Alleen nu is mn verwarming kapot, dus morgen weer een andere monteur..quote:Op maandag 15 februari 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nah, ben al n half jaar gestopt.
Gelukkig bleek de gaslek veroorzaakt te zijn door achterstallig onderhoud van eneco en zijn zij dus verantwoordelijk voor de kosten en ik niet
Nog steeds alles goed met jou en Florian?quote:
Ik moest hier toch even om lachenquote:Op maandag 15 februari 2010 07:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Zucht had laatst een droom waar isa, hulk hogan, mijn zusje, een zwangere FC en bill clinton in voorkwamen, ik was milou kwijt en iedereen hielp mee zoeken
Balenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik was onderweg naar school.. kom ik er bij de bus achter dat mijn portemonnee nog thuis ligt.. dom!
Dus toen kon ik niet verder.. moest nog met twee bussen en dan terug met twee bussen en een trein..
Mocht van de conducteur nog wel weer mee in de trein naar huis...
Ja behoorlijk!quote:
Wat een OVquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik was onderweg naar school.. kom ik er bij de bus achter dat mijn portemonnee nog thuis ligt.. dom!
Dus toen kon ik niet verder.. moest nog met twee bussen en dan terug met twee bussen en een trein..
Mocht van de conducteur nog wel weer mee in de trein naar huis...
checkquote:Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds alles goed met jou en Florian?
Klinkt fantastischquote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
check![]()
Florian misselijk, ik naweeën, maar verder perfect
Ja, dat is waar.. Ongeveer twee uur heen, en twee en half uur terug.. Inclusief wachten her en der..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Nee, maar wat een mijl op 7 moet jij afleggen bedoel ik
wanneer is het kraamschudden?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
check![]()
Florian misselijk, ik naweeën, maar verder perfect
Zeker!quote:
Mariaparochie?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
en dan moet je eigenlijk naar Mariaparochie
lol super grappig filmpje :pquote:
Gordon Ramsay is de man !!!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Druk Bluezz??
Oh man, ik ben lekker ongesteld aan het zijn, dus heb een verschrikkelijke chocolade behoefte. Dat heb ik verder nooit, dus ik mag me er altijd 1 dagje aan toe geven van mezelf. Ik heb dus net heerlijke chocolade taartjes voorbereid (recept van Ramsay), maar toen had ik nog eiwit over.. tja en wat doe je dan?
Kortom, we hebben straks chocoladetaartjes met vanille-ijs, merengue's, cranberrycompote en vers fruit..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan weer streng op dieet dus
Nou dat valt best mee hoor, als je hem ziet. Zo dik is ie nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:00 schreef Braamyo het volgende:
Gordon Ramsay is de man !!!
Hij is echt super vet !
Hij loopt marathons en zelfs de Comradesquote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat valt best mee hoor, als je hem ziet. Zo dik is ie nou ook weer niet.
Je maakt mij niet wijs dat je niet echt weet wat Braam bedoeltquote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat valt best mee hoor, als je hem ziet. Zo dik is ie nou ook weer niet.
Zegt zequote:
Eigenwijs? Gewoon hardleersquote:
Ik raak er vast wel aan gewend binnenkort. Hoop ik. En zo niet, dan zie ik later wel weer. Kaas voelt zich rotquote:Op maandag 15 februari 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat soort schoenen dan ook helemaal niks voor jou, Lein(qua motorische onhandigheid dus) Ik hoop maar dat het hier bij blijft wat dat vallen betreft
Een hele dikke kus voor alle blauwe plekken, schaafwonden en zere plekken
Oh, er is net een holy priest uit het guild gekickt en een ander is er mee gestopt. Ik voel de druk nu wel een beetje oplopen
Ik bedoel zijn vet groote smoel en zijn vet uitgebreide vocabulair aan scheldwoordenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je niet echt weet wat Braam bedoelt
Lein ben jij fietskoerier?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenwijs? Gewoon hardleers
Ik stond trouwens ergens in een lift met 2 advocaten. Die ene deed me aan jou denken. Alleen dan wat ouder (jaar of 40) en met wat meer haar. Wel redelijk hooggehalte. Totdat ie z'n mond open trok
Hij zei tegen z'n collega: 'Oh kerel, dat moeten we ook een paar weken gaan doen, pakjes bezorgen op de fiets! Goed voor de vakantie-kilo's!' Tis dat ik herkenbaar was met bedrijfsnaam op m'n jasje, anders had ik m hartelijk uitgelachen. Een advocaat als fietskoerierDie gast zou de Erasmusbrug volgens mij niet eens opkomen!
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Gihihi Leintje.. je vind het vast niet erg als ik stiekem toch een beetje moet lachen als ik me jou voor stel op je fietsje met je voeten vast.![]()
Het zou ook echt absoluut niets voor mij zijn! Zo vreselijk wennen!! Ik zou vast nog veel vaker vallen!
Ik ben geen fietskoerier, ik fiets af en toe met Kaas. Kaas fietst veel. Er rijden weinig koeriers op mountainbikes. En vooral als je kijkt naar de meer ervaren koeriers. Daar rijden de meeste gasten op aangepaste race-fietsen. Sommige rijden zonder remmen, zonder versnellingen op een doortrapfiets (fixed gear, dus vooruit trappen gaat vooruit, achteruit trappen gaat achteruit). Maar de wat meer verstandige koeriers rijden op racefietsen met 7 of 8 versnellingen en ook handremmen. Met een MTB heb je trouwens véél meer rolweerstand omdat je banden heel breed zijn. Een racefiets heeft veel minder weerstand omdat je banden heel smal zijn. En als je ze goed hard op pompt (7 tot 8 BAR) ga je ook nog eens lekker hard.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Braamyo het volgende:
Lein ben jij fietskoerier?dat wil ik van de zomer echt nog eens doen (als ik vakantie heb) Maximaal op de mountainbike door de stad heen corssen en nog een leuk zakcentje verdienen ook
![]()
Waarzo doe je dat en bevalt het een beetje ?
Ik weet dat ik van een andere generatie ben, maar waarom is alles 'vet' tegenwoordig?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Braamyo het volgende:
Ik bedoel zijn vet groote smoel en zijn vet uitgebreide vocabulair aan scheldwoorden
wat anders
Omdat 'gers' uit is? 'Lauw' is ook niet hip meer, en verder natuurlijk de generatiekloofquote:Op maandag 15 februari 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
Ik weet dat ik van een andere generatie ben, maar waarom is alles 'vet' tegenwoordig?
Jah ik weet dat een mountainbike niet zo extreem pro gaat, maar ik vind het zo enorm fijn fietsen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een MTB heb je trouwens véél meer rolweerstand omdat je banden heel breed zijn.
Maar als je er meer over wilt weten, moet je Kaasplankje maar PM'en, die heeft ook connecties met de meeste koeriersbedrijven in de rest van het land
Mijn stem is gelukkig beter?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenwijs? Gewoon hardleers
Ik stond trouwens ergens in een lift met 2 advocaten. Die ene deed me aan jou denken. Alleen dan wat ouder (jaar of 40) en met wat meer haar. Wel redelijk hooggehalte. Totdat ie z'n mond open trok
Hij zei tegen z'n collega: 'Oh kerel, dat moeten we ook een paar weken gaan doen, pakjes bezorgen op de fiets! Goed voor de vakantie-kilo's!' Tis dat ik herkenbaar was met bedrijfsnaam op m'n jasje, anders had ik m hartelijk uitgelachen. Een advocaat als fietskoerierDie gast zou de Erasmusbrug volgens mij niet eens opkomen!
oh, dat zal bij mij niet beter zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh het ging niet om z'n stem, maar om de volledige domme bullshit die eruit kwam
Zo lang je niet in je maatkostuum met je jasje aan en je dasje om gaat verkondigen dat je 'ook een paar weken pakjes gaat bezorgen op de fiets omdat dat goed is voor de vakantie-kilo's' hoor je mij niet klagenquote:
ik doe wel andere sportenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo lang je niet in je maatkostuum met je jasje aan en je dasje om gaat verkondigen dat je 'ook een paar weken pakjes gaat bezorgen op de fiets omdat dat goed is voor de vakantie-kilo's' hoor je mij niet klagen
die onderste twee zijn coowlquote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Hockey Fitness Neuken.
In willekeurige volgorde. Am I right?
Dat is ijshockey.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
hockey is alleen voor echte mannen dus daar doe ik nooit aan mee
*gnorf*quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef golfer het volgende:
Dat is ijshockey.
Gewoon hockey is een kak-mietjes sport voor studentikoze balletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow die hockey, daar was ik op school echt rete goed in als keeper,quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ijshockey.
Gewoon hockey is een kak-mietjes sport voor studentikoze balletjes.
ha, heerlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
Zo, voor het eerst sinds de break-up met mijn ex weer lekker kunnen mediteren. Bam, 40 minuten in een keer. Voel me heerlijk ontspannen nu
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
Zo, voor het eerst sinds de break-up met mijn ex weer lekker kunnen mediteren. Bam, 40 minuten in een keer. Voel me heerlijk ontspannen nu
Dat hoort bij mijn vak als Reiki-Master, zonder zou ik het niet eens kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]nice
kwist niet dat je aan mediteren deed, naja het is wel echt iets hippie achtigs om te doen
jah dat reiki master had je inderdaad wel eens genoemdquote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat hoort bij mijn vak als Reiki-Master, zonder zou ik het niet eens kunnen uitvoeren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reiki . Voor wie mocht willen weten wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |