Mario Galaxyquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Super Smash Bros.: Brawlquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Vergeet ook de Wiiware niet.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Tsja, sommige sites doen helaas erg luchtig over dit soort zaken, terwijl het voor velen het spel redelijk kan bederven.quote:Op maandag 19 april 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens weer een Mario Galaxy 2 spoiler gezien. Er is een nieuwe power-up bekend gemaakt en die stond zo, inclusief plaatje, op de index van 4colorrebellion. Zo zonde
Resident Evil 4quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[TK/TR/GEZ] WII games, PS2 Gamesquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Mario, Zelda, Metroid. Zie je dat op het doosje, zit je altijd goed.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens... ik twijfel tussen de Pro Evo en de Fifa versie voor de Wii. Nu las ik ergens dat de Fifa behoorlijk uitgekleed is qua mogelijkheden voor de Wii. Klopt dit? En zijn er ervaringsdeskundigen?
wat was dit dom zeg, toen al, maar nu helemaalquote:
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.quote:
Ik speel er ook maar één per jaar. Vind echter Xenoblade wel steeds interessanter wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.
Dit gaat kont schoppen. Dubbele punt.quote:
.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[Brakke Youtube link dankzij FOK!]
Punt.
Silent Hill Shattered Memories kan ik aanraden. Zelf net uitgespeeld, fantastische trip.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ik ga eerst Dead Space extraction & New Super Mario bros kopen & spelen. Heb ik verder nog toppers gemist afgelopen jaar? A boy and his Blob misschien? Zag er redelijk kinds uit.
Spek, heb jij ergens je Wii game lijst online staan?
Vandaag de bevestiging gekregen dat het verzonden is. Ben benieuwd! Heb er wel een classic controller bij besteld. Is dat vloeken in de kerk?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.
Nee, maar ik heb naast NSMBWii ook geen Wii games gekocht afgelopen jaar, en die hoef je eigenlijk ook niet echt te hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Spek, heb jij ergens je Wii game lijst online staan?
Het ziet er wel super uit! Erg mooie graphics voor niet-HD vind ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier al Monster Hunter Tri gespeeld? Een stemmetje in mij zegt dat ik 'm moet kopen
Tja.. installeer het homebrew kanaal etc. en hang er een usb-diskje aan. Dat mag je ook legaal gebruiken hè. (als je een kopie speelt van een spel dat je gekocht hebt)quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's SSBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
Dan moet je minder rokenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
Dan zet je je eigen cd opquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef Wii-Style het volgende:
SMG2 lijkt me eigenlijk niks... weer van die dramatische muziek.
Echt? Moet je 'm dan opsturen oid?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan moet je minder rokenJe kunt je Wii lens gratis schoonmaken bij Nintendo heh?
Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.quote:
Als bepaalde muziek me ergert, dan zet ik echt wel een cd op. Maar ik heb er eigenlijk nooit last van, ook niet bij Galaxy. Ik vind het juist wel wat hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.
Oh, in sommige levels vond ik het echt bijdragen, bij andere viel het me niet op. En idd, ik wacht al zolang op Zelda. Damn, need news.... Maar Nintendo verwent ons dit jaar: SMG2, Metroid en met wat mazzel Zelda!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
Je hebt wel een punt, maar aan de andere kant vind ik de game thematisch veel beter passen bij het Mario-universum dan Mario Sunshine of Luigi's Mansion. Daar vond ik de sfeer helemaal niet passen bij wat Mario is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |