veel oefenen, m'n bestequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren liep ik, zoals vrijwel elke zaterdag als ik uitga, terug van het centrum naar huis. Aan een van de routes ligt het zogenaamde slaaphuis. Hier is ook o.a. een spuitruimte, dus naast zwervers trekt het ook veel junks aan. En ik schat dat tweederde van de zwervers dit sowieso al is.
Op de hoek voor het gebouw stond een merkwaardig uitziende vrouw. Ze droeg fout roze jurkje, van een fleece-achtig materiaal, hoge hakken en geblondeerd haar met uitgroei. Haar verschijning deed mij al vermoeden dat dit een zogenaamde heroinehoer was.
Op het moment dat ik passeerde sprak ze me aan: "Hey jongen." ik keek haar richting uit en zei: "Eh, hoi". Vervolgens zei ze: "Hey, heb je zin?" Ik kreeg deze uitdrukking op m'n gezicht:en kon eigenlijk alleen "Eh, wut?" uitbrengen. Ze stelde de vraag opnieuw: "Hey, heb je zin? Kom mee naar achteren dan". Op dit moment zou ik het liefst mijn gezichtsuitdrukking veranderen in:
, alleen ik heb geen idee hoe. De tweede optie was nee zeggen en verder lopen. Wat ik dus ook deed. Ze wenste me nog wel een fijne nacht trouwens
. Dus toen zei ik maar: "Ja, jij ook".
Samenvatting: Eng uitziende heroinehoer spreekt me aan en vraagt of ik zin heb in sexytime.
Ik zou die hoer onder m'n hond vandaan trappen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hihi. MOet je zeggen: IK TRAP ZELFS MIJN HOND VAN JE AF! HOERRRR
Zo'n uitdrukking zou ik ook wel eens willen producerenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren liep ik, zoals vrijwel elke zaterdag als ik uitga, terug van het centrum naar huis. Aan een van de routes ligt het zogenaamde slaaphuis. Hier is ook o.a. een spuitruimte, dus naast zwervers trekt het ook veel junks aan. En ik schat dat tweederde van de zwervers dit sowieso al is.
Op de hoek voor het gebouw stond een merkwaardig uitziende vrouw. Ze droeg fout roze jurkje, van een fleece-achtig materiaal, hoge hakken en geblondeerd haar met uitgroei. Haar verschijning deed mij al vermoeden dat dit een zogenaamde heroinehoer was.
Op het moment dat ik passeerde sprak ze me aan: "Hey jongen." ik keek haar richting uit en zei: "Eh, hoi". Vervolgens zei ze: "Hey, heb je zin?" Ik kreeg deze uitdrukking op m'n gezicht:en kon eigenlijk alleen "Eh, wut?" uitbrengen. Ze stelde de vraag opnieuw: "Hey, heb je zin? Kom mee naar achteren dan". Op dit moment zou ik het liefst mijn gezichtsuitdrukking veranderen in:
, alleen ik heb geen idee hoe. De tweede optie was nee zeggen en verder lopen. Wat ik dus ook deed. Ze wenste me nog wel een fijne nacht trouwens
. Dus toen zei ik maar: "Ja, jij ook".
Samenvatting: Eng uitziende heroinehoer spreekt me aan en vraagt of ik zin heb in sexytime.
Dan hoop ik wel dat ie een condoom gebruikt heeftquote:
Boh dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:57 schreef 49R het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ie een condoom gebruikt heeft
Dopehoerenik stop hem liever tussen de draaideur van de Hema
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:07 schreef Bob-B het volgende:
Verkapte "ik-had-geen-10-euro-op-zak-meer-na-stappen-en-daarom-moest-ik-lopen-en-kon-ik-niet-even-wat-bij-de-buurt-hoer" topic
Okay die komt laterquote:
Hou ik je aan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay die komt later. Ik zit achter een Mac dus ik kan niet painten
. Maar straks als ik thuis ben maak ik er eentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |