Geen persoonlijke, de verkoper vn de McGregor-zaak daar vlakbij gaf aan dat het een prima winkel was. Straalt alleen een beetje uit dat zelfs met korting het boven mijn budget is, dus ik kom er zelf nietquote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Roman. het volgende:
Zijn er hier toevallig ervaringen met Harvie te Groningen? (www.harvie.nl)
Hangt van de tijd in het jaar afquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:58 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Tsja.. Te duur is natuurlijk een relatief begrip. Wat is jouw budget?
Dat dacht ik ook al nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef Roman. het volgende:
Ik heb zelf nog geen tijd gehad om daar langs te rollen maar ik denk dat je daar voor 150 euro niet een 'paar' overhemden kunt kopen.
Hoe vallen deze?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef zazazaza het volgende:
Vandaag deze:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
binnen gekregen van Overhemden Toko
Zeer content met deze overhemden, ben dit merk Yachting & Co voor t eerst tegen het lijf gelopen bij een winkel in Ommen, nu dus ook op meerdere webshops waaronder deze van OverhemdenToko.nl
Topic dwaald al meer af de laatste tijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:00 schreef tho_Omas het volgende:
Fijnproevers & 3-knoopsboorden, het is reuze offtopic.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef Queque het volgende:
[..]
Topic dwaald al meer af de laatste tijd.
Brioni 2010 spring:
[ afbeelding ]
Toen ik bij Zeeman solliciteerde gebruikte ik de mastworp.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Watvoor knoop zouden jullie gebruiken voor een sollicitatiegesprek?
Ze vallen erg mooi, net niet heel erg getailleerd maar dus ook niet wijd ik zou het willen omschrijven als een beetje getailleerd maar dus wel erg fijn. Ik vind ze wel wat weg hebben qua hoe ze passen van de overhemden uit de Paul & Shark collectie 2009 Summer.quote:
Bij Suit Supply is alles wel goedkoop, dus een hoes vast ook. De pakken zijn maar zo-zo, maar ach.. de hoes..quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
beetje offtopic, maar waar koop ik een niet te dure hoes voor mij pak..
Wat een zure reactie. Zeker veel SS in de kast?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef dnzl het volgende:
Pakken bij Suit Supply zijn niet zo-zo, die zijn prima en bieden de beste value for money.
Maargoed jij betaald dan ook teveel om te kunnen koketteren met een 'Matinique'
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef dnzl het volgende:
Pakken bij Suit Supply zijn niet zo-zo, die zijn prima en bieden de beste value for money.
Maargoed jij betaald dan ook teveel om te kunnen koketteren met een 'Matinique'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |