Ja die is vrij kansloosquote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_de_online_boerderij
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
Props voor SBS trouwens dat ze geen valentijns onzin hebben, maar gewoon Wegmisbruikers en DJGR!
Heb je al een valentijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
Props voor SBS trouwens dat ze geen valentijns onzin hebben, maar gewoon Wegmisbruikers en DJGR!
Ga jij maar lekker Farmville spelen!quote:
Nou lekker danquote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Farmville spelen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Had je ze beter niet kunnen brengenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had zaterdag met het post rondbrengen een doos met rozen erinHeel die rozen waren bijna zwart
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Uiteraard:
Hoe gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag ze niet ontvreemden volgens de wetquote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Had je ze beter niet kunnen brengen
Oh, dan niet hequote:Op zondag 14 februari 2010 19:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik mag ze niet ontvreemden volgens de wet
Bij mij gaat dat automagischquote:Op zondag 14 februari 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens te kijken aan het begin van de zondag
Beter welquote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef IJsblock het volgende:
Even weer teeveepeėn, kijken of ik nog sbs kan meepikken vanavond.
Ik ga mijn best doen, zijn het nog steeds herhalingen?quote:
Cool he, sta je er in?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, zijn het nog steeds herhalingen?
Die verjaardagspaint!![]()
![]()
tis nog vroegquote:
Nee....quote:
Gewoon je best doenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nee....![]()
Ik ben niet zo'n held met painten, kan Ensaf of iemand anders even een ijsklontje painten?![]()
Oh ja ontopic: Manson!
Mansonquote:Op zondag 14 februari 2010 19:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nee....![]()
Ik ben niet zo'n held met painten, kan Ensaf of iemand anders even een ijsklontje painten?![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nee....![]()
Eujhquote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef teamlead het volgende:
[..]want de rest van de paints zijn van een belachelijk hoog niveau wil je zeggen? :")
ja, sommige paints natuurlijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |