IGN is positiever. Al is het zo te zien geen topper.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:44 schreef Slayage het volgende:
Fragile Dreams gaat em ook niet worden
http://www.eurogamer.net/(...)e-moon-review?page=1
Spoilerklootzakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verhaal van Galaxy 2 is ook al grotendeels uitgelekt.
(Speciaal voor Notorious_Roy in een spoiler)Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(na 2 jaar is het geen spoiler meer
)
Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zat(na 2 jaar is het geen spoiler meer
)
Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.
Nee, ik kijk geen trailers en screenshots. Trailers klik ik niet aan en als ik screens gepost zie scroll ik er altijd overheen. Natuurlijk is 100% nooit mogelijk, maar ik probeer het zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?![]()
Ik kan wel begrijpen dat het leuk is om een nieuwe power up te ontdekken, maar je komt er moeilijk omheen Roy. Dan kun je jezelf wel helemaal ingraven totdat de game uitkomtEen verhaal, Oké, maar een power up, voor het zelfde geld stond tie op het hoesje van de game (wie weet staat die power up wel op het hoesje).
Maargoed, sorry voor de spoiler
En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een splinternieuw Wii... een zwarte met 2 Wii Motion Plus controllers !
Nu speel ik redelijk vaak Wii Sports Resort, en dan Swordplay !
Alleen ik heb sinds een aantal weken problemen met beide controllers... de problemen begonnen tegelijk dus ik denk dat het aan de ontvanger ligt.
Ik ben al over de lvl 2000 met swordplay en beleefde ook veel plezier aan het goede reactievermogen van de controllers, maar sinds kort herstellen de controllers zich heel erg traag.
Wanneer ik een paar keer sla, staat mijn zwaard opeens naar rechts of links terwijl ik echt naar voren aan het richten ben, en dan duurt het een seconde of 3 tot 5 voordat mijn zwaard zich weer naar voren heeft gecorrigeerd.
Dit maakt het onmogelijk om het spelletje nog op een leuke manier te spelen, omdat ik niet meer snel genoeg in de juiste richtingen kan slaan en/of blokken.
Nieuwe batterijen heb ik ook al geprobeerd, dit haalde niets uit.
Hebben meer mensen hier last van? of zijn hier oplossingen voor?
Lekker gamen is datquote:Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef nomar83 het volgende:
[..]
En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?
quote:Although the precise number of levels is being kept under wraps for now, the sheer depth of variation already on show bears witness to a playing field of real diversity. Super Mario Galaxy 2 feels fresh yet familiar, challenging yet charming. It's a game for anyone with an ounce of soul left in eyes tired of staring down sniper scopes and iron sights. The toybox beauty of this sequel, its aesthetic appeal and prismatic hypnotism, have charmed all over again.
In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3quote:Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef Marble het volgende:
Waar is Metroid Other M, die zou toch ook in juni uitkomen?
Ik ga ook alleen voor Mario. En misschien pas een maandje later ook i.v.m. tentamenperiode enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kansloos lijstje, eigenlijk maar 1 interressante game... smg2. NMH2 heb ik maar geïmporteerd ondertussen.. Dat rare lang wachten ook...
Hmm dat duurt wel lang, dan importeer ik hem wel denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik zelf FFXIII aan het spelen ben is dit toch echt wel een flinke stap terugIk hoop dat ze van The Last Story een mooiere game kunnen maken... Sowieso omdat ik meer vertrouwen in Mistwalker heb dan in Monolith.
Nouja, het zijn beide RPG's in eenzelfde soort setting. Dan is het misschien niet eerlijk om te vergelijken, maar dat doe ik wel. Bewust of onbewust.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.
De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
Je kan sowieso WiiConnect24 uitzetten, dat scheelt al heel veel. Als je dat aan hebt staan (lampje oranje als hij 'uit' staat) blijft er een internetverbinding aanwezig. Die zorgt voor de warmte.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaal,
Heb tijdje terug een WII voor m'n kids gekocht, alles prima en ze vermaken zich uitstekend ermee (heb nog
maar 2 games....). Echter valt het me op dat de unit vrij warm is, ook in de Standby stand.
Kan het ding ertegen om op een schakelaar gezet te worden zodat ie echt 'uit' staat? (stroomloos dus).
Of gaan er dan als je hem tijdens bv vakanties weken stroomloos zet instellingen verloren?
Thanks!!!!!!
En om te laten zien dat het wel kan, hier nieuwe screens:quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.
De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
Het ziet er dus al beter uit nu!quote:- Monolithsoft estimates the game to be 70-80 hours long, over 100 hours if you decide to enjoy all the optional content
- The entire world in Xenoblade is "seamless" and all areas flow naturally and continuously. But there are loading breaks when you travel between major areas. Major areas are defined as different body parts of the two gods. So travelling from the region of the lower leg up to the knee area, there will be loading.
- The battles are all in realtime and seamless as well. No transitions or break, and you can see enemies roaming on the fields. When you attack enemies normally, you use auto-attack which makes the character automatically attack the targeted enemy continuously with regular attacks. If you manage to move behind an enemy or to the enemy's sides, you can trigger special attacks called Arts.
- Xenoblade's soundtrack is composed by Yoko Shimomura, and she's the only one mentioned in relation to the pre-order "special soundtrack" bonus. If there are other composers involved, they haven't been mentioned, but it's clear she's the main composer.
Eh Roy, dat is Xenobladequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En om te laten zien dat het wel kan, hier Last Story:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Extra info:
[..]
Die wil ik dus wel hebben!
Whut?quote:
Waarschijnlijk pas in 2011/2012 WII HDquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef BroccoliBeer het volgende:
Weet iemand of er al een opvolger van de Wii gaat komen?
De wii 2 ofzo?
Ik heb pas het origineel op de SNES weer eens herspeeld na vele jaren. Kon me niet herinneren dat de 150cc zo moeilijk was, maar het is wel een heerlijk spel. Iets compleet anders dan wat Mario Kart tegenwoordig is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Super Mario Kart SNES als VC voor de Nintendo Wii, de nostalgie
Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
Daar heb ik mn GC controllers toch voorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.
Meer zoals Army of Twoquote:
Nog even doorspelen, na nog eens 25 uur wordt het echt leukerquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef speknek het volgende:
Ik wil FF13 ook snel uitspelen, omdat ik hem zat ben, helaas zit ik pas op 25 uur.
Bij de Pro zijn de ZL en ZR schouderknoppen i.p.v. twee kleine knoppen; handvat zoals bij de Gamecube-controller; snoer aan boven- i.p.v. onderkant.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
En ik Monster Hunter Tri ook met de gewone classic controller spelen?
Mario Galaxyquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Super Smash Bros.: Brawlquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Vergeet ook de Wiiware niet.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Tsja, sommige sites doen helaas erg luchtig over dit soort zaken, terwijl het voor velen het spel redelijk kan bederven.quote:Op maandag 19 april 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens weer een Mario Galaxy 2 spoiler gezien. Er is een nieuwe power-up bekend gemaakt en die stond zo, inclusief plaatje, op de index van 4colorrebellion. Zo zonde
Resident Evil 4quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[TK/TR/GEZ] WII games, PS2 Gamesquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Mario, Zelda, Metroid. Zie je dat op het doosje, zit je altijd goed.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens... ik twijfel tussen de Pro Evo en de Fifa versie voor de Wii. Nu las ik ergens dat de Fifa behoorlijk uitgekleed is qua mogelijkheden voor de Wii. Klopt dit? En zijn er ervaringsdeskundigen?
wat was dit dom zeg, toen al, maar nu helemaalquote:
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.quote:
Ik speel er ook maar één per jaar. Vind echter Xenoblade wel steeds interessanter wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.
Dit gaat kont schoppen. Dubbele punt.quote:
.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[Brakke Youtube link dankzij FOK!]
Punt.
Silent Hill Shattered Memories kan ik aanraden. Zelf net uitgespeeld, fantastische trip.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ik ga eerst Dead Space extraction & New Super Mario bros kopen & spelen. Heb ik verder nog toppers gemist afgelopen jaar? A boy and his Blob misschien? Zag er redelijk kinds uit.
Spek, heb jij ergens je Wii game lijst online staan?
Vandaag de bevestiging gekregen dat het verzonden is. Ben benieuwd! Heb er wel een classic controller bij besteld. Is dat vloeken in de kerk?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.
Nee, maar ik heb naast NSMBWii ook geen Wii games gekocht afgelopen jaar, en die hoef je eigenlijk ook niet echt te hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Spek, heb jij ergens je Wii game lijst online staan?
Het ziet er wel super uit! Erg mooie graphics voor niet-HD vind ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier al Monster Hunter Tri gespeeld? Een stemmetje in mij zegt dat ik 'm moet kopen
Tja.. installeer het homebrew kanaal etc. en hang er een usb-diskje aan. Dat mag je ook legaal gebruiken hè. (als je een kopie speelt van een spel dat je gekocht hebt)quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's SSBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
Dan moet je minder rokenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
Dan zet je je eigen cd opquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef Wii-Style het volgende:
SMG2 lijkt me eigenlijk niks... weer van die dramatische muziek.
Echt? Moet je 'm dan opsturen oid?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan moet je minder rokenJe kunt je Wii lens gratis schoonmaken bij Nintendo heh?
Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.quote:
Als bepaalde muziek me ergert, dan zet ik echt wel een cd op. Maar ik heb er eigenlijk nooit last van, ook niet bij Galaxy. Ik vind het juist wel wat hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.
Oh, in sommige levels vond ik het echt bijdragen, bij andere viel het me niet op. En idd, ik wacht al zolang op Zelda. Damn, need news.... Maar Nintendo verwent ons dit jaar: SMG2, Metroid en met wat mazzel Zelda!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
Je hebt wel een punt, maar aan de andere kant vind ik de game thematisch veel beter passen bij het Mario-universum dan Mario Sunshine of Luigi's Mansion. Daar vond ik de sfeer helemaal niet passen bij wat Mario is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |