Tot ziensquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Maraca het volgende:
Nou jongens, het was gezellig vanavond! Welteruste en alvast gefeliciteerd met onze Alberto
Truste en tot volgende week weer!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Maraca het volgende:
Nou jongens, het was gezellig vanavond! Welteruste en alvast gefeliciteerd met onze Alberto
Gewoon rammenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Alsof durex play speciaal voor vrouwen is, ik gebruik het gewoon als glijmiddel met mijn vriendinEn dat gejengel en die vrouwen die zogenaamd genieten
Beter gaat hij naar portugal, daar heb ik naar geboekt dit jaarquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Nog 1 weekje en het is weer vakantie
Waar zou Koos op vakantie gaan, costa brava in spanje?
Je vriendin de koe?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Alsof durex play speciaal voor vrouwen is, ik gebruik het gewoon als glijmiddel met mijn vriendinEn dat gejengel en die vrouwen die zogenaamd genieten
Het is nog te volgenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog slomer dan gemiddeld hoor
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Maraca het volgende:
Toeval bestaat nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde denken als een of andere gast aan de andere kant van het netwerk
Als het aan mij ligt wel..quote:
Ik zit ook met grote ogen achter me beeldquote:
Toen viel het kwartje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel..
wacht ff.. speciaal voor vrouwen..
Had je alberto aan de lijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff, veel gemist, had lang telefoon.
Klinkt niet te boeiendquote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef PiRANiA het volgende:
Documentaire over de tien meest dodelijke haaien ter wereld.
Zo op 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |