Ja, wat verdien je zoal netto?quote:
Weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat verdien je zoal netto?²
Hoelang moet je reizen?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Hij rond af, honger lijden in de trein zo en dan eten
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Hij rondt af, honger lijden in de trein zo en dan eten
Ik hoef geen kusjes van mannenquote:
KANKEROPP!!! mket je KKTYFUS ROMIG KKJOOD!!!!quote:
Nederlandersquote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusjes van mannen.
Marokkaanse.quote:Trouwens, stomme vraag misschien, maar aangezien jij half Marokkaans half Nederlands bent: heb je nou een Nederlandse of een Marokkaanse naam?
Whehequote:Op maandag 15 februari 2010 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
KANKEROPP!!! mket je KKTYFUS ROMIG KKJOOD!!!!
En ik loop ook niet hand in hand met andere mannen, sorry. Toch een cultureel verschijnsel dat ik mijzelf niet heb aangeleerd in Omanquote:
Hoe vaak moest je naar het consulaat?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef Sjaakz het volgende:
Mijn nieuwe 'Carte Nationale' is trouwens eindelijk binnen. Heeft maar een maand of 8 geduurd
Alleen voor de aanvraag. Mijn vader is er regelmatig in de buurt. Hij is een keer of drie even wezen kijken geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe vaak moest je naar het consulaat?
Ik loop met niemand hand in hand.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ik loop ook niet hand in hand met andere mannen, sorry. Toch een cultureel verschijnsel dat ik mijzelf niet heb aangeleerd in Oman.
Bureaucratiequote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alleen voor de aanvraag. Mijn vader is er regelmatig in de buurt. Hij is een keer of drie even wezen kijken geloof ik.
Wellusquote:
Doe eens even normaal met je posticon..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alleen voor de aanvraag. Mijn vader is er regelmatig in de buurt. Hij is een keer of drie even wezen kijken geloof ik.
Ja. Papieren, stempels, handtekeningen en vingerafdrukken moeten wel eerst netjes op het juiste bureau in Marokko aankomen, en dan weer dezelfde weg terug afleggen. Dat zou digitaal toch een stuk fijner gaan.quote:
Ja, valt tegenwoordig wel mee trouwens hoor. 'Vroeger' was het nog veel erger.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe eens even normaal met je posticon..![]()
Oh dat valt dan nog mee=D
Moest je in R'dam? Ik moest daar een keer in juni heen..één keer en nooit meer.
bureaucratie in Arabische en Noord Afrikaanse landen is echt om te janken. Maar ja, in Nederland kunnen ze er ook wat van, met de vreemdste regels.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. Papieren, stempels, handtekeningen en vingerafdrukken moeten wel eerst netjes op het juiste bureau in Marokko aankomen, en dan weer dezelfde weg terug afleggen. Dat zou digitaal toch een stuk fijner gaan.
Als je het in Marokko zelf aanvraagt is het zo gepiept geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bureaucratie in Arabische en Noord Afrikaanse landen is echt om te janken.
Amen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bureaucratie in Arabische en Noord Afrikaanse landen is echt om te janken.
Wat ben toch attentquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat ben toch attent
Ik reis 1:15 uur van deur tot deur, beetje chillen in de trein, vandaag via Schiphol, dus dan kom je via de Rai waar de Huishoudbeurs vandaag is...Beppende huisvrouwen die zelfs met tienerdochters gingen
Ik keek geïrriteerd en dook weg achter mijn krantje
quote:
Mwa, niet echt! Jij?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey mocro FELICITEERD man![]()
![]()
Gaat er nog wat los vanavond?
pfff...je klinkt zo dood man. Nog wat gehad van je meid/ouders?quote:
Komt ook omdat het een kloteverjaardag is! Mam in Marokko, pap is werken, grootouders zijn ziek en mijn vrienden moeten allemaal werken vandaag op een paar na. Mijn meid heb ik altijd nog idd, maar het is ook een dode verjaardag vandaag.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
pfff...je klinkt zo dood man. Nog wat gehad van je meid/ouders?
Bij mij trouwens ook niet. Vandaag even op werk getrakteerd met vlaai![]()
ekte ekte voor hollanders
Voor de rest niet veel bijzonders.
Ik ben nu ecentjes aan het sparen voor yamaha psr e413 keyboard...
Niks mis met vlaai.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
pfff...je klinkt zo dood man. Nog wat gehad van je meid/ouders?
Bij mij trouwens ook niet. Vandaag even op werk getrakteerd met vlaai![]()
ekte ekte voor hollanders
Voor de rest niet veel bijzonders.
Ik ben nu ecentjes aan het sparen voor yamaha psr e413 keyboard...
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had je nog gefeliciteerd ous, in het vorige topic.
[..]
Niks mis met vlaai.
Een blondje, kwartier lang haar nagels aan het vijlen (ik overdrijf NIET), pratend over een vriendin die ZO irritant deed: nooitquote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Jaja, wedden dat je heel vermakelijk naar die tienerdochters liep te staren
als iets me boos kan maken is dat t wel..ik kan niet tegen het geluid én niet tegen die domme blik die mensen hebben als ze hun nagels vijlen..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een blondje, kwartier lang haar nagels aan het vijlen (ik overdrijf NIET), pratend over een vriendin die ZO irritant deed: nooit
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
als iets me boos kan maken is dat t wel..ik kan niet tegen het geluid én niet tegen die domme blik die mensen hebben als ze hun nagels vijlen..![]()
Tijdens college zie je dat echt vaak![]()
Ok, ik moet marok18 nu wel gelijk gevenquote:
Ik moest nog een half uur met ze zitten en trein was vol, dus wou geen gezeik. muziek had ik in, dus hoorde niks, de domme blik had ze sowieso wel...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
als iets me boos kan maken is dat t wel..ik kan niet tegen het geluid én niet tegen die domme blik die mensen hebben als ze hun nagels vijlen..![]()
Tijdens college zie je dat echt vaak![]()
Sowieso mensen die make-up e.d. gaan doen in de trein, of erger nog, de autoquote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Echt fucking irritant. En dan met die mond meestal zo half open![]()
![]()
Fijnquote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ok, ik moet marok18 nu wel gelijk geven.
Al haar filmpjes beginnen precies hetzelfde_! "Hey guys"
Je weet wat ze zeggen, begin bij jezelfquote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn![]()
En die reacties daaronder..wtf..mooie wenkbrauwen![]()
Kill me, ik wil gewoon niet meer leven met dit soort mensen in de wereld. Ik kan er niet meer tegen.
Mietjequote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moest nog een half uur met ze zitten en trein was vol, dus wou geen gezeik. muziek had ik in, dus hoorde niks, de domme blik had ze sowieso wel...
Dramakoningin.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn![]()
En die reacties daaronder..wtf..mooie wenkbrauwen![]()
Kill me, ik wil gewoon niet meer leven met dit soort mensen in de wereld. Ik kan er niet meer tegen.
Dat klinkt als een prima eerste date.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kill me, ik wil gewoon niet meer leven met dit soort mensen in de wereld.
In het vliegtuig moet je dit ook niet doen met degene die naast je zit, je kan niet wegquote:Op maandag 15 februari 2010 19:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mietje![]()
hiehie, ik begrijp t hoor.
Omdat?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima eerste date.
Ik heb al een mattenklopper, nu mijn tapijt nogquote:Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nu alleen nog mijn Aladin vinden
Ik zou ze eruit schoppen als leraar, per direct. Serieusquote:Op maandag 15 februari 2010 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
dat vijlen is echt in ofzo? zitten een paar wijven iedere les te vijlen en te lakken, hele makeupdoos bij zich..
Ben je normaal niet gelukkig dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zie er echt gelukkig uit
Momenteel niet...zonder geld is het leven niet leuk.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je niet gelukkig in het echt dan?
ze lachen de leraar gewoon uitquote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou ze eruit schoppen als leraar, per direct. Serieus
Ga meer werken dan. Of meer sparen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Momenteel niet...zonder geld is het leven niet leuk.
Ik heb nu geen geld meer op m'n stufi-pas, mijn ouders moeten op mijn andere pas nog 150 euro geld van boeken storten en in België zijn 20 mensen doodgegaan door een treinongeluk en in Haïti honderdduizenden en ik heb geen geldquote:Op maandag 15 februari 2010 19:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Momenteel wel..zonder geld is het leven niet leuk.
Ik heb een spaarrekening, maar daar mag ik niet aankomen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie nog nooit van een spaarrekening gehoord?
Word cassiere.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb een spaarrekening, maar daar mag ik niet aankomen.
Ik bedoel m'n gewone rekening, daar staat maar ong 100 euro op.![]()
ze willen me nergens aannemen.
Ik werk al meer dan genoegquote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga meer werken dan. Of meer sparen.
wilde ik ook, had gesolliciteerd, maar ik zei dat ik miss op vakantie ga en drm wilden ze me niet aannemenquote:
Daar mag ik niet aanzitten, ik kan het wel, maar wil het niet doen. Straks is het hek van de damquote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie nog nooit van een spaarrekening gehoord?
Ik mag hem sinds mijn 18e gebruiken, maar zet er alleen maar geld dat ik overhoud op, voor vliegtickets of misschien voor als ik een keer een auto wil kopen of zo.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar mag ik niet aanzitten, ik kan het wel, maar wil het niet doen. Straks is het hek van de dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |