abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:06:07 #226
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80007883
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met alle respect, maar je bent nogal paranoide als je zelfs achter die oefeningen van de sirene iets ziet.
Als ze hier elke eerste maandag van de maand afgaan hoef je je huis niet in.
Nee, ik ben niet paranoia
Die oefeningen dienen ter voorbereiding. Voor die oefeningen ben ik ook niet zo bang.
Het gaat mij erom dat ze het oprecht inzetten en daar dus niet over liegen ofzo, snappie.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:07:43 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80007955
En wat is dit nou weer: Amerika en 'door-to-door surveys' ofzo. Boete voor het niet meewerken per domme vraag (hoeveel sex je hebt, hoeveel kinderen, bij wie je verzekerd bent, hoeveel autos je hebt, waar je op vakantie gaat, wie bloedverwant is ed.) tot $100 !

En dan dit leuke stukje van de 'Anti-terrorist', een politieman uit groot-brittannie die zijn boekje opendoet over recht/handhavers/etcetera en hoe je daar als burger mee om dient te gaan.

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:10:51 #228
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80025545
Deze nog, van Hollywood insiders?

woensdag 7 april 2010 @ 17:11:09 #229
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
  woensdag 7 april 2010 @ 18:38:53 #230
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80052856
De Duitse of moet ik zeggen Romeinse invloeden in beeld.
Beoordeel zelf maar.

woensdag 7 april 2010 @ 20:33:29 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80057798
Alex Jones heeft weer een stukje video voor ons over Barry Soetorro aka. Barack Obama (stage name):

Michelle Soetorro (aka. "Obama"): "We took a public HIV test when we took our trip to Africa and visited his home country in kenya"

Als dit niet uit context gehaald is spreekt het boekdelen. Barack is onwettig president van Amerika. Eigenlijk kan het me niet schelen waar een President vandaan komt maar dit is wel duidelijk. Barack werkte voor een internationaal undercover bedrijf van de CIA en is dus zelf een CIA-agent. Geplant als presidentskandidaat en heeft gewonnen ook! Opzet, opzet, opzet.. En als hij ook nog speeches gaat geven in de lijn van zijn voorgangers mbt "New World order" Dan is NWO heel erg waar.. Heel de wereld werkte mee. incl Nederland met de haat tegen Moslims en het binnenvallen van Irak op onrechtmatige gronden. En als we cirminelen het land uit willen zetten moet Balkenende ook weg!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 7 april 2010 @ 21:17:57 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80060296
@heartz: ja inderdaad. het lijkt mij ook teveel toeval dat filmmakers complotten zo goed kunnen neerzetten. En niet 1 flimmaker of enkelen. En ook heel homogeen kwa details blijven. Geen één die met een alternatieve insteek komt. Ik heb de laatste 20 jaar vele sci-fi films gezien die allemaal dezelfde ingredienten hebben. Mensen vervuilen de aarde, ruimteschip vliegt weg om elders een alternatieve wereld te vinden. En dan die hele co2 hype nu dat geen sci-fi is. Ik vraag me af waar die scripts vandaan komen.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:29:22 #233
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_80060913
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef heartz het volgende:
De Duitse of moet ik zeggen Romeinse invloeden in beeld.
Beoordeel zelf maar.

''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_80061766
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Alex Jones heeft weer een stukje video voor ons over Barry Soetorro aka. Barack Obama (stage name):

Michelle Soetorro (aka. "Obama"): "We took a public HIV test when we took our trip to Africa and visited his home country in kenya"

Als dit niet uit context gehaald is spreekt het boekdelen. Barack is onwettig president van Amerika. Eigenlijk kan het me niet schelen waar een President vandaan komt maar dit is wel duidelijk. Barack werkte voor een internationaal undercover bedrijf van de CIA en is dus zelf een CIA-agent. Geplant als presidentskandidaat en heeft gewonnen ook! Opzet, opzet, opzet.. En als hij ook nog speeches gaat geven in de lijn van zijn voorgangers mbt "New World order" Dan is NWO heel erg waar.. Heel de wereld werkte mee. incl Nederland met de haat tegen Moslims en het binnenvallen van Irak op onrechtmatige gronden. En als we cirminelen het land uit willen zetten moet Balkenende ook weg!
Vanwaar deze hetze tegen Obama? De beste man doet mijns inziens voortreffelijk als president. De nieuwe regelingen voor de gezondheidzorg en zijn houding jegens Israel zijn tekenen dat Obama zeer goed bezig is. Dat hele NWO-verhaal zie ik niet zo. Bovendien kan internationale samenwerking geen kwaad in mijn ogen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 7 april 2010 @ 21:54:05 #235
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80062485
Mbt. dit topic gaat het erom of NWO waar is of Bullshit.

"Obama" werkte voor CIA, daar is geen direkt bewijs voor maar waar CIA zijn vingers in de pap heeft weet je het wel. Zijn Presidentschap was daarom doorgestoken kaart. Voordat hij president van Amerika werd sprak hij ook over "NWO". En in dezelfde lijn als Bush sr, jr, Clinton, etcetera. Terwijl zijn slogan 'Change' was. Allemaal leugens en verdraaierij dus. Want hij heeft heel Wall St. in zijn achterban gahaald, En alle boze mensen onder Bush jr. hebben hun invloed behouden binnen het witte huis toen hij aantrad. Dus als Bush jr er een puinhoop van maakte met oorlog en schulden en vrijwel niemand mocht hem. Waarom Obama dan wel?

En er bestaat twijvel over zijn herkomst. Als je met zulke twijvel president kan worden dat is toch vreemd. Dan heeft hij hulp gehad. Destemeer zeg ik dat zijn presidentschap al vaststond. Mensen scoven vanuit de schaduwen een zwarte naar voren en iedereen hapte. Want onder Bush werd het volk steeds grmimmiger.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 08-04-2010 17:45:48 ]
pi_80072009
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Mbt. dit topic gaat het erom of NWO waar is of Bullshit.

"Obama" werkte voor CIA, daar is geen direkt bewijs voor .......
Hoe weet jij dat dan zo zeker?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_80072867
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@heartz: ja inderdaad. het lijkt mij ook teveel toeval dat filmmakers complotten zo goed kunnen neerzetten. En niet 1 flimmaker of enkelen. En ook heel homogeen kwa details blijven. Geen één die met een alternatieve insteek komt. Ik heb de laatste 20 jaar vele sci-fi films gezien die allemaal dezelfde ingredienten hebben. Mensen vervuilen de aarde, ruimteschip vliegt weg om elders een alternatieve wereld te vinden. En dan die hele co2 hype nu dat geen sci-fi is. Ik vraag me af waar die scripts vandaan komen.
Je beseft dat heel veel van die schrijvers-studio's gewoon heel veel verhalen in dezelfde trendlijn maken? Omdat men daar onderzoek naar doet, wat op dat moment zal scoren bij het publiek?

Het is een kwestie van vraag en aanbod.

En dan ook stellen dat Obama een CIA-agent is, maar dan wel zonder bewijs maar met de melding "we weten wel waar de CIA vingers in de pap heeft" ... nee, dat weet je niet. Want als je dat wel wist zat je op Guantanamo
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80097466
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:33 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dan zo zeker?
Nah zeker weten doe je het nooit.
quote:
After graduating from Columbia University in 1983, Barack Obama went to work for a firm called Business International Corporation (BIC), a firm that was linked to economic intelligence gathering for the CIA.
http://www.stewwebb.com/obama_revealed_as_a_cia_agent.htm
quote:
According to Dr. Manning, Obama (born in 1961) enrolled at the very pricey Occidental College in Los Angeles, California in 1979 and was recruited there in 1980 by the CIA which has made it a practice since its inception to recruit college students.
http://novakeo.com/?p=6138
Maaruh, wat maakt het uit ?
http://en.wikipedia.org/wiki/George_H._W._Bush
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:26:50 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_80160445
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nah zeker weten doe je het nooit.
[..]

[..]

Maaruh, wat maakt het uit ?
http://en.wikipedia.org/wiki/George_H._W._Bush
ach bijna niemand weet dat het gewoon een ordinaire moslim is. Ook wel bekend als Barry Soetoro.

Mooi dat hij voor landverraad gedaagd wordt op de 14e mei.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 10-04-2010 15:36:16 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:04:04 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80161541
Ik denk dat andersgelovigen bovenstaande filmpjes, en links naar losse paginas met een lap tekst niet serieus zullen nemen. Maarja, na Bush jr blijven de mensen goedgelovig in de overheid. Ik snap niet waar dat vandaan komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 10-04-2010 16:38:09 ]
  zondag 11 april 2010 @ 14:44:48 #241
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_80185719
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.
Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_80186108
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?
Nee. Vind het een vrij opmerkelijke bewering. Temeer omdat het Heilige Roomse Rijk toen nog niet bestond. Maar dat willen 'ze' je natuurlijk laten geloven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 april 2010 @ 22:13:44 #243
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80206016
pi_80209825
heartz, ik wil niet een unmeunig sneue pisvlek zijn, maar waarom moet elk deeltje in een aparte post?
Doe gewoon ff deel 1 en zeg dat men ook op de andere delen moet klikken.
pi_80215463
Mijn eigen theorie (ja, verklaar me maar voor gek ) is dat de Illuminati wel degelijk bestaat. En dat vrijwel alles wat zei nu nog doen hun manier is om God te pesten, aangezien de mensheid is inmiddels al zo geadvanceerd is qua techniek dat we genoeg kernbommen hebben om al het leven op aarde te vernietigen. Jullie zullen ongetwijfeld allemaal wel gemerkt hebben hoe de wereld veranderd is de laatste 10 jaar.

Vervuiling neemt toe. Op straat voel je je niet meer veilig, haat neemt toe. Atheïsme is hip en neemt drastisch toe terwijl religie steeds vaker en door meer mensen word bespot. Veel mensen leven tegenwoordig een miserabel, doelloos leven zonder hoop. Niet alleen in Afrika maar ook in 'eerste wereld' landen, en dat is hoe de NWO het wil zien. Het is niet moeilijk om mensen zo te bespelen dat ze niet tegen die stroom in gaan en niet hun eigen weg te laten willen volgen. Mensen zijn schapen, en wat de meest invloedrijke personen van de kudde bepalen dat hip is IS ook hip. Neem nu bijvoorbeeld TMF en MTV. Volgens mij zijn zei de grootste redenen waarom Lady Gaga en dergelijken zo populair zijn. Vraag iemand maar eens waar haar texten over gaan, niemand die je zegt dat het allemaal subtiel bedachte texten zijn die puur gaan over mind control, en vol zit met verwijzingen naar de illuminati.

Het enige wat je tegen de NWO kan doen is denk ik.. gelukkig zijn? Veel is er immers niet te doen, tenzij je het klaar weet te spelen om meer dan de helft van de wereldbevolking de ogen te openen, waarna de andere helft volgt.

Niet erg literair verantwoord stukje, ben nog niet goed wakker. Misschien is dit filmpje wél een waardevolle bijdrage?

[ Bericht 60% gewijzigd door aapinator op 12-04-2010 09:41:00 ]
Verwijder het achterwiel niet.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:37:02 #246
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80255594
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat andersgelovigen bovenstaande filmpjes, en links naar losse paginas met een lap tekst niet serieus zullen nemen. Maarja, na Bush jr blijven de mensen goedgelovig in de overheid. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:29:10 #248
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80259567
Nou nog eentje dan

Omdat ie met mij persoonlijk wel verbonden is door de wet en het rechtssysteem, alhoewel de Amerikaanse.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:28:47 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80266138
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef heartz het volgende:

[..]

En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............
Het voelt ook alsof ik kijk naar Prison-Break.
Ik: neee! vertouw hem/haar niet, niet doen! En toch gaan ze met de bad-guy in zee.
En ik kan kan niets meer dan hulpeloos toekijken vanachter mij scherm
--> Learned helplessness.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 13-04-2010 15:39:21 ]
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:14:05 #250
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80273201
Nieuwe Wereldkolder.

Hoi Heartz.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')