Nu?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelaat begint die halve finale dan want ze zijn nog niet bezig hoor?
Over ongeveer een minuut. Ze staan al achter de poortjes te wachten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelaat begint die halve finale dan want ze zijn nog niet bezig hoor?
Klopt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Omdat de NOS gewoon kut is als het gaat om alternatieve sporten.NOS
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
Overschakelen naar Eurosport, schaatsen is pas over 45 min.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik ben voor Holland. Gewoon, omdat het kan.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe hard gaan ze nu eigenlijk naar beneden?
Laat hem a.u.b. voor de Canadezen gaan eindigen.quote:
Betrapt me 'r al op dat ik voor de Canadezen begin te wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
zou het wel leuk vinden voor de canadezen als ze naar finale zouden gaan
Spectaculair ook als iemand valt en met een vlijmscherpe schaats iemand anders' been opensnijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
Een schaatscross zou misschien een opties zijn voor de NOS
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
zoiets is er toch al met redbull enzoquote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
Zoiets zag ik laatst bij Eurosport. Een afdaling van een paar honderd meter op een bochtig baantje waarop 4 schaatsers naar beneden gaan. Heel spectaculair!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
Serieus vet!quote:
Kut NOS met hun schaatsobsessie altijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef a.stegeman het volgende:
Tsss en op Nederland 1 nu schaatsbeelden van fokking 1945 ze hadden met gemak die halve finales nog uit kunnen zenden
Knettergek en altijd geweest ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Desunoto het volgende:
Pfff bij de NOS graven ze weer in archiefbeelden ipv snowboarden uit te zenden. Ach de NOS is ook gek ook...
die hadden toch gewonnen met rodelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Columbiafan het volgende:
potverdorie, dit is echt de dag niet van de Duisters, 0 medailles![]()
Allen bij het paren rijden misschien
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:03 schreef gers het volgende:
[..]
die hadden toch gewonnen met rodelen
Zo lijkt het wel ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:03 schreef jrk1990 het volgende:
Wij 'nuchtere' Hollanders tonen alleen interesse in sport, als we daar een kans op de overwinning maken, zie opeens de aandacht voor het waterpolo 2 jaar geleden
5000m schaatsen is zeker niet saai hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel ja.
Al is de sport nog zo saai (5000m schaatsen bijvoorbeeld) als er een Nederlander kan winnen dan is het de hele 5000m super spannend natuurlijk.
En anders proberen ze het wel spannend te houden. Altijd dat sensatie gedoe, normaal topsport tonen en aandacht geven voor andere sporten dan het schaatsen kunnen en willen ze niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel ja.
Al is de sport nog zo saai (5000m schaatsen bijvoorbeeld) als er een Nederlander kan winnen dan is het de hele 5000m super spannend natuurlijk.
Ik vind deze keuze wel logisch hoor. En wij hebben tegenwoordig mogelijkheden genoeg om te kijken wat we willenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En anders proberen ze het wel spannend te houden. Altijd dat sensatie gedoe, normaal topsport tonen en aandacht geven voor andere sporten dan het schaatsen kunnen en willen ze niet.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik vind deze keuze wel logisch hoor. En wij hebben tegenwoordig mogelijkheden genoeg om te kijken wat we willen
Schaatsen live is leuk, maar kap dan niet 3 kwartier voor het schaatsen live begint een live finale van snowboarden af.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach kom, de meeste mensen vinden het schaatsen gewoon interessanter om live te zien, dus de NOS zou gek zijn dat niet te tonen. Dat wij dit nou allemaal zo leuk vinden, kunnen zij niet zo veel aan doen he
Dat laatste heb je wel gelijk in, maar dan nog. Ach, misschien zeur ik wel te veel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik vind deze keuze wel logisch hoor. En wij hebben tegenwoordig mogelijkheden genoeg om te kijken wat we willen
True maar waarom archiefbeelden laten zien en Mart Smeets met zn trui die een half uur gaat lopen lullen en voorbeschouwen als er live halve {finales} te zien zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach kom, de meeste mensen vinden het schaatsen gewoon interessanter om live te zien, dus de NOS zou gek zijn dat niet te tonen. Dat wij dit nou allemaal zo leuk vinden, kunnen zij niet zo veel aan doen he
Tja, ik zeg dan ook niet dat ze soms niet een beetje overdrijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Schaatsen live is leuk, maar kap dan niet 3 kwartier voor het schaatsen live begint een live finale van snowboarden af.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
True maar waarom archiefbeelden laten zien en Mart Smeets met zn trui die een half uur gaat lopen lullen en voorbeschouwen als er live halve {finales} te zien zijn
Echt heel jammer.quote:
Omdat mensen denken dat ze Mart willen zien.. en de NOS weet datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
True maar waarom archiefbeelden laten zien en Mart Smeets met zn trui die een half uur gaat lopen lullen en voorbeschouwen als er live halve {finales} te zien zijn
60 km/h zeggen ze op Eurosport.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik waag even een gokje over de gemiddelde snelheid op dit parcours:
45 km/u denk ik.
Gisteren ja, maar vandaag geen medailles valt wel tegen, in het langlaufen lukte het helemaal niet bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]http://www.vancouver2010.(...)_ct-hX.html?cat1=GER
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Degene met de lapo moet dat toch gewoon doen?
Oh ok, verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gisteren ja, maar vandaag geen medailles valt wel tegen, in het langlaufen lukte het helemaal niet bijvoorbeeld
Hehe. Jij snapt het.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef golfer het volgende:
Iemand met de naam Holland moet gewoon winnen.
Blauw geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |