abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77988210

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_77988220
Uitgaan kan ik nu ook wel doen, met dat soort dingen zijn mijn ouders helemaal niet streng.
pi_77988252
Snelle service!
pi_77988300
Klopt
pi_77988308
Cool story, Hansel.
pi_77988309
Ik leef nu +/- 6970 dagen alweer.

Gaat snel.
pi_77988320
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Snelle service!
Turkish Express.

Geloof, opdat ik tevreden raak!
pi_77988338
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
Uitgaan kan ik nu ook wel doen, met dat soort dingen zijn mijn ouders helemaal niet streng.
Zeliş, gitme, geri dön!

pi_77988343
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maakt niet uit.

Ben je ook van plan om later te trouwen een hypotheek te nemen, of denk je daar nog niet aan? :
Ik denk er nog niet aan, maar ik zie het wel gebeuren hoor
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zie het meer als plezier en niet je ouders willen aanhoren, zoiets. Geen verplichtingen van je ouders en ze niet te hoeven storen als je uitgaat of zo.
Nee, zo is het niet hoor. Tuurlijk heb je heel veel meer vrijheid, maar juist die vrijheid verplicht je om jezelf te ontwikkelen en goed te plannen zonder dat er iemand vraagt of je je huiswerk hebt gemaakt, dat je op een normaal tijdstip eet enzo. Je moet je eigen ritme gaan kweken. Verder is het ook vaak noodzaak qua reistijd, 1,5 uur reizen is na een tijd niet meer te doen, je krijgt dan een soort spagaathouding tussen je studiestad en je thuis die steeds moeilijker wordt om vol te houden.
pi_77988359
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zeliş, gitme, geri dön!

Hahaha.
pi_77988403
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met reizen? Mag dat wel alleen als je op jezelf woont?
Ik ben een pure Turk.
pi_77988427
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Lijkt me wel
pi_77988449
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik denk er nog niet aan, maar ik zie het wel gebeuren hoor
[..]

Nee, zo is het niet hoor. Tuurlijk heb je heel veel meer vrijheid, maar juist die vrijheid verplicht je om jezelf te ontwikkelen en goed te plannen zonder dat er iemand vraagt of je je huiswerk hebt gemaakt, dat je op een normaal tijdstip eet enzo. Je moet je eigen ritme gaan kweken. Verder is het ook vaak noodzaak qua reistijd, 1,5 uur reizen is na een tijd niet meer te doen, je krijgt dan een soort spagaathouding tussen je studiestad en je thuis die steeds moeilijker wordt om vol te houden.
Ik denk dat als je "volwassen" genoeg bent je dat ritme ook wel kunt kweken als je voor de eerste keer op je zelf woont, als je ongeveer 25 bent. Ik zie op kamers gewoon als onnodig, maar dat is mijn mening.
Ik ben een pure Turk.
pi_77988450
Je moet je kind toch een keer loslaten als ouder
pi_77988480
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef Rookert het volgende:
Je moet je kind toch een keer loslaten als ouder
Ja maar als ze nu niet van haar ouders alleen mag reizen, is het wel raar dat als ze het wel mag als ze op kamers gaat ofzo.. want dat risico neem je toch ook als je het accepteert dat zij op kamers gaat.
Ik ben een pure Turk.
pi_77988506
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk dat als je "volwassen" genoeg bent je dat ritme ook wel kunt kweken als je voor de eerste keer op je zelf woont, als je ongeveer 25 bent. Ik zie op kamers gewoon als onnodig, maar dat is mijn mening.
Dat zal best kunnen, maar er wordt dan ook meteen meer van je verwacht, aangezien je dan een baan hebt enzo, jij bent misschien getrouwd, nu tijdens je studie kan je lekker rustig opstarten

Maar dat is mijn mening
pi_77988524
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met reizen? Vakantie? Dat mag ik nu ook.
pi_77988539
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat zal best kunnen, maar er wordt dan ook meteen meer van je verwacht, aangezien je dan een baan hebt enzo, jij bent misschien getrouwd, nu tijdens je studie kan je lekker rustig opstarten

Maar dat is mijn mening
Ok, maar heb je het ook met je eigen ogen gezien dat het echt nuttig is? Ken namelijk genoeg mensen die uit huis meteen gingen trouwen en alles ging goed.
Ik ben een pure Turk.
pi_77988548
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja maar als ze nu niet van haar ouders alleen mag reizen, is het wel raar dat als ze het wel mag als ze op kamers gaat ofzo.. want dat risico neem je toch ook als je het accepteert dat zij op kamers gaat.
Yup, op kamers gaan is een nogal grotere stap dan alleen reizen Het is ook niet de logische volgorde als het zo gaat
pi_77988552

Voor jullie allemaal.

Waar blijft Julis tekening die ze had gemaakt voor ons?
Ik ben er vandoor.
pi_77988563
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met reizen? Vakantie? Dat mag ik nu ook.
Ja, maar je mag toch niet helemaal alleen. Of nee.. dat was met concerten, in de nacht alleen in de trein ofzo. Dat mag je niet, mag dat wel als je op jezelf woont?
Ik ben een pure Turk.
pi_77988619
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]

Voor jullie allemaal.

Waar blijft Julis tekening die ze had gemaakt voor ons?
Ik ben er vandoor.
Mersi boku, Sinan!

Tot ziens.
pi_77988632
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok, maar heb je het ook met je eigen ogen gezien dat het echt nuttig is? Ken namelijk genoeg mensen die uit huis meteen gingen trouwen en alles ging goed.
Bij mij in de omgeving trouwen de meeste mensen pas op z'n vroegst op hun 28e ofzo en dan wonen ze al zeker 8 jaar op zichzelf of ze hebben eerst samengewoond.

Maar je moet het zien als een ritme wat geen energie meer kost om aan vast te houden. Je hoeft niet te denken "ok, hoe moet dit.." want dat heb je al eerder gedaan, je hebt gewoon ervaring, waardoor je andere dingen beter, sneller en makkelijker kan oplossen en je kan concentreren op je werk etc

Ik ken geen voorbeelden waar het een negatief effect had dus
pi_77988636
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar je mag toch niet helemaal alleen. Of nee.. dat was met concerten, in de nacht alleen in de trein ofzo. Dat mag je niet, mag dat wel als je op jezelf woont?
Alleen een concert bezoeken dat 200 km verderop ligt, en dan ook nog eens met het OV, zou ik sowieso niet doen.
pi_77988653
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mersi boku, Sinan!

Tot ziens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')