Ik zeg 1) Iago, 2) Orville, 3) Pain & Panic, maar dat kan morgen weer heel anders liggen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
idee voor volgend tournament: leukste bijkarakter? Lijkt me een leuk idee eigenlijk
Stoer man zo'n verzetsstrijder in vredestijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:11 schreef boekenplank het volgende:
Ik stem niet op facisten. Google even op Walt Disney en fascisme en je ziet dat hij een groot fan was van Leni Riefenstahl.
Leuk idee idd ! Organiseer het, zou ik zeggenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
idee voor volgend tournament: leukste bijkarakter? Lijkt me een leuk idee eigenlijk
ik Timon & Pumbaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Leuk idee idd ! Organiseer het, zou ik zeggen.
Ik nomineer alvast Lumière
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet ik wachten tot dit tournament is afgelopen of mag ik er deze week al mee beginnen? Sorry voor het offtopic-gehalte van deze post
Wanneer je wilt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet ik wachten tot dit tournament is afgelopen of mag ik er deze week al mee beginnen? Sorry voor het offtopic-gehalte van deze post
Ik zou eerst een nominatieronde doen als ik jou was, anders moet je zelf van elke film de sidekicks opzoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dacht ik ook al aan! Ga ermee aan de slagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou eerst een nominatieronde doen als ik jou was, anders moet je zelf van elke film de sidekicks opzoeken.
Ik heb het zelf niet gedaan in groep 1 (heb Fantasia nog nooit gezien), zal ik je stem in groep 4 dan maar niet meenemen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:52 schreef Frollo het volgende:
Classics:
Groep 1:
Sneeuwwitje en de zeven dwergen
Fantasia
Peter Pan
Groep 2:
Pocahontas
Pinokkio
De Leeuwenkoning
Groep 3:
De Kleine Zeemeermin
Bambi
Lady & de Vagebond
Groep 4:
Belle en het Beest
De Prinses en de Kikker
Jungleboek
Groep 5:
Assepoester
Aladdin
Tarzan
Pixar:
Toy Story
Finding Nemo
Wall-E
Ik ken De Prinses en de Kikker niet, mag ik dan eigenlijk wel stemmen in groep 4?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |