Ik heb gezien hoe ze een deel van haar eten op het bord van Alsido schepte. Niet terug in de pan dus maar voor haar partner in crime.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth vraagt Johan of hij het eten lekker vindt. Johan vindt van wel, maar hij heeft nog maar een klein beetje. Er was nog maar weinig over. Liesbeth lacht en heeft medelijden met Johan. Maar wie had er vanavond ook al weer zoveel zitten vreten, Liesbeth? Ondertussen scoort ze nog wel een toetje bij ElsePels.
Stel je voor dat ze moeten presteren.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Disana het volgende:
Dus Johan ziet voorlopig ook niets in het idee van Leo. Een-nul voor Alsido.
Ja dat was ook de jammerklacht van Alsido vanmorgen: 'Ik heb je al zo vaak uitgelegd hoe druk we het hebben'.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze moeten presteren.
Hooguit druk in de bovenkamer.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat was ook de jammerklacht van Alsido vanmorgen: 'Ik heb je al zo vaak uitgelegd hoe druk we het hebben'.
Weet je wat zo jammer is?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
Het is gewoon tenenkrommend om te zien hoe Alsido en Liesbeth werkelijk alles in de strijd gooien om de boel te vertragen. Dagelijks zien we meer en meer hoe het daar niet werkt.
Maar we mogen van enkele chatters hier niks over zeggen want dan is het niet gezellig meer.
Als straks SV naar de kloten is geholpen blijft er voor hun uiteindelijk weinig over om naar te kijken maar dat realiseren ze zich niet.
Dus dat. Heel jammer dat Johan nooit zal inzien dat die 2 niet het beste voorhebben met SV. Ja laat ze maar konkelen, genoeg voorbeelden, blikken, gefluister. Laatdunkende opmerkingen over de chat en de chatters. Terwijl Johan die juist belangrijk vindt. Mensen voelen zich belachelijk gemaakt, zich niet serieus genomen. Niet gek dat mensen niet meer terugkomen of niet eens meer willen komen. Alsido weet alles beter en daar tegen op boksen gaat moeilijk gezien de betonnen plaat die hij voor zijn hoofd heeft. Lies hetzelfde laken een pak, 4 handen op een buik.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je wat zo jammer is?
Al zou je alle adviezen en youtube filmpjes aan Johan presenteren met een ridderorde en een oranje strik dan nog zou hij zijn schouders ophalen en altijd achter die twee blijven staan want tegen 24/7 gekonkel kun je niet op.
Doodzonde.
Die twee die daar zitten zullen never nooit een stabiele ploeg van vrijwilligers bij elkaar krijgen.
Zal ff lekker worden dat chatters mij gaan vertellen wat wel en niet mag **om het gezellig te houden** pppffttt kan al een paar namen eruit pikken waar ik een lange sik van krijg met hun **gezellg**quote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
Het is gewoon tenenkrommend om te zien hoe Alsido en Liesbeth werkelijk alles in de strijd gooien om de boel te vertragen. Dagelijks zien we meer en meer hoe het daar niet werkt.
Maar we mogen van enkele chatters hier niks over zeggen want dan is het niet gezellig meer.
Als straks SV naar de kloten is geholpen blijft er voor hun uiteindelijk weinig over om naar te kijken maar dat realiseren ze zich niet.
Je kunt met alle goede wil van de wereld komen helpen daar, je krijgt alleen geen vrijheid om je ding te doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
Dementor krijgt van Johan op zijn flikker. Hij bemoeit zich steeds met hun zaken. Volgens Johan zit Dementor telkens vanachter zijn computer de boel af te zeiken. Hou je commentaar op of kom helpen. Johan wordt er helemaal simpel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |