Bleef er daarna nog iets over?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken 'm al lang genoeg om het irrelevante er uit te filteren
Goed zo!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
De rest van de mensheid zit ook niet te wachten op een herhaling van een mislukte evolutie.
Feedback is voor commentaar op de crew. Hmm, gelegenheidregeltje wat er ingeslopen is?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Feedback is voor commentaar op de crew. Voor feedback naar een mede-user gebruik je maar pm. Of nu dit topic.
Mooi zo, zijn we het daar over eens.quote:
Goed zo!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mooi zo, zijn we het daar over eens.
Ga dan nu maar fijn naar een bosrijke omgeving in zuid-amerika zodat de daar aanwezig kanibalen tenminste nog íets positiefs van je kunnen maken.
IK heb jou gekozen wanneer kom je danquote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne valentijnsdag allemaal.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
Alle crewleden zijn homo!1!111EINSZ!!11!1!
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
*wilt zo graag crew lid word* Geeft twizu een beurt Maak me blauw danquote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
Lieve kneus,quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Lieve Harrie
Ik vind het moedig dat je zo voor je eigen gevoelens durft uit te komen ondanks dat ze in de maatschappij van tegenwoordig niet geaccepteerd worden.
Toch wil ik je verzoeken om je perverse fantasieen niet bot te vieren op andere mensen. Ik raad je aan om eens serieuzer na te gaan denken in het leven als monnik. Ver van alle verleidingen die basisscholen en kinderspeelzaaltjes met zich mee kunnen brengen.
Oh en je krijgt geen glaasje ranja meer van mij.
Je wordt te druk van al dat suiker.
In dit topic mag het dus gewoon hequote:
Och, mag van mij ook een groene connexxion bus zijn. Misschien heeft buzzer morgen nog een gaatje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Harrie het volgende:
Die van de NS zijn geel, ik zou hem frontaal nemen, anaal heeft je gymleraar al gedaan
Mallerd!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
waar staat dat crewbashing mag?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dit topic mag het dus gewoon he
jij bent echt dom hè.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dit topic mag het dus gewoon he
Onder het zinnetje waar ook staat dat je een homo bent!quote:
Goed zo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |