Dat gaat niet, je moet het origineel insturenquote:
Dus jij bent de tandartsassistent?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:02 schreef lezzer het volgende:
Opsturen, ze zien daar wel vreemdere dingen.
Weet ik uit ervaring
[..]
Dat gaat niet, je moet het origineel insturen
dan is het eerste wat je doet hem natuurlijk openmakenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef DappereDodo77 het volgende:
Stop 'm in zo'n doorzichtig hoesje met een sticker 'vooral niet openmaken!'
En het tweede is denken, verrek, die gast had gelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dan is het eerste wat je doet hem natuurlijk openmaken
Oh ja da's wel een goeiequote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef DappereDodo77 het volgende:
Stop 'm in zo'n doorzichtig hoesje met een sticker 'vooral niet openmaken!'
kan ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Hugo__Boss het volgende:
Wordt dat niet rechtstreeks gedaan?
quote:
Nee, ik was ooit tikgeitje bij een verzekeringsmaatschappij.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:09 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Dus jij bent de tandartsassistent?
En nu ben je?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik was ooit tikgeitje bij een verzekeringsmaatschappij.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Naar we aannemen dat ze daar weg is, is het dus alleen nog geitje.
Het is voor een verzekeraar nogal belangrijk dat zichtbaar is dat het een originele factuur is, en geen kopie. Als je lamineert is dat niet meer zo zichtbaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:24 schreef aloe_vera het volgende:
Dus zoek even iemand met een lamineermachine oid. en stuur dan in.
leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik was ooit tikgeitje bij een verzekeringsmaatschappij.
Als je dat doet, met een begeleidend briefje erbij dan maak je de dag van een paar dames/heren. Doen! Mensen laten lachen is altijd een goed idee.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:36 schreef PietBel het volgende:
Doe er voor de lol een knijper bij ofzo. 2 van die handschoentjes van de texaco.
Plus de opmerking erbij dat het indienen van zulke facturen voor jou geen kattepis is...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef dalaiblama het volgende:
Als je dat doet, met een begeleidend briefje erbij dan maak je de dag van een paar dames/heren. Doen! Mensen laten lachen is altijd een goed idee.
Sorry.quote:
Lees de OP eens.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:42 schreef FastFox91 het volgende:
Vragen of de tandarts de factuur nog een keer wil geven?
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef nachtdier3 het volgende:
De kat leren dat ie voortaan niet op tandartsrekeningn moet plassen, maar enkel over belastingformulieren.
Denk dat het wel goedkomt dan. Er zal wel nergens staan dat er geen kattenzeik op je factuur mag zitten als je het wil declareren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef winka het volgende:
Ik heb ze opgestuurd hoor, in een doorzichtig mapje met een post-it eropDe papieren waren al droog, maar je kon alles nog gewoon ruiken
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef winka het volgende:
Ik heb ze opgestuurd hoor, in een doorzichtig mapje met een post-it eropDe papieren waren al droog, maar je kon alles nog gewoon ruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |