ik denk dat ze bedoelt dat ze overdag niet kan kolven omdat ze dan moet voeden, en van 's nachts kolven word je evengoed wakkerquote:Op maandag 15 februari 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je niet kan kolven Amaranta.
Je maakt mij niet wijs dat je tits precies de hoeveelheid melk aanmaken wat babbel wil hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt dat ze overdag niet kan kolven omdat ze dan moet voeden, en van 's nachts kolven word je evengoed wakker
nou, zo ongeveer wel ja. Het is niet zo dat er ergens nog een reservelitertje in je tieten verstopt zit...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je tits precies de hoeveelheid melk aanmaken wat babbel wil hebben.
hmja, maar dat bewijst het wel een beetjequote:Op maandag 15 februari 2010 14:53 schreef -moppie- het volgende:
ga je zoeken op borstvoeding kom je bij die wawa's uit die hun kinderen tot weet ik het wat voor leeftijd aan die tiet hebben hangen.
Dat wist ik inderdaad, wist alleen niet dat er precies genoeg melk in je tiet zit.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmja, maar dat bewijst het wel een beetjeAls je niet meer aftapt stopt de productie vanzelf, maar als je blijft tappen kun je tot aan de leeftijd van 4 borstvoeding geven (
) 't Is een beetje een vraag-aanbod verhaal
niet direct, maar na verloop van tijd wel inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad, wist alleen niet dat er precies genoeg melk in je tiet zit.
Zou het dan niet gewoon aangemaakt worden wanneer kind van tiet af is en je er dan meteen een kolfapparaat aan hangt?
toch welquote:Op maandag 15 februari 2010 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je tits precies de hoeveelheid melk aanmaken wat babbel wil hebben.
Misschien moet ik het komen demonstreren?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je niet kan kolven Amaranta.
mops, 1x proeven en je bent genezen. waterig, weeïg... bah.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er zat nooit meer een slokje voor jou in?
glaasje melk?quote:
Ik had gister een glas melk uit een glas wat net uit de vaatwasser kwam, maar die Job als asbak had gebruikt waardoor er nog as in zatquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had gister een glas melk uit een glas wat net uit de vaatwasser kwam, maar die Job als asbak had gebruikt waardoor er nog as in zat
heb jij geen asbak in je studentenflatje?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had gister een glas melk uit een glas wat net uit de vaatwasser kwam, maar die Job als asbak had gebruikt waardoor er nog as in zat
Daar gaat de vloer.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
cakemeel: check
broodmeel: check
ingredients voor stoofpot: check
SQ duikt de keuken in
Ik heb een starterswoning jaquote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb jij geen asbak in je studentenflatje?
studentenstartersflatje dan.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een starterswoning ja
Maar het was bij hem thuis, bij mij thuis rookt ie niet
opgeschrijft gehad.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
and to whom it may concern: ik haat mokkataart.
Mokkagebakquote:Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
and to whom it may concern: ik haat mokkataart.
echt zoooo smerig, bahquote:
nomquote:Op maandag 15 februari 2010 17:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind deze er ook altijd zo lekker uitzien: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_velvet_cake
* in auto staptquote:
foto van je blauwe bekkie!!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kleurstof puur in je bek krijgen = faal
if food then agelessquote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem je je kind mee? Het is meer voor haar leeftijd
Ik had het in een kuiltje gegoten in mn marsepein en toen wilde ik gaan kneden, maar toen sprietste het dus alle kanten opquote:Op maandag 15 februari 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kleurstof puur in je bek krijgen = faal
KPNquote:Op maandag 15 februari 2010 17:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had het in een kuiltje gegoten in mn marsepein en toen wilde ik gaan kneden, maar toen sprietste het dus alle kanten opHet gaat er echt uit
Net een telefoontje van KPN dat de afspraak die morgen gepland staat weer niet doorgaatKPN Glasvezel, in september aanvragen betekent in februari nog steeds niks hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |