Alleen nu is mn verwarming kapot, dus morgen weer een andere monteur..quote:Op maandag 15 februari 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nah, ben al n half jaar gestopt.
Gelukkig bleek de gaslek veroorzaakt te zijn door achterstallig onderhoud van eneco en zijn zij dus verantwoordelijk voor de kosten en ik niet
Nog steeds alles goed met jou en Florian?quote:
Ik moest hier toch even om lachenquote:Op maandag 15 februari 2010 07:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Zucht had laatst een droom waar isa, hulk hogan, mijn zusje, een zwangere FC en bill clinton in voorkwamen, ik was milou kwijt en iedereen hielp mee zoeken
Balenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik was onderweg naar school.. kom ik er bij de bus achter dat mijn portemonnee nog thuis ligt.. dom!
Dus toen kon ik niet verder.. moest nog met twee bussen en dan terug met twee bussen en een trein..
Mocht van de conducteur nog wel weer mee in de trein naar huis...
Ja behoorlijk!quote:
Wat een OVquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik was onderweg naar school.. kom ik er bij de bus achter dat mijn portemonnee nog thuis ligt.. dom!
Dus toen kon ik niet verder.. moest nog met twee bussen en dan terug met twee bussen en een trein..
Mocht van de conducteur nog wel weer mee in de trein naar huis...
checkquote:Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds alles goed met jou en Florian?
Klinkt fantastischquote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
check![]()
Florian misselijk, ik naweeën, maar verder perfect
Ja, dat is waar.. Ongeveer twee uur heen, en twee en half uur terug.. Inclusief wachten her en der..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Nee, maar wat een mijl op 7 moet jij afleggen bedoel ik
wanneer is het kraamschudden?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
check![]()
Florian misselijk, ik naweeën, maar verder perfect
Zeker!quote:
Mariaparochie?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
en dan moet je eigenlijk naar Mariaparochie
lol super grappig filmpje :pquote:
Gordon Ramsay is de man !!!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Druk Bluezz??
Oh man, ik ben lekker ongesteld aan het zijn, dus heb een verschrikkelijke chocolade behoefte. Dat heb ik verder nooit, dus ik mag me er altijd 1 dagje aan toe geven van mezelf. Ik heb dus net heerlijke chocolade taartjes voorbereid (recept van Ramsay), maar toen had ik nog eiwit over.. tja en wat doe je dan?
Kortom, we hebben straks chocoladetaartjes met vanille-ijs, merengue's, cranberrycompote en vers fruit..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan weer streng op dieet dus
Nou dat valt best mee hoor, als je hem ziet. Zo dik is ie nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:00 schreef Braamyo het volgende:
Gordon Ramsay is de man !!!
Hij is echt super vet !
Hij loopt marathons en zelfs de Comradesquote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat valt best mee hoor, als je hem ziet. Zo dik is ie nou ook weer niet.
Je maakt mij niet wijs dat je niet echt weet wat Braam bedoeltquote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat valt best mee hoor, als je hem ziet. Zo dik is ie nou ook weer niet.
Zegt zequote:
Eigenwijs? Gewoon hardleersquote:
Ik raak er vast wel aan gewend binnenkort. Hoop ik. En zo niet, dan zie ik later wel weer. Kaas voelt zich rotquote:Op maandag 15 februari 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat soort schoenen dan ook helemaal niks voor jou, Lein(qua motorische onhandigheid dus) Ik hoop maar dat het hier bij blijft wat dat vallen betreft
Een hele dikke kus voor alle blauwe plekken, schaafwonden en zere plekken
Oh, er is net een holy priest uit het guild gekickt en een ander is er mee gestopt. Ik voel de druk nu wel een beetje oplopen
Ik bedoel zijn vet groote smoel en zijn vet uitgebreide vocabulair aan scheldwoordenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je niet echt weet wat Braam bedoelt
Lein ben jij fietskoerier?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenwijs? Gewoon hardleers
Ik stond trouwens ergens in een lift met 2 advocaten. Die ene deed me aan jou denken. Alleen dan wat ouder (jaar of 40) en met wat meer haar. Wel redelijk hooggehalte. Totdat ie z'n mond open trok
Hij zei tegen z'n collega: 'Oh kerel, dat moeten we ook een paar weken gaan doen, pakjes bezorgen op de fiets! Goed voor de vakantie-kilo's!' Tis dat ik herkenbaar was met bedrijfsnaam op m'n jasje, anders had ik m hartelijk uitgelachen. Een advocaat als fietskoerierDie gast zou de Erasmusbrug volgens mij niet eens opkomen!
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Gihihi Leintje.. je vind het vast niet erg als ik stiekem toch een beetje moet lachen als ik me jou voor stel op je fietsje met je voeten vast.![]()
Het zou ook echt absoluut niets voor mij zijn! Zo vreselijk wennen!! Ik zou vast nog veel vaker vallen!
Ik ben geen fietskoerier, ik fiets af en toe met Kaas. Kaas fietst veel. Er rijden weinig koeriers op mountainbikes. En vooral als je kijkt naar de meer ervaren koeriers. Daar rijden de meeste gasten op aangepaste race-fietsen. Sommige rijden zonder remmen, zonder versnellingen op een doortrapfiets (fixed gear, dus vooruit trappen gaat vooruit, achteruit trappen gaat achteruit). Maar de wat meer verstandige koeriers rijden op racefietsen met 7 of 8 versnellingen en ook handremmen. Met een MTB heb je trouwens véél meer rolweerstand omdat je banden heel breed zijn. Een racefiets heeft veel minder weerstand omdat je banden heel smal zijn. En als je ze goed hard op pompt (7 tot 8 BAR) ga je ook nog eens lekker hard.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Braamyo het volgende:
Lein ben jij fietskoerier?dat wil ik van de zomer echt nog eens doen (als ik vakantie heb) Maximaal op de mountainbike door de stad heen corssen en nog een leuk zakcentje verdienen ook
![]()
Waarzo doe je dat en bevalt het een beetje ?
Ik weet dat ik van een andere generatie ben, maar waarom is alles 'vet' tegenwoordig?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Braamyo het volgende:
Ik bedoel zijn vet groote smoel en zijn vet uitgebreide vocabulair aan scheldwoorden
wat anders
Omdat 'gers' uit is? 'Lauw' is ook niet hip meer, en verder natuurlijk de generatiekloofquote:Op maandag 15 februari 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
Ik weet dat ik van een andere generatie ben, maar waarom is alles 'vet' tegenwoordig?
Jah ik weet dat een mountainbike niet zo extreem pro gaat, maar ik vind het zo enorm fijn fietsen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een MTB heb je trouwens véél meer rolweerstand omdat je banden heel breed zijn.
Maar als je er meer over wilt weten, moet je Kaasplankje maar PM'en, die heeft ook connecties met de meeste koeriersbedrijven in de rest van het land
Mijn stem is gelukkig beter?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenwijs? Gewoon hardleers
Ik stond trouwens ergens in een lift met 2 advocaten. Die ene deed me aan jou denken. Alleen dan wat ouder (jaar of 40) en met wat meer haar. Wel redelijk hooggehalte. Totdat ie z'n mond open trok
Hij zei tegen z'n collega: 'Oh kerel, dat moeten we ook een paar weken gaan doen, pakjes bezorgen op de fiets! Goed voor de vakantie-kilo's!' Tis dat ik herkenbaar was met bedrijfsnaam op m'n jasje, anders had ik m hartelijk uitgelachen. Een advocaat als fietskoerierDie gast zou de Erasmusbrug volgens mij niet eens opkomen!
oh, dat zal bij mij niet beter zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh het ging niet om z'n stem, maar om de volledige domme bullshit die eruit kwam
Zo lang je niet in je maatkostuum met je jasje aan en je dasje om gaat verkondigen dat je 'ook een paar weken pakjes gaat bezorgen op de fiets omdat dat goed is voor de vakantie-kilo's' hoor je mij niet klagenquote:
ik doe wel andere sportenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo lang je niet in je maatkostuum met je jasje aan en je dasje om gaat verkondigen dat je 'ook een paar weken pakjes gaat bezorgen op de fiets omdat dat goed is voor de vakantie-kilo's' hoor je mij niet klagen
die onderste twee zijn coowlquote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Hockey Fitness Neuken.
In willekeurige volgorde. Am I right?
Dat is ijshockey.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
hockey is alleen voor echte mannen dus daar doe ik nooit aan mee
*gnorf*quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef golfer het volgende:
Dat is ijshockey.
Gewoon hockey is een kak-mietjes sport voor studentikoze balletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow die hockey, daar was ik op school echt rete goed in als keeper,quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ijshockey.
Gewoon hockey is een kak-mietjes sport voor studentikoze balletjes.
ha, heerlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
Zo, voor het eerst sinds de break-up met mijn ex weer lekker kunnen mediteren. Bam, 40 minuten in een keer. Voel me heerlijk ontspannen nu
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
Zo, voor het eerst sinds de break-up met mijn ex weer lekker kunnen mediteren. Bam, 40 minuten in een keer. Voel me heerlijk ontspannen nu
Dat hoort bij mijn vak als Reiki-Master, zonder zou ik het niet eens kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]nice
kwist niet dat je aan mediteren deed, naja het is wel echt iets hippie achtigs om te doen
jah dat reiki master had je inderdaad wel eens genoemdquote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat hoort bij mijn vak als Reiki-Master, zonder zou ik het niet eens kunnen uitvoeren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reiki . Voor wie mocht willen weten wat het is
Ik zie het gewoon als een andere kant van het spectrum. Ik zie mijn therapie als een aanvulling op reguliere geneeskunde, geen vervanging. Ik kan pijn verminderen en genezing bevorderen, maar als iemand ziek is of een botbreuk heeft is er toch echt eerst een dokter nodig die daar wat aan doet voor ik in beeld kom. Zo iemand zou ik ook altijd doorverwijzen naar reguliere behandeling. Ik zie mijn therapie als ondersteunend, niet als vervanging voor een échte arts.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef Braamyo het volgende:
Wat vind jij dan met een studie (als ik het zo mag noemen) in alternatieve geneekunde van de wetenschappelijke geneeskunde zoals die in ziekenhuizen word beoefend?
okey,quote:Op maandag 15 februari 2010 21:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als een andere kant van het spectrum. Ik zie mijn therapie als een aanvulling op reguliere geneeskunde, geen vervanging. Ik kan pijn verminderen en genezing bevorderen, maar als iemand ziek is of een botbreuk heeft is er toch echt eerst een dokter nodig die daar wat aan doet voor ik in beeld kom. Zo iemand zou ik ook altijd doorverwijzen naar reguliere behandeling. Ik zie mijn therapie als ondersteunend, niet als vervanging voor een échte arts.
Ik heb ook een antibiotica kuur nodig als ik een bacteriële infectie heb. Als ik die heb kan ik mijn lichamelijke balans en mijn genezing bespoedigen door Reiki.
Ik begreep het al, je bedoelde toch dat ik wel gezond verstand heb in tegenstelling tot Jomanda achtige types?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
okey,
dont get me wrong, want ik ben van de spirtuele kant gezien overtuigt dat het kan werken. Dus ik probeer het niet aan te vallen ofzo.
Je hebt alleen van die extremisten er in die bijvoorbeeld hun kind als die ziek is proberen te genezen zonder effect ipv ff langs de huisarts gaan en het juiste pilletje erbij krijgen waardoor het wel overgaat.
Dus ik ben blij te horen dat jij wel een mmer dan degelijke portie verstand hebt
edit: dat klinkt bij nadere inzien heel anders als dat ik het bedoelde, Eh... ik bedoel die dus als een compliment naar jou toe![]()
Ik vind het jammer en triest om te zien dat mensen hun vertrouwen heilig in dat soort mensen leggen. Tuurlijk snap ik dat je als je ongeneeselijk ziek bent verklaard alternatieve gaat zoeken. Maar om alle hulp om bijvoorbeeld langer te leven te negeren en heilig te vertrouwen in het jomanda achtige type, vind ik echt een gebrek aan denkvermogen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik begreep het al, je bedoelde toch dat ik wel gezond verstand heb in tegenstelling tot Jomanda achtige types?
Ja, dat vind ik ookMaar dan nog zouden mensen vrij moeten zijn in hun keuze om Jomanda te volgen, ook al vind ik haar een oplichtster. Mijn mening zou niet bepalend moeten zijn voor wat een ander kan of wil.
Ik vind het een beetje vermoeiend dat mensen altijd weer mijn mening vragen over excessen als Jomanda. Een gewone chirurg vraag je toch ook niet om verantwoording omdat iemand michael jackson heeft verbouwd tot een monster of omdat er wel eens cruciale fouten worden gemaakt bij operaties waardoor mensen sterven?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Love to hear your opion back on this one... thee
Ja praat me er niet vanquote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
Altijd leuk, dit soort discussies.Doen het ook altijd goed op feesten en partijen.
Je hebt hier wel een goed punt (alhoewel jij jomanda erbij haalde) ik denk dat zowiets komt doordat je een intresse hebt voor iets waar mensen weinig van af weten. Dus eigenlijk moet je jezelf gevleid voelen, maargoed... ik zal maar weer snel me mond houdenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat mensen altijd weer mijn mening vragen over excessen als Jomanda. Een gewone chirurg vraag je toch ook niet om verantwoording omdat iemand michael jackson heeft verbouwd tot een monster of omdat er wel eens cruciale fouten worden gemaakt bij operaties waardoor mensen sterven?
De meeste artsen zijn mensen met een gezond verstand en de beste bedoelingen, en de meeste alternatieve therapeuten zijn dat ook. Ik ben niet verantwoordelijk voor de misdragingen van anderen.
Jij zit toch in het leger? Vind jij het niet slecht dat er soldaten zijn die martelen en verkrachten? Dat is net zo'n soort vraag, als je begrijpt wat ik bedoel.
kweet nog wel een feestje binnenkort waar je de proef op de som kunt nemenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
Altijd leuk, dit soort discussies.Doen het ook altijd goed op feesten en partijen.
Oh ja, ik haalde Jomanda erbij, dat is waar, maar jij begon met de vraag of ik dacht dat alternatieve geneeskunde beter was dan reguliere. Dat leidt meestal naar dit soort discussiesquote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je hebt hier wel een goed punt (alhoewel jij jomanda erbij haalde) ik denk dat zowiets komt doordat je een intresse hebt voor iets waar mensen weinig van af weten. Dus eigenlijk moet je jezelf gevleid voelen, maargoed... ik zal maar weer snel me mond houden
Neen nee, ik vroeg wat jou mening was met betrekking tot alternatieve geneeskunde tegenover de huidige reguliere geneeskundequote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh ja, ik haalde Jomanda erbij, dat is waar, maar jij begon met de vraag of ik dacht dat alternatieve geneeskunde beter was dan reguliere. Dat leidt meestal naar dit soort discussies
En je hoeft je mond niet te houden, het voelt voor mij alleen beetje als een oude koe die uit de sloot wordt gevist
Ik ga overigens maar eens in mijn mandje, tot morgen allemaal!
Ja, wat gaaf om te zien hequote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh leuk!! Snowboarden!! Spectaculair![]()
Ziet er wel leuk en spectaculair uit, zo met z'n 4 naar beneden crossen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh leuk!! Snowboarden!! Spectaculair![]()
Of te wel: ik ben nog wakker en ik verveel me een beetje![]()
Schaatsen begint ook pas om 0:30. Stomme NOS.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja echt gaaf! Ik kijk nu maar op Eurosport verder. Wil nu de finale wel zien!! De schaatsvoorbesouwing geloof ik verder wel
Nou.. met enorme vertragingen en zo.. ik hou het niet meer vol, ga ook naar bed nuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:14 schreef golfer het volgende:
Ik geef het op en ga mandje opzoeken.
Sunny: nog even veel plezier.
Ik kijk er elke keer weer van op dat mensen tegen mij over roken beginnen. "Ja, ik rook en ik weet dat het slecht is. Wat vind je daar nou van?" Ik bleef eerder nog wel beleefd, maar tegenwoordig zeg ik gewoon dat mensen zelf moeten weten dat ze hun longen verkankeren zolang ze er mij maar niet mee lastig vallen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
:p als ik dit soort verhalen hoor heb ik ook altijd weer zin om wow te spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:01 schreef Zokunen het volgende:
Bleh kan de slaap niet vattendus nog maar even WoW spelen, mn hunter (engidudu) is nu lvl 16 eens zien of ik 17 nog ga halen of toch te moe ben
Hoe heet isa in wow trouwens? Heb uhina al in mn friend list gezet, maar vind helemaal solo zo suf.
Morgen denk ik lekker hutspot maken, alleen mn arme oogjes.... uien snijden
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk er elke keer weer van op dat mensen tegen mij over roken beginnen. "Ja, ik rook en ik weet dat het slecht is. Wat vind je daar nou van?" Ik bleef eerder nog wel beleefd, maar tegenwoordig zeg ik gewoon dat mensen zelf moeten weten dat ze hun longen verkankeren zolang ze er mij maar niet mee lastig vallen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*gnorf*die is goed
kusjetroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:51 schreef freecell het volgende:
[..]
ik kom toch niet meer buiten deze week
Ik vind het zo knap dat je gewoon doorpostquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:22 schreef freecell het volgende:
[..]
niet
Slaapt
En wij vannacht ook grotendeels, hoezee
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:32 schreef MissHobje het volgende:
Hier komende daagjes vrij.. met de autoot naar garage, vanmiddag weer 2 huizen bekijken en gisteren hadden we er 3 en die waren allemaal prima maar net niet helemaalzoeken een soort combi hehe en dat wordt lastiger maar goed hebben de tijd grijns
Groen haarquote:
Nee geen dsb-tje, hihi! Maar wel een foute belegging en een geldverstrekker uit Belgie die eigenlijk liever de Nederlandse hypo-klanten kwijt wil, dus met superhoge rentevoorstellen komt. Oversluiten dan maar...... naar wat veiligers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Groen haar
Morning vanuit een blozend, wit bloemendaal
Tezz, dsbtje?
Enneh, volgens mij is jouw huisje altijd al spic & span dus het zal wel meevallen. Oh en wij willen dan natuulrlijk ook die pics, want anders did it not happen joe no!
Free, geboren moeder
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Braamyo het volgende:
Net terug uit de sportschool,
Mischien wel vervelend om met blesure te moeten lopen maar ik heb zelde zo'n goeie en lange workout aan me bovenlichaam gedaan
goeie morgenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:47 schreef minilot het volgende:![]()
Goedemorgen allemaal. Goedemorgen, nieuw kleintje van FC!
Zit al drie uur achterstallige foto's van bouwprojecten in de Efteling uit te zoeken voor www.eftelist.nl - hoezo vrije dag? Snurk.
Zodadelijk maar eens verzinnen wat we de komende dagen gaan eten.
Dat legt er wel druk op!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:54 schreef Braamyo het volgende:
ik weet al wat je de aankomende dagen gaat eten, namelijk: lekker
neu hoor, friet is toch ook lekkerquote:
Nou ja, dat is wel waar. Ik snap ook echt niet dat volwassenen die verantwoordelijk zijn voor hun eigen maaltijden ooit nog dingen eten die ze niet lekker vinden. Het is waar ik als kleuter al het meest naar uitkeek, in het kader van 'als ik later groot ben...'quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef Braamyo het volgende:
En als het al zo simpel kan, dan weet ik zeker dat jij iedere dag minimaal 'lekker' eetD
Dit maanzaadbrood was dusdanig smakelijk dat ik het zelfverzonnen recept gewoon even met jullie deel.. Mijn zak met maismeel bleek de vorige keer nat geworden te zijn, dus dat kon ik weggooien. Met gewone bloem was het ook erg lekker!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:07 schreef minilot het volgende:
Ik maak er geen rijst bij, maar ik flans een plat brood in elkaar van maismeel, volkoren bloem en maanzaadjes.
vriendlief vragen portomonee terug te brengenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:17 schreef minilot het volgende:
Verdraaid! Ik blijk plots een beetje blut, want portemonnee ligt bij mijn lief in de auto. Dus ik skip maar even de garnalen en mijn aandoenlijk lieve, maar peperdure kaasboertje.![]()
Eens even kijken of ik tweepersoonsmaaltijden tot en met vrijdag bij elkaar kan schrapen voor de negen euro die ik nog in broekzakken, laatjes en onder de bank vond.![]()
Uitdaging!
Welnee, die is druk aan het werk. Het komt goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
vriendlief vragen portomonee terug te brengen
Ha, nee, zo erg nu ook weer niet. Maar ik wil vooral vandáág boodschappen doen, want ik heb verder niet zoveel tijd deze week.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef Braamyo het volgende:
drukke baan als je tussen dinsdag en vrijdag geen portomonee kunt terugbrengen...ik zij niks
Hoiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, nee, zo erg nu ook weer niet. Maar ik wil vooral vandáág boodschappen doen, want ik heb verder niet zoveel tijd deze week.
Daar hou ik het nu even bij.Hop, op de fiets nu.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Windigo het volgende:
Ik ga zometeen lekker zo'n baconwrap maken als je laatst gepost had, lijkt me fantastisch.
Ik kende iemand waarbij de arts tijdens het gesprek tijdens de zwangerschap vergeten was te vermelden dat ze moest stoppen met roken. Daar heeft de domme doos zich de hele zwangerschap achter verschuild want de arts had niet gezegd dat ze moest stoppen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:46 schreef freecell het volgende:
Mijn vader heeft ooit een arts zo ver gekregen om te zeggen dat hij niet moest stoppen met zn sigaar. Heeft hij zich jaren achter kunnen verschuilen
Als je op sommige foto's op funda kijkt is dat nergens voor nodigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:39 schreef Tezz het volgende:
Hier ook in de huizen-sfeer. Vanmiddag komt de makelaar ons huis taxeren. We gaan niet verhuizen of verkopen, maar naar een andere geldverstrekker en dan moet je dus een rapport kunnen overleggen. Het vervelende is dat de Makelaar tegenwoordig verplicht is om ook foto's van de binnenzijde te maken om de staat/onderhoud van het huis vast te leggen.
Dus ik ben maar flink aan het poetsen en opruimen........
het foute-funda-foto's topic!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je op sommige foto's op funda kijkt is dat nergens voor nodig(lijkt me een heel werk om alles makelaarfotoklaar te maken
en vooral als je een kleine hebt die graag overal handjes tegenaan drukt en speelgoed rondslingert haha)
heb jij dat wel aan staan Isa?quote:En die tortilla's ga ik denk ik hier vanavond maken, want had nog niets op het programma
Braamyo, niet weer aan wow beginnen als het te verslavend voor je werkt. Of parental control aanzetten waarop je aangeeft wanneer je mag spelen (of beter: dat door iemand anders laten doen omdat je anders met het wachtwoord alles kan veranderen)
Nee ik heb ze kant en klaar gekocht..Ik kan alles maken in de keuken, maar ik kan geen taarten/brood/of koekjes bakken..Dat moet ik nog leren, en dat ben ik ook van plan te gaan leren zo gauw ik ruimte voor een oven hebquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er ook nog eentje over had!
Heb je zelf je wraps gemaakt? Stuk goedkoper dan kant en klare, namelijk. Bloem, water, zout en een koekenpannetje en klaar.
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Windigo, wraps kun je gewoon in de koekenpan bakken!
Ha, ik heb toevallig een half jaar geleden besloten dat ik 'm gewoon echt nooit van mijn leven ga halen. Ooit eens begonnen toen ik achttien was, een jaar lang lessen, drie keer dramatisch gefaald (mét ingrepen en gillen) bij het afrijden, en toen de moed opgegeven. Ik heb het altijd nog wel in mijn hoofd gehouden als iets dat ik ooit nog wel zou kunnen gaan doen als ik heel veel geld over had.quote:Ohhh. Ik moet actie gaan ondernemen voor rijlessen, maar ik wil echt zo erg nietTotaal geen zin in
zo verslavend werkt het voor mij niet, maar er gaat gewoon veel tijd in zitten om je virtuele poppetje lvl 80 te krijgen, en dat ben ik zowiezo best zatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Braamyo, niet weer aan wow beginnen als het te verslavend voor je werkt. Of parental control aanzetten waarop je aangeeft wanneer je mag spelen (of beter: dat door iemand anders laten doen omdat je anders met het wachtwoord alles kan veranderen)
Nou inderdaad. Als ik in het Funda-topic kijk, dan denk ik echt wat bezielt mensen om zo hun huis op de foto te laten zetten ter verkoop! Kijk, dat je een lelijk interieur hebt oke (over smaak valt wel te twisten), maar opruimen is toch het minste wat je kunt doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je op sommige foto's op funda kijkt is dat nergens voor nodig(lijkt me een heel werk om alles makelaarfotoklaar te maken
en vooral als je een kleine hebt die graag overal handjes tegenaan drukt en speelgoed rondslingert haha)
.....
Dat zal best wezen, maar ik heb totaal geen puf om hier de weg om te gaan - Vlamingen rijden als dwazen en ik vind het doodengquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:11 schreef Den_Haag het volgende:
in Belgie kan iedereen zijn rijbewijs halen CF
Dit had ik geschreven kunnen hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Tezz het volgende:
@minilot en CF: ik heb mijn rijbewijs wel gehaald (omdat mijn broer me een eerste rijles cadeau gaf voor mijn 21e verjaardag ben ik maar doorgegaan) en ik ben destijds met vlag en wimpel geslaagd de eerste keer (met 20 lessen). Maar ook ik heb een gruwelijke hekel aan autorijden. Ik vind het eng, ik ben bang dat ik de weg niet kan vinden, het zweet staat me op mijn handen als ik verder weg moet en hoewel ik het dus wel doe (zeker naar mijn werk, maar da's gewoon luiheid) en kan, vind ik het vreselijk.
Als ik nu geen rijbewijs zou hebben zou ik het ook niet meer gaan halen denk ik...
Ik heb twee jaar terug een tijd gelest. Ging niet heel slecht, maar de instructeur was niet heel bemoedigend, zeg maar. Geen examen gedaan dus, omdat ik toen naar België verhuisde. En eigenlijk had ik hetzelfde bedacht als jij: ik wil gewoon niet! Ik reis graag met het OV en ik fiets naar m'n werk en als ik verder weg wil, vlieg ik wel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:11 schreef minilot het volgende:
Ha, ik heb toevallig een half jaar geleden besloten dat ik 'm gewoon echt nooit van mijn leven ga halen. Ooit eens begonnen toen ik achttien was, een jaar lang lessen, drie keer dramatisch gefaald (mét ingrepen en gillen) bij het afrijden, en toen de moed opgegeven. Ik heb het altijd nog wel in mijn hoofd gehouden als iets dat ik ooit nog wel zou kunnen gaan doen als ik heel veel geld over had.
Maar ik heb nu besloten dat ik gewoon niet wíl! Ik vond het echt vreselijk vervelend om te rijden, en ik was er dusdanig slecht in dat mijn overlevingskans ook onmiddelijk flink zou slinken als iemand mij ooit een rijbewijs gaf.
Ik doe het dus gewoon niet! Ha!
Ik ben echt zo goed in rijdenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:11 schreef minilot het volgende:
Maar ik heb nu besloten dat ik gewoon niet wíl! Ik vond het echt vreselijk vervelend om te rijden, en ik was er dusdanig slecht in dat mijn overlevingskans ook onmiddelijk flink zou slinken als iemand mij ooit een rijbewijs gaf.
Ik doe het dus gewoon niet! Ha!
Mag ik eerlijk zeggen dat ik vind dat als mensen zo bang zijn voor autorijden ze geen rijbewijs zouden moeten hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Tezz het volgende:
@minilot en CF: ik heb mijn rijbewijs wel gehaald (omdat mijn broer me een eerste rijles cadeau gaf voor mijn 21e verjaardag ben ik maar doorgegaan) en ik ben destijds met vlag en wimpel geslaagd de eerste keer (met 20 lessen). Maar ook ik heb een gruwelijke hekel aan autorijden. Ik vind het eng, ik ben bang dat ik de weg niet kan vinden, het zweet staat me op mijn handen als ik verder weg moet en hoewel ik het dus wel doe (zeker naar mijn werk, maar da's gewoon luiheid) en kan, vind ik het vreselijk.
Als ik nu geen rijbewijs zou hebben zou ik het ook niet meer gaan halen denk ik...
Koop en ondertussen ook de huur steeds op reageren, we hebben de tijd om af te wachten en de markt te verkennen enzo dus dat zit goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]zo leuk, huizen shoppen, wat zoek je een huur of koop woning?
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zeggen dat ik vind dat als mensen zo bang zijn voor autorijden ze geen rijbewijs zouden moeten hebben?
Oe stress stress dus netquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:39 schreef Tezz het volgende:
Hier ook in de huizen-sfeer. Vanmiddag komt de makelaar ons huis taxeren. We gaan niet verhuizen of verkopen, maar naar een andere geldverstrekker en dan moet je dus een rapport kunnen overleggen. Het vervelende is dat de Makelaar tegenwoordig verplicht is om ook foto's van de binnenzijde te maken om de staat/onderhoud van het huis vast te leggen.
Dus ik ben maar flink aan het poetsen en opruimen........
Omdat deze mensen vaak schrikken van alles wat om hun heen gebeurd en veel gevaar opleveren voor anderen. Angst verkrampt. en de voertuigcontrole is om te janken.quote:
was ook niet specifiek tegen Tezz gericht. Meer algemeenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ah well, dan lees jij het dramatischer dan ikVolgens mij valt dat best mee bij Tezz.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat ik vind dat als mensen zo bang zijn voor autorijden ze geen rijbewijs zouden moeten hebben?
Heldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
En verder ga ik zo weer eens lekker hardlopen - nog 2,5 maand om te trainen voor de 10 mijl van Antwerpen
meh ! ik wil ook weer hardlopen -_-quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
En verder ga ik zo weer eens lekker hardlopen - nog 2,5 maand om te trainen voor de 10 mijl van Antwerpen
ik weet de grenzen van mijn kunnen en de grenzen van het vervoersmiddel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou jou anders ook inschatten als een zichzelf overschattende automobilistmaar ik kan me vergissen.
Ik wou het NK open cross doen 12km rotpaatjes in de bush bush. Maar dat gaat nu niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ambitieuze plannen! Misschien in mei de 20 van Brussel, anders in oktober een halve marathon. Als dat allemaal blessurevrij lukt
ja, je bent alweer een paar weken niet met vakantie geweest. Hoog tijd dus weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zo'n zin om weer een vakantie te boekenEens zien of we pasen rondkrijgen met de vrije dagen... En wanneer we weer eens naar Madrid gaan. September voor het laatst, da's bijna een half jaar geleden
Ik ga altijd aan vakantie denken als ik geen zin heb in m'n werkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, je bent alweer een paar weken niet met vakantie geweest. Hoog tijd dus weer.
Ik ga over 2 weken een weekendje naar Gentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zo'n zin om weer een vakantie te boekenEens zien of we pasen rondkrijgen met de vrije dagen... En wanneer we weer eens naar Madrid gaan. September voor het laatst, da's bijna een half jaar geleden
Ja hoor, dat mag je gerust zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We gaan hier slapen (lekker voordelig via vakantieveilingen.nlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga altijd aan vakantie denken als ik geen zin heb in m'n werk![]()
Bluezz, leuk, waar gaan jullie slapen? Wij hebben ooit eens een weekendje in Kasteel Borgharen gezetn, da's helemaal niet zo duur en wel heel erg leuk! Ik vind Maastricht echt een geweldige stad. Helaas is het er op Belgische nationale feestdagen altijd mega-druk
al 45 delen lang! Opmerkelijke foto's van Funda [deel 45]quote:
Geweldig lurktopic. En als ik daarin zit en ik klik op funda zelf, ben ik voor je het weet ook weer een half uur verder door het binnenkijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef Ole het volgende:
al 45 delen lang! Opmerkelijke foto's van Funda [deel 45]
een van de leukste topicreeksen op fok!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef Ole het volgende:
[..]
al 45 delen lang! Opmerkelijke foto's van Funda [deel 45]
Autootje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een mooi hotel! Gaan jullie met de auto of met de trein?
Edit: en holy mac, dat restaurantWat ontzettend mooi! (hopen dat de verwarming hoog staat, dat wel. Of wacht, jullie gingen pas in het voorjaar).
't Is nog geen 100 km hiervandaan! Toch eens doen dan! Rondkuieren, lekker eten, nachtje slapen... Hmmm. Misschien wel een leuk plan voor binnenkortquote:
Over een maandje ongeveer. Het zullen kleurrijke foto's worden gok ik zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een mooi hotel! Gaan jullie met de auto of met de trein?
Edit: en holy mac, dat restaurantWat ontzettend mooi! (hopen dat de verwarming hoog staat, dat wel. Of wacht, jullie gingen pas in het voorjaar).
Is één van de betere reeksen hier op Fok!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef Braamyo het volgende:
jah echt mooi idd, had nog nooit van funda gehoord maar tis wel leuk
Lurken is sneaky meekijken in een topic zonder er daadwerkelijk te posten....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:50 schreef Braamyo het volgende:
tijd om weer eten in het kanaal te duwen
tot zo![]()
enne... wat is lurken?
Ik vind het een geweldige reeksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:50 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het Funda-topic hilarisch! Ik lurk al een hele tijd mee daar....... Geweldig! Wel verbazingwekkend dat sommigen hun huis zo slecht onderhouden en bewonen en het dan ook nog in die hoedanigheid te koop aan durven te bieden.....
\quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Fotogallerij van waar we gaan eten (dus niet slapen) KLIK en check de inrichting![]()
Het restaurant![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wil dat ooit nog eens gaan proberen in Noorwegen. Samen dan maar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat was de Biathlon leuk! In een volgend leven ga ik dat ook doen
Heb je dan een escortservice besteld?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:05 schreef Den_Haag het volgende:
zo, het eerste sporten voor vandaag zit er weer op. straks om half 10 weer verder tot 11u.
ik heb in het verleden al een paar kleine biatlons gedaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat was de Biathlon leuk! In een volgend leven ga ik dat ook doen
nee, dat is daarna nogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je dan een escortservice besteld?
kwou net zeggen, klonk goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je dan een escortservice besteld?
cadootje van wie of wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:
Huh? Ik heb helemaal gemist dat er vandaag een kamerdebat over de commissie-Davids is!
Net thuis, lange dag.. en nu ligt het pakje waar mijn kadootje in zit me aan te staren.. maar ik wil um niet openmaken!!
ik ga ff metzelf corigeren ik las triatlon -_-quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik heb in het verleden al een paar kleine biatlons gedaan
Yes, kom je me halen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:05 schreef Den_Haag het volgende:
wil dat ooit nog eens gaan proberen in Noorwegen. Samen dan maar?
met mooie spiegelingen van de lampenquote:
Fotoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:44 schreef sararaats het volgende:
mooi schilderij !
Zilver.. Zelfde als de lijsten die in de slaapkamer hangen..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef Bluezz het volgende:![]()
Lijst = zilver randjes of wit? Kan het door spiegeling niet goed zien.
Kan ik mij niet meer zo goed herinneren. Is alweer een tijdje geleden dat ik in jullie slaapkamer was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Zilver.. Zelfde als de lijsten die in de slaapkamer hangen..
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik mij niet meer zo goed herinneren. Is alweer een tijdje geleden dat ik in jullie slaapkamer was.
Klopt inderdaad, we hebben al bijna een jaar een nieuwe hulp in de huishoudingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik mij niet meer zo goed herinneren. Is alweer een tijdje geleden dat ik in jullie slaapkamer was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
Ja, ik keek toen meer naar het plafond.quote:
That's my boyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef TAV74 het volgende:
Klopt inderdaad, we hebben al bijna een jaar een nieuwe hulp in de huishouding
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog een keer de foto:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan
Serieusquote:
Deze is ook van onszelf, maar dat had je waarschijnlijk al begrepenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef sararaats het volgende:
die foto is prachtig.
mijn ouders hebben een foto van een leeuwenpaar hangen. die hebben ze zelf gemaakt.
Dat zijn de leuke bezigheden voor een fotograafquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze is ook van onszelf, maar dat had je waarschijnlijk al begrepenZijn de laatste tijd eindelijk eens begonnen eigen goede foto's mooi in te lijsten en op te hangen.
echt wel!! We hebben al een aardige collectie hangen inmiddelsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke bezigheden voor een fotograafAfdrukken rouleren
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt wel!! We hebben al een aardige collectie hangen inmiddels
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:22 schreef TAV74 het volgende:
Dit is ook wel een favoriet. Zeearend die we in Schotland geschoten hebben op plexiglas:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan hier slapen (lekker voordelig via vakantieveilingen.nlen hier eten
![]()
Valt mee, deze is ruim 80 * 30 cm. Zijkant is niet zoveel aan te zien, zit strak tegen muur, plaatje is een nog geen halve CM dik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Kun je eens laten zien hoe dat spul er aan de zijkant uitziet? En hoe groot is dat ding wel niet
ik moet er ook nog een paar extra afdrukken. vooral die dat ik aan het zeilen ben op een oude tweemasterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja Bluezz.. als er een mooie foto tussen zit.. Of je maakt een collage, dan hoeft de kwaliteit van de indiviuele foto's niet belachelijk goed te zijn.. kan heel leuk worden hoor
Maar jij met je brilletje op!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ik hoef mijn bril nieteens meer op voor de ondertiteling
die laat ik zaterdag lekker thuisquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Maar jij met je brilletje op!!!
mocht nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:41 schreef SeaOfLove het volgende:
volgens mij heb je mij nieteens met bril gezien DHJij was er toch niet bij op tapasmeet vorig jaar
![]()
dan lijk je op Nana Mouskouriquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Nog erg wakkertjes op deze 2e zaterdagavond van de week
Leuk SOL dat je een lekkere grote TV hebt. En laat ik mijn bril maar gewoon ophouden( -6)
ik heb die tv alleen maar om andere mensenquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Nog erg wakkertjes op deze 2e zaterdagavond van de week
Leuk SOL dat je een lekkere grote TV hebt. En laat ik mijn bril maar gewoon ophouden( -6)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |