Nee, ik ben niet paranoiaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je bent nogal paranoide als je zelfs achter die oefeningen van de sirene iets ziet.
Als ze hier elke eerste maandag van de maand afgaan hoef je je huis niet in.
''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef heartz het volgende:
De Duitse of moet ik zeggen Romeinse invloeden in beeld.
Beoordeel zelf maar.
Vanwaar deze hetze tegen Obama? De beste man doet mijns inziens voortreffelijk als president. De nieuwe regelingen voor de gezondheidzorg en zijn houding jegens Israel zijn tekenen dat Obama zeer goed bezig is. Dat hele NWO-verhaal zie ik niet zo. Bovendien kan internationale samenwerking geen kwaad in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Alex Jones heeft weer een stukje video voor ons over Barry Soetorro aka. Barack Obama (stage name):
Michelle Soetorro (aka. "Obama"): "We took a public HIV test when we took our trip to Africa and visited his home country in kenya"
Als dit niet uit context gehaald is spreekt het boekdelen. Barack is onwettig president van Amerika. Eigenlijk kan het me niet schelen waar een President vandaan komt maar dit is wel duidelijk. Barack werkte voor een internationaal undercover bedrijf van de CIA en is dus zelf een CIA-agent. Geplant als presidentskandidaat en heeft gewonnen ook! Opzet, opzet, opzet.. En als hij ook nog speeches gaat geven in de lijn van zijn voorgangers mbt "New World order" Dan is NWO heel erg waar.. Heel de wereld werkte mee. incl Nederland met de haat tegen Moslims en het binnenvallen van Irak op onrechtmatige gronden. En als we cirminelen het land uit willen zetten moet Balkenende ook weg!
Hoe weet jij dat dan zo zeker?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Mbt. dit topic gaat het erom of NWO waar is of Bullshit.
"Obama" werkte voor CIA, daar is geen direkt bewijs voor .......
Je beseft dat heel veel van die schrijvers-studio's gewoon heel veel verhalen in dezelfde trendlijn maken? Omdat men daar onderzoek naar doet, wat op dat moment zal scoren bij het publiek?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@heartz: ja inderdaad. het lijkt mij ook teveel toeval dat filmmakers complotten zo goed kunnen neerzetten. En niet 1 flimmaker of enkelen. En ook heel homogeen kwa details blijven. Geen één die met een alternatieve insteek komt. Ik heb de laatste 20 jaar vele sci-fi films gezien die allemaal dezelfde ingredienten hebben. Mensen vervuilen de aarde, ruimteschip vliegt weg om elders een alternatieve wereld te vinden. En dan die hele co2 hype nu dat geen sci-fi is. Ik vraag me af waar die scripts vandaan komen.
Nah zeker weten doe je het nooit.quote:
quote:After graduating from Columbia University in 1983, Barack Obama went to work for a firm called Business International Corporation (BIC), a firm that was linked to economic intelligence gathering for the CIA.
http://www.stewwebb.com/obama_revealed_as_a_cia_agent.htm
Maaruh, wat maakt het uit ?quote:According to Dr. Manning, Obama (born in 1961) enrolled at the very pricey Occidental College in Los Angeles, California in 1979 and was recruited there in 1980 by the CIA which has made it a practice since its inception to recruit college students.
http://novakeo.com/?p=6138
ach bijna niemand weet dat het gewoon een ordinaire moslim is. Ook wel bekend als Barry Soetoro.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nah zeker weten doe je het nooit.
[..]
[..]
Maaruh, wat maakt het uit ?
http://en.wikipedia.org/wiki/George_H._W._Bush
Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.
Nee. Vind het een vrij opmerkelijke bewering. Temeer omdat het Heilige Roomse Rijk toen nog niet bestond. Maar dat willen 'ze' je natuurlijk laten geloven.quote:Op zondag 11 april 2010 14:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?
En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat andersgelovigen bovenstaande filmpjes, en links naar losse paginas met een lap tekst niet serieus zullen nemen. Maarja, na Bush jr blijven de mensen goedgelovig in de overheid. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
Het voelt ook alsof ik kijk naar Prison-Break.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef heartz het volgende:
[..]
En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |