen. Trustuh.
Dadels niet lekker?!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dadels zijn niet zo lekker..alleen tijdens de Ramadan eet ik ze eigenlijk hehe.
Tjee, moet ik hier serieus op ingaan?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe bevalt je kast, beetje beklemmend? Er is een wereld daarbuiten hoor
Nee, maar bedankt voor de moeitequote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tjee, moet ik hier serieus op ingaan?Ik ben hetero, als je dat wilde weten. En het plaatje heeft te maken met een Turkse traditie/cultuurelement. Dat daar een bloot bovenlijf aan te pas komt, maakt mij niet meteen een homo (met alle respect naar de homoseksuele medemens toe).
Ik zie er de lol niet echt van in, maar goed.quote:
Niet zo heel erg lekker..en je moet er eers die pit uithalen..dan hoeft t voor mij al niet meer.quote:
Oh, ik interpreteerde het als *ik was aan het vasten, toen zag ik dadels liggen en dacht ik "laat dat vasten maar"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie er de lol niet echt van in, maar goed.Het is Soenna, naar het voorbeeld van de Profeet. En het is natuurlijk lekker.
Pitloze dadels, bestaan die?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet zo heel erg lekker..en je moet er eers die pit uithalen..dan hoeft t voor mij al niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |