quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet goed doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.

En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.

²
Mensen zijn in deze wereld te onderscheiden in producten of diensten, je denkwijze moge misschien nobel zijn, je schiet er geen donder mee op
Vergelijk mensen met een automerk, zo kun je aardig uitgaan van een reputatievergelijking
Stel je voor, mensen kopen een nieuwe auto
Een Volvo is een saaie stabiele auto, worden ook meestal gekocht door dito mensen, het merk Volvo is ook echt representatief voor het overgrote deel van het scandinavische volk
Een Chevy (niet te verwarren met dat kutspul uit azie) is groot, zuipt en niet echt sportief te noemen, worden ook meestal gekocht door dito mensen, het merk Chevrolet is ook echt representatief voor het overgrote deel van het Amerikaanse volk.
Audi/Mercedes/BMW stralen kwaliteit en grundlichkeit uit, worden ook meestal gekocht door dito mensen, de merken Audi/Mercedes/BMW, deze merken zijn ook echt representatief voor het overgrote deel van het Duitse volk.
Honda/Nissan/Mazda, stralen efficientie per vierkante cm uit, en hebben een goed doorontwikkeld productieproces, worden ook meestal gekocht door dito mensen, deze merken zijn ook echt representatief voor het overgrote deel van het Japanse volk.
Een Lada is een ouderwets ontwikkelde russische machine die het duidelijk niet kan bijbenen met de huidige Technologie ,worden ook meestal gekocht door dito mensen, dit merk zijn ook echt representatief voor het overgrote deel van het Russische volk.
-------
Om mijn punt duidelijk te maken:
Je gaat niet in een Chevy Blazer naar een milieubeurs
Je rijdt niet met een Lada 2105 naar een klant in de automatisering
Je gaat niet stoer doen met je maten , bier drinken en kut roepen met een Nissan Micra
Van alle bovenstaande merken heb je mee- en tegenvallers.
-------
Nog niet duidelijk?, het gaat allemaal om reputatie
--------
Een Duitser laat je geen boek over romantiek schrijven
Je nodigt geen Scandinaven uit als je een feest wilt hebben dat uit de hand loopt
Italianen zijn geen electromonteurs
Kenianen zijn geen topschaatsers
Belgen zijn dom volk
Fransen zijn arrogante lui
Engelsen zijn onbeschoft
Nerderlanders zijn luidruchtig
En Marokkanen roven alles wat los en vast zit
Het gaat allemaal om reputatie, en ja, natuurlijk worden Marokkanen gediscrimineerd op de werkvloer, ze hebben gewoon totaal geen interessante commerciele waarde, ik als werkgever zou absoluut met mijn wenkbrauwen gaan fronsen als er een marokkaan bij mij gaat solliciteren, en bij een beetje twijfel zijn hele CV verifieren, maar erger nog, als ik een klant heb in mijn bedrijf en die ziet een marokkaan werken, zal hij zich totaal niet op zijn gemak voelen.
Als we die relmarokkanen nou in de jaren 90 al hadden teruggestuurd, had ook jouw perspectief er waarschijnlijk een stuk beter voorjgestaan, nu zal je voor de rest van het leven met het beeld in Nederland moeten rondlopen dat iedereen je als een stuk tuig ziet,en dat is niet het o zo racistische Nederlandse volk wat daarvoor zorgt, maar de overheid die denkt alles te kunnen fixen met geldsmijterij.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?