quote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef waternet het volgende:
[..]
Is toch neuken? Doe jij niet dan?
Haha kloptquote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van jou herinneren over een hoer die het met jou wou doen.
Link?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klopt.
Maar ik wilde het niet met haar.
Ja, precies. Mensen die in mijn topic stoer proberen te doen terwijl ze zelf iets in hun postgeschiedenis hebben...quote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van jou herinneren over een hoer die het met jou wou doen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
TS heeft voor 200 euro aids gekocht
Lees het topic eens.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef waternet het volgende:
[..]
Ja, precies. Mensen die in mijn topic stoer proberen te doen terwijl ze zelf iets in hun postgeschiedenis hebben...![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:03 schreef waternet het volgende:
Anti-klacht: Voortaan mag ik met haar eigen mobiel bellen, en niet via het bedrijf![]()
Anti-Klacht2: haar speciale tarief wordt daardoor ¤120 zonder tussenkomst van het bedrijf
Onalfabeten zoals jij die snel iets uit hun mond moeten ruften zonder mijn topic juist te kunnen lezen.quote:
Rustig waternet, rustig.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:26 schreef waternet het volgende:
[..]
Onalfabeten zoals jij die snel iets uit hun mond moeten ruften zonder mijn topic juist te kunnen lezen.
quote:
Cindy Salou heeft de dikste tieten van allemaal (supertopic)quote:Op maandag 15 februari 2010 18:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
250 euro p.u !!!!![]()
Dan mag ze wel flink grote tieten hebben anders is het veel te duur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |