Ja, wat verdien je zoal netto?quote:
Weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat verdien je zoal netto?²
Hoelang moet je reizen?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Hij rond af, honger lijden in de trein zo en dan eten
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Hij rondt af, honger lijden in de trein zo en dan eten
Ik hoef geen kusjes van mannenquote:
KANKEROPP!!! mket je KKTYFUS ROMIG KKJOOD!!!!quote:
Nederlandersquote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusjes van mannen.
Marokkaanse.quote:Trouwens, stomme vraag misschien, maar aangezien jij half Marokkaans half Nederlands bent: heb je nou een Nederlandse of een Marokkaanse naam?
Whehequote:Op maandag 15 februari 2010 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
KANKEROPP!!! mket je KKTYFUS ROMIG KKJOOD!!!!
En ik loop ook niet hand in hand met andere mannen, sorry. Toch een cultureel verschijnsel dat ik mijzelf niet heb aangeleerd in Omanquote:
Hoe vaak moest je naar het consulaat?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef Sjaakz het volgende:
Mijn nieuwe 'Carte Nationale' is trouwens eindelijk binnen. Heeft maar een maand of 8 geduurd
Alleen voor de aanvraag. Mijn vader is er regelmatig in de buurt. Hij is een keer of drie even wezen kijken geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe vaak moest je naar het consulaat?
Ik loop met niemand hand in hand.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ik loop ook niet hand in hand met andere mannen, sorry. Toch een cultureel verschijnsel dat ik mijzelf niet heb aangeleerd in Oman.
Bureaucratiequote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alleen voor de aanvraag. Mijn vader is er regelmatig in de buurt. Hij is een keer of drie even wezen kijken geloof ik.
Wellusquote:
Doe eens even normaal met je posticon..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alleen voor de aanvraag. Mijn vader is er regelmatig in de buurt. Hij is een keer of drie even wezen kijken geloof ik.
Ja. Papieren, stempels, handtekeningen en vingerafdrukken moeten wel eerst netjes op het juiste bureau in Marokko aankomen, en dan weer dezelfde weg terug afleggen. Dat zou digitaal toch een stuk fijner gaan.quote:
Ja, valt tegenwoordig wel mee trouwens hoor. 'Vroeger' was het nog veel erger.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe eens even normaal met je posticon..![]()
Oh dat valt dan nog mee=D
Moest je in R'dam? Ik moest daar een keer in juni heen..één keer en nooit meer.
bureaucratie in Arabische en Noord Afrikaanse landen is echt om te janken. Maar ja, in Nederland kunnen ze er ook wat van, met de vreemdste regels.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. Papieren, stempels, handtekeningen en vingerafdrukken moeten wel eerst netjes op het juiste bureau in Marokko aankomen, en dan weer dezelfde weg terug afleggen. Dat zou digitaal toch een stuk fijner gaan.
Als je het in Marokko zelf aanvraagt is het zo gepiept geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bureaucratie in Arabische en Noord Afrikaanse landen is echt om te janken.
Amen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bureaucratie in Arabische en Noord Afrikaanse landen is echt om te janken.
Wat ben toch attentquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat ben toch attent
Ik reis 1:15 uur van deur tot deur, beetje chillen in de trein, vandaag via Schiphol, dus dan kom je via de Rai waar de Huishoudbeurs vandaag is...Beppende huisvrouwen die zelfs met tienerdochters gingen
Ik keek geïrriteerd en dook weg achter mijn krantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |