Ik heb hem net opgepikt en een uurtje gespeeld. Spel is erg ok, ziet er goed uit en maakt ook goed gebruik van alle mogelijkheden die je hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ok chill, ik ga hem sowieso spelen, alleen heb het op het moment te druk met ps3 en 360 gamesmisschien wil je de game ruilen als je em uit hebt
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon stof op de lens? Eerst even checken met andere Wii-disks met een dubbele laag.
Brawl is een van de zeer weinige spellen voor de Wii die zijn uitgebracht op een dubbellaagse DVD. Sommige Wii's hebben problemen bij het afspelen van zulke schijfjes, dat is een bekend probleem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..
Als ik game in doe krijg je een soort zoemmm opstart geluid, bij deze helemaal niks meer dus..
Maar Smash Bros Brawl is een speciale disc met double-layer:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..
Als ik game in doe krijg je een soort zoemmm opstart geluid, bij deze helemaal niks meer dus..
griezelen is vetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb hem net opgepikt en een uurtje gespeeld. Spel is erg ok, ziet er goed uit en maakt ook goed gebruik van alle mogelijkheden die je hebt.
Ik merk alleen wel weer dat ik een pussy ben.
Nein.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:05 schreef samjustme het volgende:
Een kort vraagje tussendoor. Is een Gamecube game op wii ook speelbaar met een ?
[ afbeelding ]
Ik heb wel een game cube controller gezien van big ben maar hij ziet afschuwelijk uit, wou een nintendo classic controller kopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee helaas.
Althans, standaard niet. Er zijn geloof ik wel omzetplugjes voor.
Zeker leuk maar online stelt het helaas niet zoveel voor vergeleken met Mario Kart.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:15 schreef samjustme het volgende:
Sonic & Sega All Star Racing is trouwens![]()
[ afbeelding ]
vooral met stuurtje
Die heb ik ook. Ik vind hem prima werken, ligt lekker in de hand.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb wel een game cube controller gezien van big ben maar hij ziet afschuwelijk uit, wou een nintendo classic controller kopen.
Ik heb er zelfs 2, als aanvulling op mijn 2 wiimotes (om bv mario kart of brawl met zijn 4-en te kunnen spelen). Onderhand 3 wiimotes, maar die big ben cubecontrollers blijven handig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Ik vind hem prima werken, ligt lekker in de hand.
Water effect ziet er vrij goed uit! Komt wel te gehaastig over gameplay.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Zero Mission daarentegen was ook heerlijk fast-paced.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:36 schreef seventhseagulll het volgende:
Terwijl de Prime games juist heel relaxed waren, alles op je eigen tempo verkennen.
Het werd ook verdomd tijd ook, aangezien de Amerikanen en Japanners er al een aantal maanden van mogen genieten...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef CoExist het volgende:
Vrijdag Mario Kart SNES versie in de Virtual Console shop!
Ik kwam het ook net tegen (en meteen op de site gezet). Team Ninja is weer met fast gameplay bezig. Must havequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Oe tof. Die ga ik zeker halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ze hebben het natuurlijk expres lang gerekt. Alle andere echte oude toppers zijn al uitgekomen, dus ze deze gewoon achtergehouden om mensen nog ergens naar uit te laten kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het werd ook verdomd tijd ook, aangezien de Amerikanen en Japanners er al een aantal maanden van mogen genieten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |