abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:50:10 #201
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_79786798
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:44 schreef Slayage het volgende:
Fragile Dreams gaat em ook niet worden

http://www.eurogamer.net/(...)e-moon-review?page=1
IGN is positiever. Al is het zo te zien geen topper.

En iemand op Twiekers is er zo te zien wel blij mee.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Redactie Games woensdag 31 maart 2010 @ 16:43:35 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_79794207
Na wat daagjes Red Steel 2 gespeeld te hebben met de Wii Motion+ moet ik toch wel zeggen dat ik het steeds toffer begin te vinden. Gevechten worden echt moeilijk en het is niet meer klakkeloos gaan zwaaien met je zwaard anders ga je gewoon dood, alleen heel die western/Samurai setting doet me niet zoveel..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_79800647
quote:
Steen rol Mario OMFG.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:04:42 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79807792
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Steen rol Mario OMFG.
Spoilerklootzak
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held woensdag 31 maart 2010 @ 22:07:33 #206
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_79807972
Het verhaal van Galaxy 2 is ook al grotendeels uitgelekt.
(Speciaal voor Notorious_Roy in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:11:40 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79808208
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verhaal van Galaxy 2 is ook al grotendeels uitgelekt.
(Speciaal voor Notorious_Roy in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zat (na 2 jaar is het geen spoiler meer )

Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_79809507
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zat (na 2 jaar is het geen spoiler meer )

Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.
Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?

Ik kan wel begrijpen dat het leuk is om een nieuwe power up te ontdekken, maar je komt er moeilijk omheen Roy. Dan kun je jezelf wel helemaal ingraven totdat de game uitkomt Een verhaal, Oké, maar een power up, voor het zelfde geld stond tie op het hoesje van de game (wie weet staat die power up wel op het hoesje).

Maargoed, sorry voor de spoiler
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:44:42 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79809968
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?

Ik kan wel begrijpen dat het leuk is om een nieuwe power up te ontdekken, maar je komt er moeilijk omheen Roy. Dan kun je jezelf wel helemaal ingraven totdat de game uitkomt Een verhaal, Oké, maar een power up, voor het zelfde geld stond tie op het hoesje van de game (wie weet staat die power up wel op het hoesje).

Maargoed, sorry voor de spoiler
Nee, ik kijk geen trailers en screenshots. Trailers klik ik niet aan en als ik screens gepost zie scroll ik er altijd overheen. Natuurlijk is 100% nooit mogelijk, maar ik probeer het zoveel mogelijk te ontwijken.
  maandag 5 april 2010 @ 19:03:13 #210
155571 samjustme
S hartje M
pi_79975463
Red Steel 2 afgelopen zaterdag binnen gekregen, super spel en Resident Evil Darkside Chronicles eindelijk uitgespeeld.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  Redactie Games dinsdag 6 april 2010 @ 00:12:34 #211
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_79989626
Red steel 2 uitgespeeld , vrij kort eerlijk gezegd. Wel tof verder..
Overigens iemand nog behoefte aan een exemplaar van Tatsunoko vs Capcom? Ik heb em nog een keer gekregen..
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:52:34 #212
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80001053
Ik heb sinds een paar weken een splinternieuw Wii... een zwarte met 2 Wii Motion Plus controllers !

Nu speel ik redelijk vaak Wii Sports Resort, en dan Swordplay !
Alleen ik heb sinds een aantal weken problemen met beide controllers... de problemen begonnen tegelijk dus ik denk dat het aan de ontvanger ligt.

Ik ben al over de lvl 2000 met swordplay en beleefde ook veel plezier aan het goede reactievermogen van de controllers, maar sinds kort herstellen de controllers zich heel erg traag.
Wanneer ik een paar keer sla, staat mijn zwaard opeens naar rechts of links terwijl ik echt naar voren aan het richten ben, en dan duurt het een seconde of 3 tot 5 voordat mijn zwaard zich weer naar voren heeft gecorrigeerd.
Dit maakt het onmogelijk om het spelletje nog op een leuke manier te spelen, omdat ik niet meer snel genoeg in de juiste richtingen kan slaan en/of blokken.

Nieuwe batterijen heb ik ook al geprobeerd, dit haalde niets uit.

Hebben meer mensen hier last van? of zijn hier oplossingen voor?
pi_80066106
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een splinternieuw Wii... een zwarte met 2 Wii Motion Plus controllers !

Nu speel ik redelijk vaak Wii Sports Resort, en dan Swordplay !
Alleen ik heb sinds een aantal weken problemen met beide controllers... de problemen begonnen tegelijk dus ik denk dat het aan de ontvanger ligt.

Ik ben al over de lvl 2000 met swordplay en beleefde ook veel plezier aan het goede reactievermogen van de controllers, maar sinds kort herstellen de controllers zich heel erg traag.
Wanneer ik een paar keer sla, staat mijn zwaard opeens naar rechts of links terwijl ik echt naar voren aan het richten ben, en dan duurt het een seconde of 3 tot 5 voordat mijn zwaard zich weer naar voren heeft gecorrigeerd.
Dit maakt het onmogelijk om het spelletje nog op een leuke manier te spelen, omdat ik niet meer snel genoeg in de juiste richtingen kan slaan en/of blokken.

Nieuwe batterijen heb ik ook al geprobeerd, dit haalde niets uit.

Hebben meer mensen hier last van? of zijn hier oplossingen voor?
En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_80066696
Ik heb ook met 1 motion plus problemen.. hij werkt niet meer goed en herstelt zicht niet.. hij slaat zelfs op hol! dus moet elke keer eruit halen en dan weer dr in..
  woensdag 7 april 2010 @ 23:19:01 #215
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80066908
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef nomar83 het volgende:

[..]

En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?
Lekker gamen is dat iedere 10 seconden die motion plus synchroniseren....
  donderdag 8 april 2010 @ 10:55:29 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80075176
Mario Galaxy 2 hands-on van Eurogamer: http://www.eurogamer.net/(...)axy-2-april-hands-on

Ik heb alleen de laatste alinea voor jullie:
quote:
Although the precise number of levels is being kept under wraps for now, the sheer depth of variation already on show bears witness to a playing field of real diversity. Super Mario Galaxy 2 feels fresh yet familiar, challenging yet charming. It's a game for anyone with an ounce of soul left in eyes tired of staring down sniper scopes and iron sights. The toybox beauty of this sequel, its aesthetic appeal and prismatic hypnotism, have charmed all over again.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:21:07 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80080559
Releasedata:
Wii Software Q2 2010

* NewU Fitness First Mind Body Yoga & Pilates Workout (Black Bean Games) - 2nd April
* Monster Hunter Tri (Capcom) - 23rd April
* 2010 FIFA World Cup South Africa (EA SPORTS) - 29th Apr
* Circus Party (505 Games Ltd) - 30th April
* Iron Man 2 (SEGA) - April
* Sin and Punishment: Successor of the Skies (Nintendo) - 7th May
* Prince of Persia: The Forgotten Sands (UBISOFT) - 13th May
* No More Heroes 2 (Rising Star Games) - 22nd May
* Samurai Warriors 3 (Nintendo) - 28th May
* B-Unts-Build It! (505 Games Ltd) - 28th May
* Shrek Forever After (Activision) - May
* All Star Karate (THQ) - May
* Repetto presents Ballerina (Deep Silver) - May
* Tournament of Legends (SEGA) - May
* Super Mario Galaxy 2 (Nintendo) - 11th June
* Toy Story 3 (Disney Interactive Studios) - 17th June
* NatGeo Quiz! Wild Life (Black Bean Games) - June
* DanceDanceRevolution HOTTEST PARTY 3 (Konami) - June
* U-SING Girls Night (Mindscape) - June
* Vacation Isle: Beach Party (Warner Brothers Interactive Entertainment) - June
* Top Model Academy (SevenGames) - Q2
* The Crown of Midas (SevenGames) - Q2
  donderdag 8 april 2010 @ 13:27:03 #218
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80080782
Waar is Metroid Other M, die zou toch ook in juni uitkomen?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80080893
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef Marble het volgende:
Waar is Metroid Other M, die zou toch ook in juni uitkomen?
In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  Redactie Games donderdag 8 april 2010 @ 13:39:13 #220
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_80081267
Kansloos lijstje, eigenlijk maar 1 interressante game... smg2. NMH2 heb ik maar geïmporteerd ondertussen.. Dat rare lang wachten ook...
  donderdag 8 april 2010 @ 13:40:11 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80081309
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kansloos lijstje, eigenlijk maar 1 interressante game... smg2. NMH2 heb ik maar geïmporteerd ondertussen.. Dat rare lang wachten ook...
Ik ga ook alleen voor Mario. En misschien pas een maandje later ook i.v.m. tentamenperiode enzo.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:50:54 #222
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80081705
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef gamefreek het volgende:

[..]

In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3
Hmm dat duurt wel lang, dan importeer ik hem wel denk ik.

De Wii-versie van Pikmin 1 is nu maar 6 euro bij Bart Smit trouwens .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:55:22 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80081863
Hier een trailer van Xenoblade: http://www.gametrailers.c(...)eful-xenoblade/64246

Nu ik zelf FFXIII aan het spelen ben is dit toch echt wel een flinke stap terug Ik hoop dat ze van The Last Story een mooiere game kunnen maken... Sowieso omdat ik meer vertrouwen in Mistwalker heb dan in Monolith.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:58:39 #224
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80081987
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik zelf FFXIII aan het spelen ben is dit toch echt wel een flinke stap terug Ik hoop dat ze van The Last Story een mooiere game kunnen maken... Sowieso omdat ik meer vertrouwen in Mistwalker heb dan in Monolith.
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.

De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
  donderdag 8 april 2010 @ 14:04:40 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80082220
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:

[..]

Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.

De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
Nouja, het zijn beide RPG's in eenzelfde soort setting. Dan is het misschien niet eerlijk om te vergelijken, maar dat doe ik wel. Bewust of onbewust.

Mario Galaxy lijdt niet aan dat probleem, ondanks dat ik Ratchet & Clank op de PS3 ook gespeeld heb en die ook eenzelfde soort levels kende met kleine ronde planeten waarover je loopt te springen.

Xenoblade ziet er vooralsnog gewoon uit als een blurry PS2 titel, niet als een frisse Wii-titel.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:57:39 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_80107863
Hallo allemaal,

Heb tijdje terug een WII voor m'n kids gekocht, alles prima en ze vermaken zich uitstekend ermee (heb nog
maar 2 games....). Echter valt het me op dat de unit vrij warm is, ook in de Standby stand.
Kan het ding ertegen om op een schakelaar gezet te worden zodat ie echt 'uit' staat? (stroomloos dus).
Of gaan er dan als je hem tijdens bv vakanties weken stroomloos zet instellingen verloren?

Thanks!!!!!!
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:02:37 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_80108088
De Wii heeft een soort always-on functie waarbij hij verbonden blijft met het internet. Daar kan ie warm van worden. Je moet in de instellingen WiiConnect24 uitzetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held vrijdag 9 april 2010 @ 00:02:40 #228
46149 __Saviour__
pi_80108089
Komt waarschijnlijk door de standby internetfunctie. Ook als de Wii uit staat, wordt er nog steeds regelmatig verbinding met internet gemaakt. Dat kun je uitzetten in opties.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:03:59 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80108134
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaal,

Heb tijdje terug een WII voor m'n kids gekocht, alles prima en ze vermaken zich uitstekend ermee (heb nog
maar 2 games....). Echter valt het me op dat de unit vrij warm is, ook in de Standby stand.
Kan het ding ertegen om op een schakelaar gezet te worden zodat ie echt 'uit' staat? (stroomloos dus).
Of gaan er dan als je hem tijdens bv vakanties weken stroomloos zet instellingen verloren?

Thanks!!!!!!
Je kan sowieso WiiConnect24 uitzetten, dat scheelt al heel veel. Als je dat aan hebt staan (lampje oranje als hij 'uit' staat) blijft er een internetverbinding aanwezig. Die zorgt voor de warmte.
Als je WiiConnect24 uit hebt en je zet de Wii dan uit, dan wordt het lampje rood.

Verder staat mijn Wii ook losgekoppeld, al een kleine twee maanden denk ik, en dat maakt niets uit verder.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:04:11 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80108140
JA GODVERDOMME
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:27:36 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80114914
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:

[..]

En om te laten zien dat het wel kan, hier nieuwe screens:

Extra info:
quote:
- Monolithsoft estimates the game to be 70-80 hours long, over 100 hours if you decide to enjoy all the optional content

- The entire world in Xenoblade is "seamless" and all areas flow naturally and continuously. But there are loading breaks when you travel between major areas. Major areas are defined as different body parts of the two gods. So travelling from the region of the lower leg up to the knee area, there will be loading.

- The battles are all in realtime and seamless as well. No transitions or break, and you can see enemies roaming on the fields. When you attack enemies normally, you use auto-attack which makes the character automatically attack the targeted enemy continuously with regular attacks. If you manage to move behind an enemy or to the enemy's sides, you can trigger special attacks called Arts.

- Xenoblade's soundtrack is composed by Yoko Shimomura, and she's the only one mentioned in relation to the pre-order "special soundtrack" bonus. If there are other composers involved, they haven't been mentioned, but it's clear she's the main composer.
Het ziet er dus al beter uit nu!

[ Bericht 1% gewijzigd door Notorious_Roy op 09-04-2010 10:44:25 ]
pi_80115300
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En om te laten zien dat het wel kan, hier Last Story:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Extra info:
[..]

Die wil ik dus wel hebben!
Eh Roy, dat is Xenoblade
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:44:36 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80115419
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef kipknots het volgende:

[..]

Eh Roy, dat is Xenoblade
Whut?
  Redactie Games zaterdag 10 april 2010 @ 14:53:44 #234
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_80159723
Super Mario Kart SNES als VC voor de Nintendo Wii, de nostalgie
pi_80165109
Weet iemand of er al een opvolger van de Wii gaat komen?

De wii 2 ofzo?
tastes like innocent vegetables
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:49:35 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_80167402
Ik gok wII
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 11 april 2010 @ 11:52:47 #237
155571 samjustme
S hartje M
pi_80180958
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef BroccoliBeer het volgende:
Weet iemand of er al een opvolger van de Wii gaat komen?

De wii 2 ofzo?
Waarschijnlijk pas in 2011/2012 WII HD

Laatste tijd komen toppertjes uit op WII dus ziet nog niet te wachten op opvolger, heb de mijne ook maar sinds vorig jaar
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_80211054
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Super Mario Kart SNES als VC voor de Nintendo Wii, de nostalgie
Ik heb pas het origineel op de SNES weer eens herspeeld na vele jaren. Kon me niet herinneren dat de 150cc zo moeilijk was, maar het is wel een heerlijk spel. Iets compleet anders dan wat Mario Kart tegenwoordig is.

Voor wie het nooit gespeeld heeft, echte aanrader.
pi_80221459
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:49 schreef speknek het volgende:
Ik gok wII
Wehehe, I lol'd
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_80358618
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
En ik Monster Hunter Tri ook met de gewone classic controller spelen?
  donderdag 15 april 2010 @ 21:00:26 #241
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_80359045
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_80359649
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.
Daar heb ik mn GC controllers toch voor
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:08:53 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80374522
Battle system The Last Story:

The battle begins.

The enemies have noticed the main character.

The "pointers" are centered on the main character.

The main character attacks the enemies with his sword.

A party member begins charging a spell for casting.

The enemy "pointers" shift to that party member to show their change in target.

The main character uses "gathering" to make the enemies target him instead.

The party member's spell is cast successfully, enchanting the main character's sword.

The main character finishes the enemies off with his enchanted sword attacks.
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:16:17 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_80374771
Net zoals FF13 dus .
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:18:02 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80374840
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef speknek het volgende:
Net zoals FF13 dus .
Meer zoals Army of Two Gecombineerd met wat Chrono Trigger. FFXIII heeft het een beetje als je SEN gebruikt.
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:28:05 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_80389530
Monster Hunter Tri krijgt een 9 van Eurogamer .
pi_80389627
Heh, volgens mij moet ik FFXIII maar snel uitspelen zodat ik ook MHTri kan spelen
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:36:56 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_80389873
Ik wil FF13 ook snel uitspelen, omdat ik hem zat ben, helaas zit ik pas op 25 uur .
pi_80390040
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef speknek het volgende:
Ik wil FF13 ook snel uitspelen, omdat ik hem zat ben, helaas zit ik pas op 25 uur .
Nog even doorspelen, na nog eens 25 uur wordt het echt leuker
pi_80393270
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
En ik Monster Hunter Tri ook met de gewone classic controller spelen?
Bij de Pro zijn de ZL en ZR schouderknoppen i.p.v. twee kleine knoppen; handvat zoals bij de Gamecube-controller; snoer aan boven- i.p.v. onderkant.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games vrijdag 16 april 2010 @ 21:25:52 #251
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_80400525
*kuch* Playstation controller *kuch*
  maandag 19 april 2010 @ 10:10:25 #252
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80472024
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Life is what you make it.
  maandag 19 april 2010 @ 10:15:34 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80472170
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Mario Galaxy
New Super Mario
Mario Kart
Super Paper Mario
en Dead Space Extraction
pi_80472247
quote:
Super Smash Bros.: Brawl
  maandag 19 april 2010 @ 10:23:28 #255
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80472412
Dank, ik ga eens zoeken
  maandag 19 april 2010 @ 10:23:51 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80472423
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:23 schreef Schanulleke het volgende:
Dank, ik ga eens zoeken
http://www.budgetgaming.nl/
  maandag 19 april 2010 @ 10:28:12 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80472552
Ik heb trouwens weer een Mario Galaxy 2 spoiler gezien. Er is een nieuwe power-up bekend gemaakt en die stond zo, inclusief plaatje, op de index van 4colorrebellion. Zo zonde
  maandag 19 april 2010 @ 10:28:22 #258
45722 Dromer
pi_80472557
quote:
Vergeet ook de Wiiware niet.
World of Goo, Lost winds (vooral de tweede) en Max and the magic marker zijn briljante titels..
pi_80472960
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens weer een Mario Galaxy 2 spoiler gezien. Er is een nieuwe power-up bekend gemaakt en die stond zo, inclusief plaatje, op de index van 4colorrebellion. Zo zonde
Tsja, sommige sites doen helaas erg luchtig over dit soort zaken, terwijl het voor velen het spel redelijk kan bederven.
  maandag 19 april 2010 @ 22:01:05 #260
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_80500059
quote:
Resident Evil 4
Ik ben inmiddels overleden
pi_80500821
quote:
[TK/TR/GEZ] WII games, PS2 Games

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_80501736
quote:
Mario, Zelda, Metroid. Zie je dat op het doosje, zit je altijd goed.
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:37:44 #263
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80511800
Wat betreft de Gamecube spellen... kan je die gewoon in de slot-in duwen? Ben daar toch een beetje huiverig voor.
  Donald Duck held dinsdag 20 april 2010 @ 10:48:31 #264
46149 __Saviour__
pi_80512136
Werkt perfect, het ding is daarvoor ontworpen.
Zo ben ik nu ook nog volop bezig met Wind Waker. Superspel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:38:09 #265
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80516116
Dat hebben ze wel mooi gedaan dan.
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:59:21 #266
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80516906
Overigens... ik twijfel tussen de Pro Evo en de Fifa versie voor de Wii. Nu las ik ergens dat de Fifa behoorlijk uitgekleed is qua mogelijkheden voor de Wii. Klopt dit? En zijn er ervaringsdeskundigen?
pi_80519344
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens... ik twijfel tussen de Pro Evo en de Fifa versie voor de Wii. Nu las ik ergens dat de Fifa behoorlijk uitgekleed is qua mogelijkheden voor de Wii. Klopt dit? En zijn er ervaringsdeskundigen?
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:22:10 #268
58560 Oksel
Gezellig.
pi_80529476
* Oksel meld zich weer.

Een jaar alleen maar DS gespeelt vanwege reisje.. nu weer terug, en weer wat geld, dus binnenkort maar weer eens wat games kopen!
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:23:58 #269
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80537576

Dit was toch eigenlijk net Twin Peaks.
pi_80538098
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:23 schreef Marble het volgende:

Dit was toch eigenlijk net Twin Peaks.
wat was dit dom zeg, toen al, maar nu helemaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 21 april 2010 @ 10:53:16 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80552211
  woensdag 21 april 2010 @ 11:20:46 #272
8369 speknek
Another day another slay
pi_80553067
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef kipknots het volgende:

[..]

Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:26:38 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_80553276
quote:
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:33:26 #274
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80553584
Mooie cover ook.

woensdag 21 april 2010 @ 12:12:22 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80554919
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.
Ik speel er ook maar één per jaar. Vind echter Xenoblade wel steeds interessanter worden
pi_80573485
  woensdag 21 april 2010 @ 20:54:25 #277
58560 Oksel
Gezellig.
pi_80573916
Ik ga eerst Dead Space extraction & New Super Mario bros kopen & spelen. Heb ik verder nog toppers gemist afgelopen jaar? A boy and his Blob misschien? Zag er redelijk kinds uit.

Spek, heb jij ergens je Wii game lijst online staan?
pi_80574158
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Punt.
Dit gaat kont schoppen. Dubbele punt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 april 2010 @ 22:48:28 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80579578
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[Brakke Youtube link dankzij FOK!]

Punt.
.
Uitroepteken
pi_80592566
A Boy And His Blob voor 14 euro bij nedgame
pi_80613398
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ik ga eerst Dead Space extraction & New Super Mario bros kopen & spelen. Heb ik verder nog toppers gemist afgelopen jaar? A boy and his Blob misschien? Zag er redelijk kinds uit.

Silent Hill Shattered Memories kan ik aanraden. Zelf net uitgespeeld, fantastische trip.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:37:35 #282
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80615256
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.
Vandaag de bevestiging gekregen dat het verzonden is. Ben benieuwd! Heb er wel een classic controller bij besteld. Is dat vloeken in de kerk?
  donderdag 22 april 2010 @ 23:03:11 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_80616301
Ik weet niet eens of je die kunt gebruiken. Het is in ieder geval niet de bedoeling. Pro Evo wii draait om het realtime 'tekenen' van de strategie.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:24:51 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80617073
Iemand hier al Monster Hunter Tri gespeeld? Een stemmetje in mij zegt dat ik 'm moet kopen
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:53:46 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_80628299
Ik heb een beetje van hetzelfde last. Weet nog niet of ik het ga doen, want ik had me eigenlijk voorgenomen alleen nog maar Nintendo games te kopen voor de Wii.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:54:24 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_80628324
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Nee, maar ik heb naast NSMBWii ook geen Wii games gekocht afgelopen jaar, en die hoef je eigenlijk ook niet echt te hebben.
pi_80628904
ik baal er nog steeds van dat SMBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:21:10 #288
45722 Dromer
pi_80629389
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier al Monster Hunter Tri gespeeld? Een stemmetje in mij zegt dat ik 'm moet kopen
Het ziet er wel super uit! Erg mooie graphics voor niet-HD vind ik.
Het spel zelf schijnt wel erg langdradig te zijn, maar misschien vind je dat juist wel leuk.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
Tja.. installeer het homebrew kanaal etc. en hang er een usb-diskje aan. Dat mag je ook legaal gebruiken hè. (als je een kopie speelt van een spel dat je gekocht hebt)
pi_80629438
quote:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's SSBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
pi_80630801
quote:
Dan moet je minder roken Je kunt je Wii lens gratis schoonmaken bij Nintendo heh?
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:18:22 #291
150363 Wii-Style
pi_80643360
SMG2 lijkt me eigenlijk niks... weer van die dramatische muziek.
pi_80643401
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef Wii-Style het volgende:
SMG2 lijkt me eigenlijk niks... weer van die dramatische muziek.
Dan zet je je eigen cd op
pi_80643427
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dan moet je minder roken Je kunt je Wii lens gratis schoonmaken bij Nintendo heh?
Echt? Moet je 'm dan opsturen oid?
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:35:26 #294
150363 Wii-Style
pi_80643976
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan zet je je eigen cd op
Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.
pi_80644056
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.
Als bepaalde muziek me ergert, dan zet ik echt wel een cd op. Maar ik heb er eigenlijk nooit last van, ook niet bij Galaxy. Ik vind het juist wel wat hebben
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:51:55 #296
150363 Wii-Style
pi_80644667
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
pi_80644821
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
Oh, in sommige levels vond ik het echt bijdragen, bij andere viel het me niet op. En idd, ik wacht al zolang op Zelda. Damn, need news.... Maar Nintendo verwent ons dit jaar: SMG2, Metroid en met wat mazzel Zelda!
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:11:43 #298
150363 Wii-Style
pi_80648371
Ik zou zeggen dat Zelda dit jaar zou uitkomen, maar het is al zo vol. Daarom zeg ik: begin 2011.
pi_80655991
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Je hebt wel een punt, maar aan de andere kant vind ik de game thematisch veel beter passen bij het Mario-universum dan Mario Sunshine of Luigi's Mansion. Daar vond ik de sfeer helemaal niet passen bij wat Mario is.

Trouwens zat er in Mario Galaxy ook wel wat vrolijke gameplay met kleurtjes en speelse muziek en aan de trailers te zien zitten dat soort levens eveneens in Galaxy 2. Ik noem bijvoorbeeld die Super Mario World remix.
pi_80662035
Weet iemand waar ik vandaag een Wii console aanbieding kan vinden? De zwarte versie? Liefst omgeving Den Haag. Of is 190 euro een redelijke prijs? Ben een totale nOOb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')