Ik zeg 1) Iago, 2) Orville, 3) Pain & Panic, maar dat kan morgen weer heel anders liggen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
idee voor volgend tournament: leukste bijkarakter? Lijkt me een leuk idee eigenlijk
Stoer man zo'n verzetsstrijder in vredestijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:11 schreef boekenplank het volgende:
Ik stem niet op facisten. Google even op Walt Disney en fascisme en je ziet dat hij een groot fan was van Leni Riefenstahl.
Leuk idee idd ! Organiseer het, zou ik zeggenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
idee voor volgend tournament: leukste bijkarakter? Lijkt me een leuk idee eigenlijk
ik Timon & Pumbaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Leuk idee idd ! Organiseer het, zou ik zeggen.
Ik nomineer alvast Lumière
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet ik wachten tot dit tournament is afgelopen of mag ik er deze week al mee beginnen? Sorry voor het offtopic-gehalte van deze post
Wanneer je wilt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet ik wachten tot dit tournament is afgelopen of mag ik er deze week al mee beginnen? Sorry voor het offtopic-gehalte van deze post
Ik zou eerst een nominatieronde doen als ik jou was, anders moet je zelf van elke film de sidekicks opzoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dacht ik ook al aan! Ga ermee aan de slagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou eerst een nominatieronde doen als ik jou was, anders moet je zelf van elke film de sidekicks opzoeken.
Ik heb het zelf niet gedaan in groep 1 (heb Fantasia nog nooit gezien), zal ik je stem in groep 4 dan maar niet meenemen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:52 schreef Frollo het volgende:
Classics:
Groep 1:
Sneeuwwitje en de zeven dwergen
Fantasia
Peter Pan
Groep 2:
Pocahontas
Pinokkio
De Leeuwenkoning
Groep 3:
De Kleine Zeemeermin
Bambi
Lady & de Vagebond
Groep 4:
Belle en het Beest
De Prinses en de Kikker
Jungleboek
Groep 5:
Assepoester
Aladdin
Tarzan
Pixar:
Toy Story
Finding Nemo
Wall-E
Ik ken De Prinses en de Kikker niet, mag ik dan eigenlijk wel stemmen in groep 4?
Neem dan inderdaad maar niet mee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb het zelf niet gedaan in groep 1 (heb Fantasia nog nooit gezien), zal ik je stem in groep 4 dan maar niet meenemen?
Pixar is een andere categorie in deze competitiequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef DE_krumpel het volgende:
De avonturen van Ichabod en meneer pad
Mary Poppins
Heksen en Bezemstelen
Peter en de Draak
Dinosaur
en alle pixar zooi zijn geen classics!!
Pixar is een andere categorie. Bovenstaande films zijn wél classics, zie hier de lijst:quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef DE_krumpel het volgende:
De avonturen van Ichabod en meneer pad
Mary Poppins
Heksen en Bezemstelen
Peter en de Draak
Dinosaur
en alle pixar zooi zijn geen classics!!
ah, de Benelux... Volgens de Engelse lijst wordt de volgende pas nummer 50.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Pixar is een andere categorie. Bovenstaande films zijn wél classics, zie hier de lijst:
http://www.disney.nl/disneydvds/classics/
Zoals je op deze site (http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page2.html) kunt lezen, hanteert de Benelux deze lijst als classics-lijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |