Tis blijkbaar meer dan alleen rennen en schietenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:15 schreef Incolumis het volgende:
perks? stopping power?
ik kruip effe onder mijn BF2 steen vandaan
WTF? moet je dan ook ineens gaan nadenken?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis blijkbaar meer dan alleen rennen en schieten
Daarom haal ik een PS3.quote:
Nee het zijn van die spelletjes, dat wanneer je meer speelt je meer spul (perks) krijgt.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
WTF? moet je dan ook ineens gaan nadenken?
Dus daarom speelt Viro eerst de SP.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee het zijn van die spelletjes, dat wanneer je meer speelt je meer spul (perks) krijgt.
Perks zijn voordeeltjes.
Stopping power - kogels doden sneller
Enz.
Kortom weer een verneuking van het online gamen door kut gamers die zo graag ranking/achievements moeten hebben
perks klinkt als een puberziekte ofzo, "i've got perks" EWWWWquote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee het zijn van die spelletjes, dat wanneer je meer speelt je meer spul (perks) krijgt.
Perks zijn voordeeltjes.
Stopping power - kogels doden sneller
Enz.
Kortom weer een verneuking van het online gamen door kut gamers die zo graag ranking/achievements moeten hebben
Daarom vind ik MW1 en MW2 online het totaal niet waard om te spelen, de SP vind ik meer dan voldoende bij de COD serie's.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
perks klinkt als een puberziekte ofzo, "i've got perks" EWWWW
Je denkt dat je dan al zo'n tocht kunt maken dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:01 schreef FJD het volgende:
Wie doet er mee met de 11 steden fietstocht op 24 mei? 240km met een heuse stempelkaart
Tot gisteren dacht ik dat ik alle touwtjes in handen had, maar gisteren hoorde ik van haar ouders dat dat een list is en dat zodra de val dicht klapt ik alle controle over mijn leven kwijt benquote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Je denkt dat je dan al zo'n tocht kunt maken dan?
Als Jorrit mag van zijn vriendin gaat die denk ik wel mee..
Zo niet dan ben ik vroeg thuisquote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef ursel het volgende:
Je denkt dat je dan al zo'n tocht kunt maken dan?
Als Jorrit mag van zijn vriendin gaat die denk ik wel mee..
Vroeg thuis ben je nooit. Rotterdam <> Friesland is verquote:
been there, done thatquote:Op maandag 15 februari 2010 14:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tot gisteren dacht ik dat ik alle touwtjes in handen had, maar gisteren hoorde ik van haar ouders dat dat een list is en dat zodra de val dicht klapt ik alle controle over mijn leven kwijt ben
Ik verwacht dat het allemaal wel mee zal vallenquote:
Je hebt al wel die toestemming aan haar gevraagd?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het allemaal wel mee zal vallen
Ze mag pas de baas zijn als ik daar toestemming voor geef
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt al wel die toestemming aan haar gevraagd?
wat ben jij naief zegquote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het allemaal wel mee zal vallen
Ze mag pas de baas zijn als ik daar toestemming voor geef
Ach jongen jullie kennen haar heel niet.quote:
ik herken de symptomen, you're doomedquote:Op maandag 15 februari 2010 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach jongen jullie kennen haar heel niet.
Shit. Ik moet weg, ik mag niet langer op internet van haar
Geloof mij nu valt er nog helemaal niks te herkennenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik herken de symptomen, you're doomed
Ik kan het altijd vragen, maar ik weet niet of ik wel wil dat zij er ook bij isquote:Op maandag 15 februari 2010 17:56 schreef FJD het volgende:
Ze komt ook de 5e?![]()
Als ze dat overleeft dan moet je haar meteen trouwen
Altijd optie B, altijdquote:Op maandag 15 februari 2010 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan het altijd vragen, maar ik weet niet of ik wel wil dat zij er ook bij is
waarom denk je dat ik niet meer naar BoF parties mag?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geloof mij nu valt er nog helemaal niks te herkennen
Ik zal binnenkort wel eens vragen hoe zij er tegenover staat om elkaars vrienden te leren kennen.
De reden dat ik al heel lang niet ben geweest heeft weinig met vrouwen te maken, maar meer met sportquote:Op maandag 15 februari 2010 18:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik niet meer naar BoF parties mag?
Wie weet krijg je er dan ook 2 terugquote:Op maandag 15 februari 2010 20:59 schreef ursel het volgende:
Ahhh.. Nu gaat het leuk worden. MS heeft 2 consoles van mijn ontvangen.
Althans, ik heb vrijdag-ochtend zo'n mail ontvangen en zojuist nog een..
Als ze maar wel allebei gerepareerd zijn..quote:Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie weet krijg je er dan ook 2 terug
Zet m dan later gekquote:Op maandag 15 februari 2010 21:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga denk ik maar eens slapen.
Wekker staat om 0:30![]()
Want? Het schaatsen begint om 00:30, dan om 02:00 een half uur rodelen en om 02:30 de 2de 500m schaatsenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef ursel het volgende:
Zo, toch nog ff mooi uur kunnen fietsen
Ik moest wel even aan je denken toen ik t hoorde vanochtend.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gaat weer lekker dat schaatsen
Wat een kakzooi, nu ben ik morgen weer de hele dag brak
Dweilen is een vak apart.
Ik ook, kan alleen z'n foto niet meer vinden..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moest wel even aan je denken toen ik t hoorde vanochtend.
Goedemorgen
Ik ook jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik wilde zelf de foto ook nog posten, maar ik kon de foto ook niet vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb alle hyves al afgezocht waar die had kunnen staan, maar helaasquote:
Je wou zeggen dat je de foto voor het eerst pas ziet??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je eigen kots aan het opruimen van de avond ervoor?
Neuhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je de foto voor het eerst pas ziet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |