Ja, wil je zeggen dat hij daar te goed voor is? Ze lijkt gewoon echt op zijn vriendin, niets aan te doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat sjaakz' vriendin een bontkraagje is?
Totaal nietquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, wil je zeggen dat hij daar te goed voor is? Ze lijkt gewoon echt op zijn vriendin, niets aan te doen.
Tsk tsk. Sjaakz is waarschijnlijk te verkaasd om bontkraagjes aan te trekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, wil je zeggen dat hij daar te goed voor is? Ze lijkt gewoon echt op zijn vriendin, niets aan te doen.
Fotoboek van Ms.Sjaakzquote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waar is Sjaaks vriendinnetje dan te bezichtigen?
Gewoon alles is makarnaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
welke pasta?
vroeger wist ik niet wat pasta betekende hihi..
maar ik dacht pasta/cake ofzoquote:
Ohhh hahaahahquote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik dacht pasta/cake ofzo
dus als iemand zei ik ga vanavond pasta eten..
Dat valt wel mee hoor. En verkazen hoefde ik niet. Ik ben gewoon half Nederlands natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsk tsk. Sjaakz is waarschijnlijk te verkaasd om bontkraagjes aan te trekken.
Ze is half Indonesischquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze is Hollandse toch?
Ze heeft een Marokkaanse uitstraling iig..
Ja, maar ik denk niet dat je er als een bontkraagje uitziet. en een halve kaas is al te veel kaas voor een mocro van de straat.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. En verkazen hoefde ik niet. Ik ben gewoon half Nederlands natuurlijk.
Apart, lijkt dan totaal niet op de meeste half indo's die ik ken/heb gezienquote:
Nee joh, ik hang net zo makkelijk met de mocro's op straat als ik naar een feestje van de Nederlandse ambassade ga.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat je er als een bontkraagje uitziet. en een halve kaas is al te veel kaas voor een mocro van de straat.
Same here.quote:Apart, lijkt dan totaal niet op de meeste half indo's die ik ken/heb gezien.
Pas je je taalgebruik dan ook aan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb hang net zo makkelijk met de mocro's op straat als dat ik naar een feestje van de Nederlandse ambassade ga.
[..]
Same here.
Je moet woordvoerder woorden van de Marokkaanse gemeenschap (=hangjongeren danquote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee joh, ik hang net zo makkelijk met de mocro's op straat als dat ik naar een feestje van de Nederlandse ambassade ga.
[..]
Same here.
Ja, natuurlijk. Bepaald taalgebruik is in sommige situaties toch gewoon ongepast?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pas je je taalgebruik dan ook aan?
Ik draag geen brilquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet woordvoerder woorden van de Marokkaanse gemeenschap (=hangjongeren dan). Bij die reportages zie je dan altijd een goed geklede Marokkaan staan zonder accent en met een bril
Waar woont je huis? Wat is het kenteken van jullie auto? Bezorgen jullie ook in Rotterdam?quote:
Gewoon, deeg in water in een bepaalde vorm en dan Italiaansachtigquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
welke pasta?
vroeger wist ik niet wat pasta betekende hihi..
Taalverloederaarquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Bepaald taalgebruik is in sommige situaties toch gewoon ongepast?
Ey wolla mattie swa check die spange smaatje daar dan vriend mattie wolla mattie vriend mattie wolla wolla mattie mattiequote:
Mijn huis woont in Alkmaarquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar woont je huis? Wat is het kenteken van jullie auto? Bezorgen jullie ook in Rotterdam?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey wolla mattie swa check die spange smaatje daar dan vriend mattie wolla mattie vriend mattie wolla wolla mattie mattie
Ik hang niet meer met tieners.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey wolla mattie swa check die spange smaatje daar dan vriend mattie wolla mattie vriend mattie wolla wolla mattie mattie
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn huis woont in Alkmaarzeg ik niet
nee
Ik kan het wel komen brengen maar dan moet je wel de reiskosten vergoeden.quote:
Ov-kaart, jwt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan het wel komen brengen maar dan moet je wel de reiskosten vergoeden.en het is waarschijnlijk koud.
Trouwen - kinderen - hard werken... maar dat zie je er niet zo aan af wanneer ze buiten even gezellig een praatje maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat wordt als die jongens volwassen worden.
Werkt het echt zo in de praktijk?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Trouwen - kinderen - hard werken... maar dat zie je er niet zo aan af wanneer ze buiten even gezellig een praatje maken.
Die heb ik toch niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ov-kaart, jwt.
En ik dacht dat kazen gierig waren.
Ikke lekker wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die heb ik toch niet.![]()
Jaa lekker edit dat er maar bij.
Ja. In ieder geval wel bij vrijwel iedereen waar ik mee op straat heb gehangen, uit ben gegaan of rotzooi mee heb getrapt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werkt het echt zo in de praktijk?
Gratis en voor niets, inclusief vergif zeker.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kom jij dan maar hier heen.dan mag je het gratis hebben.
Goed om te horen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. In ieder geval wel bij vrijwel iedereen waar ik mee op straat heb gehangen, uit ben gegaan of rotzooi mee heb getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |