ik denk dat ze bedoelt dat ze overdag niet kan kolven omdat ze dan moet voeden, en van 's nachts kolven word je evengoed wakkerquote:Op maandag 15 februari 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je niet kan kolven Amaranta.
Je maakt mij niet wijs dat je tits precies de hoeveelheid melk aanmaken wat babbel wil hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt dat ze overdag niet kan kolven omdat ze dan moet voeden, en van 's nachts kolven word je evengoed wakker
nou, zo ongeveer wel ja. Het is niet zo dat er ergens nog een reservelitertje in je tieten verstopt zit...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je tits precies de hoeveelheid melk aanmaken wat babbel wil hebben.
hmja, maar dat bewijst het wel een beetjequote:Op maandag 15 februari 2010 14:53 schreef -moppie- het volgende:
ga je zoeken op borstvoeding kom je bij die wawa's uit die hun kinderen tot weet ik het wat voor leeftijd aan die tiet hebben hangen.
Dat wist ik inderdaad, wist alleen niet dat er precies genoeg melk in je tiet zit.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmja, maar dat bewijst het wel een beetjeAls je niet meer aftapt stopt de productie vanzelf, maar als je blijft tappen kun je tot aan de leeftijd van 4 borstvoeding geven (
) 't Is een beetje een vraag-aanbod verhaal
niet direct, maar na verloop van tijd wel inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad, wist alleen niet dat er precies genoeg melk in je tiet zit.
Zou het dan niet gewoon aangemaakt worden wanneer kind van tiet af is en je er dan meteen een kolfapparaat aan hangt?
toch welquote:Op maandag 15 februari 2010 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je tits precies de hoeveelheid melk aanmaken wat babbel wil hebben.
Misschien moet ik het komen demonstreren?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je niet kan kolven Amaranta.
mops, 1x proeven en je bent genezen. waterig, weeïg... bah.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er zat nooit meer een slokje voor jou in?
glaasje melk?quote:
Ik had gister een glas melk uit een glas wat net uit de vaatwasser kwam, maar die Job als asbak had gebruikt waardoor er nog as in zatquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had gister een glas melk uit een glas wat net uit de vaatwasser kwam, maar die Job als asbak had gebruikt waardoor er nog as in zat
heb jij geen asbak in je studentenflatje?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had gister een glas melk uit een glas wat net uit de vaatwasser kwam, maar die Job als asbak had gebruikt waardoor er nog as in zat
Daar gaat de vloer.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
cakemeel: check
broodmeel: check
ingredients voor stoofpot: check
SQ duikt de keuken in
Ik heb een starterswoning jaquote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb jij geen asbak in je studentenflatje?
studentenstartersflatje dan.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een starterswoning ja
Maar het was bij hem thuis, bij mij thuis rookt ie niet
opgeschrijft gehad.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
and to whom it may concern: ik haat mokkataart.
Mokkagebakquote:Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
and to whom it may concern: ik haat mokkataart.
echt zoooo smerig, bahquote:
nomquote:Op maandag 15 februari 2010 17:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind deze er ook altijd zo lekker uitzien: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_velvet_cake
* in auto staptquote:
foto van je blauwe bekkie!!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kleurstof puur in je bek krijgen = faal
if food then agelessquote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem je je kind mee? Het is meer voor haar leeftijd
Ik had het in een kuiltje gegoten in mn marsepein en toen wilde ik gaan kneden, maar toen sprietste het dus alle kanten opquote:Op maandag 15 februari 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kleurstof puur in je bek krijgen = faal
KPNquote:Op maandag 15 februari 2010 17:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had het in een kuiltje gegoten in mn marsepein en toen wilde ik gaan kneden, maar toen sprietste het dus alle kanten opHet gaat er echt uit
Net een telefoontje van KPN dat de afspraak die morgen gepland staat weer niet doorgaatKPN Glasvezel, in september aanvragen betekent in februari nog steeds niks hebben
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef ArTiC het volgende:
ik doe ook mee met de kleurtjes, ik heb gele kipfiletblokjes nu
thais
wel handig als je tand los zit en er niet uit wil, dat zal de achterliggende gedachte wel zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
overigens voor de mensen met kids: koop niet de kinderkoekjesmix van AH. Ik heb er koekjes mee gebakken (zat in kerstpakket jwtz) en de koekjes zijn zo hard als marmer
Ik vind het ook zo lullig voor die jongens die me elke keer moeten bellen dat er weer niks gaat gebeuren, want zij hebben er niks mee te maken, maar moeten wel al het slechte nieuws doorgevenquote:
pas maar op!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef Inu het volgende:
Er zat een banaan in pyama bij me in de treinCarnaval
Gewoon in het midden.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:31 schreef amaranta het volgende:
En dus nooit in de 1e wagon gaan zitten, tenzij er maar 1wagon is.
ja, of achterin als het 2 wagons zijnquote:
en als er een even aantal wagons zijn?quote:
Dan nog in het midden op de overgang tussen de 2 wagonsquote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als er een even aantal wagons zijn?
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, of achterin als het 2 wagons zijn
Ik ga donderdag naar de negenmaandenbeurs, in den principe met de auto, mits tenzij het slecht weer is, dan met de trein
Sterkte overigens op die 9 maandenbeurs. Ik ga er nooooooit meer heen iig.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, of achterin als het 2 wagons zijn
Ik ga donderdag naar de negenmaandenbeurs, in den principe met de auto, mits het slecht weer is, dan met de trein
joes draving deurquote:
ja want dan gaan al die wijven met kruidvatkaartjesquote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef amaranta het volgende:
Zal het op donderdag avond dan ook tering druk zijn?
Nee, McKey is echt gorgeous!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
Ik vind ze allemaal lelijk en Hannah was nep
Ik zeg net nog dat ik meZelf wel aantrekkelijk vind vergeleken bij haarquote:
jij vindt haar lelijk?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg net nog dat ik meZelf wel aantrekkelijk vind vergeleken bij haar
En ik bedoelde !!
Toren c is grappig
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt haar lelijk?
Kut, ik google op een foto van haar, nu weet ik de uitslag
[
afbeelding ]
deze heeft korte haren!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ehm weet ik het nu dus ook?
Een die net in beeld was, is lelijk, met korte haren
Nog even volhouden.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef ArTiC het volgende:
tv![]()
ik kijk al een week films en series op mijn pc
ik zie het niet maar ik ben het met je eensquote:
Dan nogquote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, zo mager zijn ze juist niet dit jaar
stelltje vetkleppen zijn het...gatverdammequote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, zo mager zijn ze juist niet dit jaar
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stelltje vetkleppen zijn het...gatverdamme![]()
![]()
inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stelltje vetkleppen zijn het...gatverdamme![]()
![]()
Ze heeft wel een spits gezichtjequote:Op maandag 15 februari 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt haar lelijk?
[ afbeelding ]
Ja, maar zo'n BMI hoef je niet perse zo'n spitse neus en kin te hebben hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het blijft een fotomodel he, die wegen maar 55 kilo bij 1.80 lengte
heel goed Juup, ochtendquote:
ik snap jullie problemen persoonlijk niet zo, ik vind het gewoon een babe, maar ik zal wel raar zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n BMI hoef je niet perse zo'n spitse neus en kin te hebben he
haiquote:
ik ook, jammer van de overdaad aan make-up alleen maar ze ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap jullie problemen persoonlijk niet zo, ik vind het gewoon een babe, maar ik zal wel raar zijn
Ik irriteer me elke ochtend aan die nieuwslezeres van de NOS die me ipv een goede ochtend te wensen me meldt dat het een goede ochtend is. Zou dat een verschil zijn in intonatie of heb je echt nodig dat iemand zegt; Ik wens je een goede ochtend.quote:
ga twitterenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik irriteer me elke ochtend aan die nieuwslezeres van de NOS die me ipv een goede ochtend te wensen me meldt dat het een goede ochtend is. Zou dat een verschil zijn in intonatie of heb je echt nodig dat iemand zegt; Ik wens je een goede ochtend.
/nietechtgerelateerdepostmaarikwildehettochevenkwijt
Ik hou gewoon van wat zachtere rondingen in mn vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap jullie problemen persoonlijk niet zo, ik vind het gewoon een babe, maar ik zal wel raar zijn
Hoe zijn jouw rondingen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van wat zachtere rondingen in mn vrouwen
ik voorspel de come-back van r8quote:
dan zou ik geen fotomodellen nemenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van wat zachtere rondingen in mn vrouwen
Dat is altijd mooi natuurlijk, maar deel dat eens met mij?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen dat ik wel van mezelf houd
Nee, was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou ik geen fotomodellen nemen
plastik fantastikquote:Op maandag 15 februari 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt haar lelijk?
[ afbeelding ]
te lang gebakken?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
overigens voor de mensen met kids: koop niet de kinderkoekjesmix van AH. Ik heb er koekjes mee gebakken (zat in kerstpakket jwtz) en de koekjes zijn zo hard als marmer
dat niet, dit was gewoon kutspulquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
kuukskes bakken is moeilijkerder dan keek.
wij gebruiken altijd dat andere merk waar ik nu even niet op kan komen, maar 4e gang links op kruishoogte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat niet, dit was gewoon kutspulzoals ik al een paar keer zei
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij gebruiken altijd dat andere merk waar ik nu even niet op kan komen, maar 4e gang links op kruishoogte.
C1000 nederlandplein.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er hier iemand wel eens gebruik gemaakt van een NS E-ticket?
een soort E-ticket van de NS.quote:
nou...vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou, als er geen bezwaren zijn ga ik donderdag met munne moeder naar de huishoudbeurs
like you care, go and explore new kitchen toolsquote:
thou hast never faced the fury of BB I presume!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
like you care, go and explore new kitchen tools
perhaps I did but I was not impressedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thou hast never faced the fury of BB I presume!
pi, pi
Ik gebruik altijd meel, suiker en boterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij gebruiken altijd dat andere merk waar ik nu even niet op kan komen, maar 4e gang links op kruishoogte.
C1000 nederlandplein.
doen wij ook welles, maar soms lui he, je kent het welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd meel, suiker en boter
dan moet je gewoon een pak koekjes kopenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
doen wij ook welles, maar soms lui he, je kent het wel
Koekjesmix is meestal toch alleen suiker en bloem gemixt? Of hoef je alleen water toe te voegen oid?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
doen wij ook welles, maar soms lui he, je kent het wel
of in een fles, met extra dure klonten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Koekjesmix is meestal toch alleen suiker en bloem gemixt? Of hoef je alleen water toe te voegen oid?
Vind het ook altijd zo suf bij pannenkoekenmix, dat is gewoon bloem in een duurder pak
bij koekjesmix hoef je alleen nog 2 eetlepels water toe te voegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Koekjesmix is meestal toch alleen suiker en bloem gemixt? Of hoef je alleen water toe te voegen oid?
Vind het ook altijd zo suf bij pannenkoekenmix, dat is gewoon bloem in een duurder pak
Samen met amaranta.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou, als er geen bezwaren zijn ga ik donderdag met munne moeder naar de huishoudbeurs
Oh smerigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij koekjesmix hoef je alleen nog 2 eetlepels water toe te voegen
Verwend nestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh smerigNet zoals vloeibare boter met roombotersmaak
en smoederquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en smoeder
en nog 3 miljoen huisvrouwen
quote:
zelfkennisquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben op veel punten idd een verwend nest, maar opgedroogde boter en eieren smerig vinden behoort daar volgens mij niet bij
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben op veel punten idd een verwend nest, maar opgedroogde boter en eieren smerig vinden behoort dat volgens mij niet onder
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
ik zit hier maar te vereenzamen op kantoor, het is erg rustig en zit me af te vragen of ik niet beter naar huus kan gaan.
Van de andere kant, als ik dat doe moet ik thuis kutklusjes opknappen..
keuzes, keuzes....
Succesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
http://www.flickr.com/photos/7518775@N04/
Wow
mn vullings! wat doe jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
http://www.flickr.com/photos/7518775@N04/
Wow
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
hallo
Seau, das lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:13 schreef -moppie- het volgende:
op tijd naar huis vandaag... nog 2 uur en 48 minuten!
ja echt, keidruk....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Seau, das lekker
je hebt het nog druk vanaaf zekers
wat zul jij smullen dan, de hele taart will be yoursquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja echt, keidruk....
moet nog mokkataart halen enzo
Ik hoef heul geen taart meerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat zul jij smullen dan, de hele taart will be yours
mokkakaasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoef heul geen taart meer![]()
ik ga voor de kaasjes enzo
Ik niet, ik dacht dat jij wel iemand wist.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dat in de aanbieding heeft, jij wel?
Bahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef -moppie- het volgende:
vooral van deze kan ik echt niet afblijven
[ afbeelding ]
oe! zijn er ook ronde van?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
vast nietquote:
Dat "klinkt" dan weer lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:39 schreef -moppie- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fromage_de_Chaumes
nee joh, dis veel beterderquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef -moppie- het volgende:
Is ie ook echt.
Oh jee.. nu krijg ik last van 'lekkere trek'!
zolang de verpakking dicht is ruik ik hem niet en het is me nog nooit gelukt omquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
hij muft alleen de koelkast uit, maar daar proef je nikz van
Mn ouders hadden Rebluchon meegenomen uit Frankrijk, in 3 plastic tasjes verpakt en in het koeldingetje voorin gelegd en nog meurde de hele autoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
die doet het ook heel leuk als practical auto joke (gewoon ergens onder de stoel verstoppen en zeker zelf niet meer instappen de komende weken..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn ouders hadden Rebluchon meegenomen uit Frankrijk, in 3 plastic tasjes verpakt en in het koeldingetje voorin gelegd en nog meurde de hele auto
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
moet 'm niet in de fridge leggen aapquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
Dat waren jouw voeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn ouders hadden Rebluchon meegenomen uit Frankrijk, in 3 plastic tasjes verpakt en in het koeldingetje voorin gelegd en nog meurde de hele auto
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
join the club![]()
![]()
als je zin hebt kom je vanavond maar een stukkie eten.
het is Juup, die blaat maar wat in het rond meestal jwtzquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Je bent wel op je aardigst vandaag of niet?
Neuken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Je bent wel op je aardigst vandaag of niet?
Jij snapquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is Juup, die blaat maar wat in het rond meestal jwtz
the sun is shiningquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel zin in de kaas en gezelligheid, maar even niet in het stuk fietsen in deze kousolly
en waarom ben jij gespannen en geïrriteerd dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:51 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gespannen en geïrriteerd dus is FOK! een uitlaatklep voo rmij.
in dat geval mag je zelf ook hierheen komen fietsen met je kaasjequote:
Neuhj jullie kunnen niet helpen, heeft met mijn ouders te makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en waarom ben jij gespannen en geïrriteerd dan?
laat Fok je helpen..
Koud? Hier is het best te doen buiten vind ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in dat geval mag je zelf ook hierheen komen fietsen met je kaasje
Het is koud, na het eten is het donker, en da's heul niet leuk in je eentje
dus jij fietst ook met dit weer met alle liefde 10 kilometer in het donker enzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Koud? Hier is het best te doen buiten vind ik
BB mag ook mee heurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in dat geval mag je zelf ook hierheen komen fietsen met je kaasje
Het is koud, na het eten is het donker, en da's heul niet leuk in je eentje
Weet je dat zeker? Gaan jullie dan niet vechten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
BB mag ook mee heur![]()
ik kan niet weg, krijg nog meer kaasliefhebbers over de vloer.
Niet in het donker nee, dan zal het best koud zijn. Ik had niet goed gelezen en dacht dat jij nu bedoeldequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij fietst ook met dit weer met alle liefde 10 kilometer in het donker enzo?
Komaan zeg, zwets niet zo met z'n allen
kijk, daar ga jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet in het donker nee, dan zal het best koud zijn. Ik had niet goed gelezen en dacht dat jij nu bedoelde
Heejquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel typisch dat alle mensen die nu allemaal beweren dat het niet zo koud is en dat het best lekker is om te fietsen, de types zijn die je zelden op de fiets ziet (behalve ArTiC maar die fietst veelal binnenshuis)
Daar komen we snel genoeg achterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Gaan jullie dan niet vechten?
Ik vind het lief aangebood maar volgende keer in het weekend ben ik er zeker bij
Dat is niet voor de kou overigens want waar ik binnenshuis fiets staat de verwarming uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel typisch dat alle mensen die nu allemaal beweren dat het niet zo koud is en dat het best lekker is om te fietsen, de types zijn die je zelden op de fiets ziet (behalve ArTiC maar die fietst veelal binnenshuis)
dat houd bb geen uur volquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar komen we snel genoeg achter! Als we gewoon niet gaan discussiëren moet het wel goed komen denk ik.
Wanneer gaan we weer met z'n allen bbq-en?
jaja, allemaal achteraf gelulquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is niet voor de kou overigens want waar ik binnenshuis fiets staat de verwarming uit![]()
koude lucht = meer zuurstof = beter voor mijn ademhaling
Idd, stomme automobilistenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nu nog een turbo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is niet voor de kou overigens want waar ik binnenshuis fiets staat de verwarming uit![]()
koude lucht = meer zuurstof = beter voor mijn ademhaling
nah, IRL is ie best heel lief hoor!quote:
Shit happensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik vind jou over het algemeen ook wel lief hoor Juup, alleen soms niet zo
valtdatnie onder zelden dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heejik fiets zeker 10 x per jaar
(bij mooi weer
).
Valt best mee, ik ben behoorlijk vredelievend vind ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, IRL is ie best heel lief hoor!
Moppie is IRL ook een stuk minder bitchy.
Gelukkig zijn we in het echte leven allemaal anders, anders zou er veul bloed vloeien op aard
over een graad of twintig, minimaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar komen we snel genoeg achter! Als we gewoon niet gaan discussiëren moet het wel goed komen denk ik.
Wanneer gaan we weer met z'n allen bbq-en?
Yanks bbq'en het hele jaar door.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over een graad of twintig, minimaal
ik vind je anders af en toe een behoorlijke lul hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt best mee, ik ben behoorlijk vredelievend vind ik
Bij Fufr thuis hoeft dat schijnbaar nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over een graad of twintig, minimaal
Dat ben ik met jou eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind je anders af en toe een behoorlijke lul hier
disclaimer: we zijn allemaal met regelmaat behoorlijke lullen en kutten hier
niks lult beter dan achteraf...jeweetzquote:
ik vind je anders af en toe een behoorlijke bitch hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben heel lief ik kan alleen niet zo goed tegen mensen die beweren altijd gelijk te hebben.
Hij is soms net zo arrogant als een yank, dus misschien heeft het daar mee te maken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij Fufr thuis hoeft dat schijnbaar niet
daar mag alleen moppie kommenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
nee inderdaad, die doet het zelfs met kerst.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
achteraf lullenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks lult beter dan achteraf...jeweetz
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind je anders af en toe een behoorlijke bitch hier
Zie reply op juup voor disclaimert
draai je eens om, dan lull ik ff achter je rug om achterafquote:
NIET WAAR!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar das alleen tegen mensen die.... zie hierboven.
HEUL NIETquote:
gelul!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar das alleen tegen mensen die.... zie hierboven.
geilquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
draai je eens om, dan lull ik ff achter je rug om achteraf
PIJN AAN MIJN GROTE TEEN!quote:
Tegen wie is dat dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelul!![]()
Ontken het nou maar niet! En als mensen niet happen ga je zelfs door zitten hengelen en terug refereren aan je kutopmerking
Ik geef ook toe dat ik met regelmaat een venijnig kreng ben hier![]()
nee hoor, koop 'm een potje pindakaas en z'n eigen stokbrood of een afbakpizza, iedereen blijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:11 schreef -moppie- het volgende:
Luister, wat moet ik doen?
Bel ik Colt om te vragen wat hij wil eten..... weet hij het natuurlijk weer niet.
Zegt tegen mij dat ik maar even moet nadenken en hangt op.
Colt lust geen stinkkaas en ik denk dat ik alleen maar stokbrood met stinkkaas ga eten vanavond of is dat gemeen?
ik laat hem zelf wel naar de winkel gaan, mag ie zelf kiezenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, koop 'm een potje pindakaas en z'n eigen stokbrood of een afbakpizza, iedereen blij
Ik doe zulks ook vaak als ik zin heb in spaghetti
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, koop 'm een potje pindakaas en z'n eigen stokbrood of een afbakpizza, iedereen blij
Ik doe zulks ook vaak als ik zin heb in spaghetti
nou, bijvoorbeeld tegen mij.quote:
ik denk dat ie met een krat bier thuiskomt danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik laat hem zelf wel naar de winkel gaan, mag ie zelf kiezen
ik niet hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld tegen mij.
Ik was eigenlijk niet van plan hier een welles-nietes spelletje van te makenwilde alleen even aanstippen dat we allemaal eikels zijn online en dat dat IRL geen gevolgen hoeft te hebben IMO...
plopquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat ie met een krat bier thuiskomt dan
Doen we ook niet! Ben me daar alleen niet van bewust. Zinnen worden soms op een andere manier geïnterpreteerd dan bedoelt. Vandaar al mijn PI's tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld tegen mij.
Ik was eigenlijk niet van plan hier een welles-nietes spelletje van te makenwilde alleen even aanstippen dat we allemaal eikels zijn online en dat dat IRL geen gevolgen hoeft te hebben IMO...
ik zou voor een disclaimer gaan, die snapt Juup ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doen we ook niet! Ben me daar alleen niet van bewust. Zinnen worden soms op een andere manier geïnterpreteerd dan bedoelt. Vandaar al mijn PI's tegenwoordig.
maar dat probleem heeft bb dus ook... die ziet zelf ook vaak niet hoe hij overkomt, wat dus z'n imago een beetje naar de ballen helpt somsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doen we ook niet! Ben me daar alleen niet van bewust. Zinnen worden soms op een andere manier geïnterpreteerd dan bedoelt. Vandaar al mijn PI's tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan altijd eekhoorns achter je aan lopen?/flauwegrap
Maar ik ook niet
imago?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dat probleem heeft bb dus ook... die ziet zelf ook vaak niet hoe hij overkomt, wat dus z'n imago een beetje naar de ballen helpt soms
werd het problematisch of is het voor de calories?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef -moppie- het volgende:
Ik doe al een paar weken door de week geen wijn meer drinken maar nu heb ik zin derin.
het was eigenlijk voor de calories maar er is nog niks af gegaan sinds ik niet meer drinkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werd het problematisch of is het voor de calories?
een glaasje is niet erg toch?
ik zeg niks, ik zeg niks, ik zeg niksquote:
iedere dag heel veel sterke drank drinken..verreweg de meeste alco's zijn graatmagerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het was eigenlijk voor de calories maar er is nog niks af gegaan sinds ik niet meer drink
je bent geen dubbeldrank of chocomel in de plaats gaan drinken he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het was eigenlijk voor de calories maar er is nog niks af gegaan sinds ik niet meer drink
dat komt doordat ze niks vretenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedere dag heel veel sterke drank drinken..verreweg de meeste alco's zijn graatmager
dat komt natuurlijk omdat die er niet bij eten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedere dag heel veel sterke drank drinken..verreweg de meeste alco's zijn graatmager
Nee, spa rood en Crystal Clear spulquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent geen dubbeldrank of chocomel in de plaats gaan drinken he?
hmz!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, spa rood en Crystal Clear spul
ik jank de ogen uit mijn kop...bedankt trutquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat niemand offended is door mijn boude uitspraken van zonet!
kaasdoosquote:
Ik drink al ruim 3 jaar geen bier/alcohol meer, maar heb er nu enorme zin inquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef -moppie- het volgende:
Ik doe al een paar weken door de week geen wijn meer drinken maar nu heb ik zin derin.
jankzakquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik jank de ogen uit mijn kop...bedankt trut
en als ik het doe leg ut aan mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:51 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gespannen en geïrriteerd dus is FOK! een uitlaatklep voor mij.
Maar jij bent wel lief hoor Inu
kom maar op!quote:
fufr doet tent en kachel he...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
niet waar, trut. Colt mag dat ookquote:
pick a datequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee inderdaad, die doet het zelfs met kerst.
Fufr, wanneer zet je DE tent op?![]()
![]()
je bedoelt swaffelen, Articquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
draai je eens om, dan lull ik ff achter je rug om achteraf
niet gemeen, wij doen McD. vanaaafquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:11 schreef -moppie- het volgende:
Luister, wat moet ik doen?
Bel ik Colt om te vragen wat hij wil eten..... weet hij het natuurlijk weer niet.
Zegt tegen mij dat ik maar even moet nadenken en hangt op.
Colt lust geen stinkkaas en ik denk dat ik alleen maar stokbrood met stinkkaas ga eten vanavond of is dat gemeen?
ik ook niet, ik ben een lul en heb er vrede mee..quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef -moppie- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |