Je kunt met alle goede wil van de wereld komen helpen daar, je krijgt alleen geen vrijheid om je ding te doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
Dementor krijgt van Johan op zijn flikker. Hij bemoeit zich steeds met hun zaken. Volgens Johan zit Dementor telkens vanachter zijn computer de boel af te zeiken. Hou je commentaar op of kom helpen. Johan wordt er helemaal simpel van.
Ik ook en merk dat ik van sommige geen reaktie meer krijg, ben zeker te negatief. Kan gvd ook behoorlijk positief zijn maar heb toevallig geen oogkleppen voor.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal ff lekker worden dat chatters mij gaan vertellen wat wel en niet mag **om het gezellig te houden** pppffttt kan al een paar namen eruit pikken waar ik een lange sik van krijg met hun **gezellg**
Hansie schreef het als negetievieteit maar meldde gelukkig later dat die e een a moest zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef mootie het volgende:
Hansie: Waarschuwing BQ, niet negatief over SV-ers praten.
/ligt dubbel
Hij probeerde iemand te pakken op z'n spelling, werd door mootie teruggefloten en mootie kreeg een waarschuwingquote:Op maandag 15 februari 2010 21:32 schreef shomila het volgende:
Hans ging even in paniek om zich heen slaan geloof ik.
Ik kwam niet meer bij in iedergeval ondanks de waarschuwing.
Een kick zelfsquote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij probeerde iemand te pakken op z'n spelling, werd door mootie teruggefloten en mootie kreeg een waarschuwing
Vuile achterbakse LUL is het. PeterN is populair dus moet zijn programma falen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat Alsido wil dat Peter z'n programma zonder chat gaat doen
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef mootie het volgende:
Hansie: Waarschuwing BQ, niet negatief over SV-ers praten.
/ligt dubbel
Hansie houdt zich nog inquote:Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef Dementor het volgende:
Episch falen heeft een nieuwe betekenis gekregen.
Zou dus zomaar haar pa kunnen zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Pierre van Ostade was een broer van een oom van Liesbeth?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |