Ja da's pas rond kerst op z'n vroegst.quote:
Nou, dan leeft de Wii dus wel langer dan nog 2 maanden. Er is daarbij nog niets bekend over de line-up voor na de zomer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja da's pas rond kerst op z'n vroegst.
Ik had hem binnen een weekje, toffe gamequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef Deceit het volgende:
Is Tatsunoko vs Capcom al op een nederlandse site te bestellen zonder een wachttijd? Ik had Okami weeeeken geleden besteld en nog niks binnen
MH laat ik gaan, zo niet mijn game... Juni, dan gaat de Wii hierpas weer aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef speknek het volgende:
Monster Hunter Tri, daarna SMG2, daarna Metroid OM.
Ik zag hem ook al voor 15 euro in de winkel liggen, ze willen er echt van afquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb trouwens begrepen: Wie Metroid Prime 3 of Trilogy wil hebben moet snel zijn, tegen de tijd dat Metroid Other M in de winkels ligt zijn de Prime-games niet meer te koop.
Heb 'm voor 26 kunnen krijgen. Ja, ik heb m'n eigen advies maar meteen gevolgd en MP Trilogy gekocht. Metroid Prime met Wii-controls maakt de game meteen een heel stuk speelbaarder.quote:
Ik zit te twijfelen. Kan aan de game komen voor 25 euro. Maar dan heb ik weer drie games, en mn God of War Collection (1tm3) komt er ook bijna aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Heb 'm voor 26 kunnen krijgen. Ja, ik heb m'n eigen advies maar meteen gevolgd en MP Trilogy gekocht. Metroid Prime met Wii-controls maakt de game meteen een heel stuk speelbaarder.![]()
Nu kijken of ik de 3 games kan klaren voor Other M uit is.
GoW1 en 2 heb je in 10u each uitgespeeld. GoW3 waarschijnlijk 15. En als je de MP trilogie wil hebben moet je 'm nu kopen nu het nog kan. Over drie maanden kan je ze nog steeds spelen he, 25 is geen geld voor 3 games.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen. Kan aan de game komen voor 25 euro. Maar dan heb ik weer drie games, en mn God of War Collection (1tm3) komt er ook bijna aan
Over drie maanden komt Super Mario Galaxy 2 uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GoW1 en 2 heb je in 10u each uitgespeeld. GoW3 waarschijnlijk 15. En als je de MP trilogie wil hebben moet je 'm nu kopen nu het nog kan. Over drie maanden kan je ze nog steeds spelen he, 25 is geen geld voor 3 games.
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
MP is geweldig, het is inderdaad vooral heel erg adventure. Je omgeving verkennen, zoeken hoe je verder moet komen. Ineens iets totaal ontoegankelijks tegenkomen. Alles proberen, lukt niet. Dan maar verder te gaan. Later verkrijg een je upgrade voor de krachten van je pak. He, zou je daarmee op dat eerdere punt wel verder kunnen komen? Eens proberen..
Rondom dat soort backtracken zijn de omgevingen echt sterk opgebouwd
Je moet me wel motiveren heh! Ik denk dat ik de game gewoon koop, en dan bewaar voor na de zomer (als ik Super Mario Galaxy 2 heb uitgespeeld)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedenk wel de Prime onwijs veel backtracking heeft. Ik vond het vreselijk
Naja, iedereen moet zijn eigen beslissing maken, maar mijn mening over Prime is dat het niets voor mij is. De setting is onwijs gaaf. De intro is één van de coolste ooit en als je eenmaal op de planeet aankomt kijk je je ogen uit. Dan begint het drama echter. Je kunt zoveel kanten op dat je af en toe geen idee hebt. De vijanden komen steeds exact hetzelfde aan of je nou 1 keer of 10 keer door hetzelfde stuk loopt en het hele 'wapen X voor deur A ligt aan de andere kant van dit level' trek ik echt niet meer. Wat dat betreft is het een beetje als Zelda...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet me wel motiveren heh! Ik denk dat ik de game gewoon koop, en dan bewaar voor na de zomer (als ik Super Mario Galaxy 2 heb uitgespeeld)
Bij het type gameplay past het perfect. Je legt geen compleet voorgekauwd traject af, je moet de omgeving vaak echt goed bestuderen om te zien hoe je verder kan komen. Volledig rondom je kunnen kijken in firstperson is de beste manier daarvoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.
Dat soort gameplay trekt mij dan juist weer enorm aan. Ik hou niet van strakke lineaire voortgang in spellen. Ik heb het liever zo van "zoek het maar zelf uit". Eerst ergens enorm vastzitten, van alles proberen en dan ineens zie je de oplossing. Dat geeft mij meer voldoening dan simpelweg een level in een keer doorlopen in een vast pad zonder uitdagingen waarbij je echt moet nadenken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, iedereen moet zijn eigen beslissing maken, maar mijn mening over Prime is dat het niets voor mij is. De setting is onwijs gaaf. De intro is één van de coolste ooit en als je eenmaal op de planeet aankomt kijk je je ogen uit. Dan begint het drama echter. Je kunt zoveel kanten op dat je af en toe geen idee hebt. De vijanden komen steeds exact hetzelfde aan of je nou 1 keer of 10 keer door hetzelfde stuk loopt en het hele 'wapen X voor deur A ligt aan de andere kant van dit level' trek ik echt niet meer. Wat dat betreft is het een beetje als Zelda...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |