Ff kijken eerst waaropquote:Op maandag 15 februari 2010 00:01 schreef Renesite het volgende:
Voor de vorm een tvptje. Niet dat ik hier iets van verwacht.
Goed Paul: reageer maar.
Teveel eerquote:Op zondag 14 februari 2010 22:20 schreef Lemmiwinks het volgende:
LIEF ZIJN TEGEN PAULTJUH JA HIJ HEEFT FOK GROOT GEMAAKT!
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
De Acda & De Munnik van FOK!
Ben zo trots als een Paulquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Kijk Paul, dit zijn jouw volgertjes. Wees trots.
Of het zijn de volgers van Remlof... dan snap ik het wel weer.
Remloffiequote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Ik zie dat het nu is
Paul, Remlof en Stevenmac26 VS Dirkh, Havoc en Harrie
Ach dat Paul een baggeruser is!quote:Op maandag 15 februari 2010 00:15 schreef TwyLight het volgende:
waar gaat het eigenlijk over?
eensquote:Op maandag 15 februari 2010 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat Paul een baggeruser is!Zie OP van deel 1!
Ik moest wel gierenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
Tja het blijft wel kut, maar er gebeuren helaas wel meer kutdingen in het leven. Dit was er jammer genoeg slechts 1 van.
IK BEN GEEN BAGGERUSERRRRRRRRRRRquote:Op maandag 15 februari 2010 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat Paul een baggeruser is!Zie OP van deel 1!
Paul vs. Dirkh
Ik moest gieren om oom Dirkhquote:Op maandag 15 februari 2010 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar je usericon dus!
Strontboer grapje!
Maar hoezo gieren omdat Muffin dood is dan?
Ja want die dirkh is zo geweldigquote:Op maandag 15 februari 2010 07:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Oe! Een Paul-bash-topic!!![]()
![]()
En ik heb deel 1 moeten missen gisteravond
Mijn beltoon.quote:
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 15 februari 2010 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want die dirkh is zo geweldig![]()
Nooit anders geweest, wat is ineens veranderd dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Ik zie als ik in de spiegel kijk altijd een klapmongool
Is je hamster dood? Die in de pan zat?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
Tja het blijft wel kut, maar er gebeuren helaas wel meer kutdingen in het leven. Dit was er jammer genoeg slechts 1 van.
Neeequote:Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Dirkh moet gewoon oprotten van fok, zuurpruim dat het is!
Stiekum hou je van hem?quote:
Paul kan heel irritant zijn maar dirkh is gewoon zielig. Zoals hij zit te F5-en op zoek naar een Paultopic, kom op he. Over geen leven hebben gesproken.quote:
Dirk is verliefd op Paulquote:Op maandag 15 februari 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul kan heel irritant zijn maar dirkh is gewoon zielig. Zoals hij zit te F5-en op zoek naar een Paultopic, kom op he. Over geen leven hebben gesproken.
Nou dat doet ie maar ergens anders. Misselijkmakende lamlul dat het isquote:
Laten we het netjes houden jongens, ik wil me niet verlagen tot het taalgebruik van oom Dirkhquote:Op maandag 15 februari 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat doet ie maar ergens anders. Misselijkmakende lamlul dat het is
Jah, hij kreeg een ernstige oogontsteking en de volgende dag was hij dood.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:06 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Is je hamster dood? Die in de pan zat?
Ahh noes, Muffin is niet meerquote:Op maandag 15 februari 2010 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, hij kreeg een ernstige oogontsteking en de volgende dag was hij dood.
Jouw aanhang bestaat uit die ordinaire vloekende schreeuwlelijkerdsquote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Wat ik nog even kwijt wou trouwens!
Waarom wordt Remlof aangevallen terwijl hij zich gewoon normaal gedraagt op het forum? Waarom moeten de normale mensen op fok leiden onder de ordinaire vloekende schreeuwlelijkerds?
Dat was hem
Eensch, ik snap alle kritiek op Remlof niet echt!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Waarom wordt Remlof aangevallen terwijl hij zich gewoon normaal gedraagt op het forum? Waarom moeten de normale mensen op fok leiden onder de ordinaire vloekende schreeuwlelijkerds?
Dat was hem
Omdat het leek dat remlof partij koos voor jou en dat kan dirkhje niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Waarom wordt Remlof aangevallen terwijl hij zich gewoon normaal gedraagt op het forum? Waarom moeten de normale mensen op fok lijden onder de ordinaire vloekende schreeuwlelijkerds?
Dat was hem
Wat een politiek correcte opmerking.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:22 schreef Pingwingei het volgende:
En ik maar denken dat je tussen de leukste users moest kiezen
Mwah, op zoek naar topics van Paul is nogal overdreven. Je bedoelt waarschijnlijk dat Paul in nogal veel topics post en dat dan 9 van de 10 keer bagger is. Dat is een groot verschil. Zon topic kom je dan ook vrij snel tegen.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul kan heel irritant zijn maar dirkh is gewoon zielig. Zoals hij zit te F5-en op zoek naar een Paultopic, kom op he. Over geen leven hebben gesproken.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, op zoek naar topics van Paul is nogal overdreven. Je bedoelt waarschijnlijk dat Paul in nogal veel topics post en dat dan 9 van de 10 keer bagger is. Dat is een groot verschil. Zon topic kom je dan ook vrij snel tegen.
Josti Remlof ziet dat niet en vind het allemaal maar leuk en aardig, kan ie populair mee worden (want het zal toch naar zijn als iemand je niet mag) en flikkerstraalt de feedback posts in een apart topic. Echt een geweldige actie, als je één hersencel hebt that is.
Goed, dan heb je de gebruikelijke mongolen die er bij komen jankzakken en vervolgens is dit het resultaat. In de ogen van Remlof, je weet wel, is dit dan een topic waard. Sterker nog, de anus met een bril op, laat zelfs deze bagger open.
Hij is er gek op om vooral nergens op te reageren, ja op een belerend toontje ongefundeerd kwekken. Maar dat mag als je Remlof bent.
Paul weet gewoon dat het een debiel is en dat ze hem in een Belgische trein hadden moeten zetten vanmorgen. Hij weet dat ie zo nu en dan eens een post (dus niet zonodig een topic) kan verwachten, daar doet ie het ook om.
Hoe kwam jij trouwens in dit topiuc, volg je mij?
'quote:Op maandag 15 februari 2010 19:06 schreef Paul het volgende:
9 van de 10 keer post ik normaal juist, ik bagger alleen in topics die gewoon al kut zijn bij het openen, 9 van de 10 topics van mij zij juist normaal en kwaliteitsvol. Maar je moet ook eens buiten ONZ kijken.
Ben ik het niet mee eens, meeste posts zijn normaal van me, je leeft nog teveel in het verleden. Ik open bijv meer topics in tv/radio op dit moment dan in onzin. Open hier helemaal niet meer zoveel topics als vroeger. Soms dan bagger/ouwehoer ik wel eens wat ja in onzin, maar dan is dat topic er ook naar. Ben vergeleken met andere jaren als sterk verminderd met baggertopics openen hoor op fok, mede na een gesprekje met jouw grote vriend Remlof en met Biogarde. Maak je nou maar niet druk over mij, de crew van het forum let heus wel op me. Wat denk jij nouquote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
'
Ik volg jou toch, dus ik zie jouw posts overal. Beetje consequent blijven met z'n allen.
Oh en negen van de tien posts, oh wacht, op 1 van de 3000 posts kan het wel eens zijn dat ik reageer. Dan ben ik je op zo'n dag al een aantal keren tegen gekomen in een topic waar ze je allang uit hadden moeten donderstralen. Als je dan ook nog gaat zitten jankzakken, dan bijt ik je kop er af.
Nee ik bedoel dat jij op F5 ramt net zo lang tot je ziet dat Paul een topic opent en dan meteen huilend en met een stijfje de FB in rent. Dat heb je pasgeleden ook gedaan. Zeiken en zeuren dat Paul zoveel topics opende. Er waren er maar 2 en 1 daarvan was geen eens bagger.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, op zoek naar topics van Paul is nogal overdreven. Je bedoelt waarschijnlijk dat Paul in nogal veel topics post en dat dan 9 van de 10 keer bagger is. Dat is een groot verschil. Zon topic kom je dan ook vrij snel tegen.
Josti Remlof ziet dat niet en vindt het allemaal maar leuk en aardig, kan ie populair mee worden (want het zal toch naar zijn als iemand je niet mag) en flikkerstraalt de feedback posts in een apart topic. Echt een geweldige actie, als je één hersencel hebt that is.
Goed, dan heb je de gebruikelijke mongolen die er bij komen jankzakken en vervolgens is dit het resultaat. In de ogen van Remlof, je weet wel, is dit dan een topic waard. Sterker nog, de anus met een bril op, laat zelfs deze bagger open.
Hij is er gek op om vooral nergens op te reageren, ja op een belerend toontje ongefundeerd kwekken. Maar dat mag als je Remlof bent.
Paul weet gewoon dat het een debiel is en dat ze hem in een Belgische trein hadden moeten zetten vanmorgen. Hij weet dat ie zo nu en dan eens een post (dus niet zonodig een topic) kan verwachten, daar doet ie het ook om.
Hoe kwam jij trouwens in dit topic, volg je mij?
Persoonlijk ben ik pas tevreden als je helemaal niet meer kan posten. Maar ik besef dat ik ook niet alles kan krijgen wat ik wil. Maar als ik je een keer per week per ongeluk in een topic tegen kom, dan ben ik best bereid om me aan te passen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, meeste posts zijn normaal van me, je leeft nog teveel in het verleden. Ik open bijv meer topics in tv/radio op dit moment dan in onzin. Open hier helemaal niet meer zoveel topics als vroeger. Soms dan bagger/ouwehoer ik wel eens wat ja in onzin, maar dan is dat topic er ook naar. Ben vergeleken met andere jaren als sterk verminderd met baggertopics openen hoor op fok, mede na een gesprekje met jouw grote vriend Remlof en met Biogarde. Maak je nou maar niet druk over mij, de crew van het forum let heus wel op me. Wat denk jij nou.
Dat is in mijn ogen dus achteruitgang.quote:Let jij nou maar eens wat meer op jezelf en op je eigen gedrag en op je weblog, en ik moet zeggen het weblog gaat vooruit hoor
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
'
Ik volg jou toch, dus ik zie jouw posts overal. Beetje consequent blijven met z'n allen.
Oh en negen van de tien posts, oh wacht, op 1 van de 3000 posts kan het wel eens zijn dat ik reageer. Dan ben ik je op zo'n dag al een aantal keren tegen gekomen in een topic waar ze je allang uit hadden moeten donderstralen. Als je dan ook nog gaat zitten jankzakken, dan bijt ik je kop er af.
Oh, het is hem dus welquote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Paul het volgende:
Nergens voor nodig om zijn foto hier te posten
Jaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat jij op F5 ramt net zo lang tot je ziet dat Paul een topic opent en dan meteen huilend en met een stijfje de FB in rent. Dat heb je pasgeleden ook gedaan. Zeiken en zeuren dat Paul zoveel topics opende. Er waren er maar 2 en 1 daarvan was geen eens bagger.
Face it dude you're obsessed!!
En jou volgen? You wish!!
Raad eens. Zodra een wens uitgekomen is, is de wens ook weg.quote:Wanneer ga je ophouden met die verkapte doodsverwensingen?
Christus dan ben je 41 en maak je je zo druk om een twintiger op het internetquote:Op maandag 15 februari 2010 19:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Volgens mij heb ik ook ooit een fittie gehad met jou, ik vond het destijds hilarisch dat een man van jou leeftijd zich zo kan gedragen op internetz
Schandalig dat jij bij de crew hoort.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja
[..]
Raad eens. Zodra een wens uitgekomen is, is de wens ook weg.
Het ademt.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef ToT het volgende:
Verder begrijp ik niet wat er mis zou zijn met Remlof?
Oeh! tijd dat ik de crew ook weer een keer in stap dusquote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig dat jij bij de crew hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |