abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 20:38:34 #101
8781 crew  Frutsel
pi_77995734
Nu graag weer over Milaan ofzo
  zondag 14 februari 2010 @ 22:21:09 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_78001348
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar dat soort gasten zijn dan ook vaak geestesziek. Die hebben doorgaans een vorm van schizofrenie.
Net zoals mensen die echt geloven niet een soort van geestesziek zijn?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_78008965
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet goed doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.

En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.

²

Mensen zijn in deze wereld te onderscheiden in producten of diensten, je denkwijze moge misschien nobel zijn, je schiet er geen donder mee op

Vergelijk mensen met een automerk, zo kun je aardig uitgaan van een reputatievergelijking

Stel je voor, mensen kopen een nieuwe auto

Een Volvo is een saaie stabiele auto, worden ook meestal gekocht door dito mensen, het merk Volvo is ook echt representatief voor het overgrote deel van het scandinavische volk

Een Chevy (niet te verwarren met dat kutspul uit azie) is groot, zuipt en niet echt sportief te noemen, worden ook meestal gekocht door dito mensen, het merk Chevrolet is ook echt representatief voor het overgrote deel van het Amerikaanse volk.

Audi/Mercedes/BMW stralen kwaliteit en grundlichkeit uit, worden ook meestal gekocht door dito mensen, de merken Audi/Mercedes/BMW, deze merken zijn ook echt representatief voor het overgrote deel van het Duitse volk.

Honda/Nissan/Mazda, stralen efficientie per vierkante cm uit, en hebben een goed doorontwikkeld productieproces, worden ook meestal gekocht door dito mensen, deze merken zijn ook echt representatief voor het overgrote deel van het Japanse volk.

Een Lada is een ouderwets ontwikkelde russische machine die het duidelijk niet kan bijbenen met de huidige Technologie ,worden ook meestal gekocht door dito mensen, dit merk zijn ook echt representatief voor het overgrote deel van het Russische volk.

-------

Om mijn punt duidelijk te maken:

Je gaat niet in een Chevy Blazer naar een milieubeurs
Je rijdt niet met een Lada 2105 naar een klant in de automatisering
Je gaat niet stoer doen met je maten , bier drinken en kut roepen met een Nissan Micra

Van alle bovenstaande merken heb je mee- en tegenvallers.

-------

Nog niet duidelijk?, het gaat allemaal om reputatie

--------

Een Duitser laat je geen boek over romantiek schrijven
Je nodigt geen Scandinaven uit als je een feest wilt hebben dat uit de hand loopt
Italianen zijn geen electromonteurs
Kenianen zijn geen topschaatsers
Belgen zijn dom volk
Fransen zijn arrogante lui
Engelsen zijn onbeschoft
Nerderlanders zijn luidruchtig
En Marokkanen roven alles wat los en vast zit

Het gaat allemaal om reputatie, en ja, natuurlijk worden Marokkanen gediscrimineerd op de werkvloer, ze hebben gewoon totaal geen interessante commerciele waarde, ik als werkgever zou absoluut met mijn wenkbrauwen gaan fronsen als er een marokkaan bij mij gaat solliciteren, en bij een beetje twijfel zijn hele CV verifieren, maar erger nog, als ik een klant heb in mijn bedrijf en die ziet een marokkaan werken, zal hij zich totaal niet op zijn gemak voelen.

Als we die relmarokkanen nou in de jaren 90 al hadden teruggestuurd, had ook jouw perspectief er waarschijnlijk een stuk beter voorjgestaan, nu zal je voor de rest van het leven met het beeld in Nederland moeten rondlopen dat iedereen je als een stuk tuig ziet,en dat is niet het o zo racistische Nederlandse volk wat daarvoor zorgt, maar de overheid die denkt alles te kunnen fixen met geldsmijterij.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  maandag 15 februari 2010 @ 07:42:00 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_78009514
quote:
Op maandag 15 februari 2010 02:39 schreef ellevehC86 het volgende:
En Marokkanen roven alles wat los en vast zit
Van een beetje werkgever mag ik toch minimaal wat intellect en ratio verwachten? Ofschoon ik je punt wel begrijp trek je het in het belachelijke en ben je aan het chargeren. Een beetje werkgever gaat toch af op de kwaliteiten en voorkomen van de sollicitant en gaat voorbij aan de afkomst van de beste boy of girl?

En relmarokkanen solliciteren niet. Dus die schifting heeft al op een natuurlijke manier plaatsgevonden. En vaak voegen Marokkanen juist wat extra's toe aan het bedrijf. Ik ben bv. heel goed in het installeren van drivers voor Windows apparatuur.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_78010474
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???

²
Nee, maar het is wel de inspiratiebron voor het respectloos behandelen van de 'ongelovigen'. 'Omdat het niet mijn levenswijze is, is het bijvoorbaad al fout', 'Dat doen wij niet in de islam'. Vrouwen weigeren een hand te geven. 'De westerse beschaving moet vernietigd worden'. 'Alle ongelovigen moeten sterven'. 'Alle Joden moeten vernietigd worden voor Allah'. Moet ik verder gaan?

Geloof bij velen is zeker een inspiratiebron voor het gedrag wat ze tonen. Dat zie je in Staphorst en Elburg maar ook in Amsterdam-west, Parijs, Brussel, Milaan, Iran, Pakistan, Afghanistan en in Sudan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 15 februari 2010 @ 09:46:31 #106
13462 BansheeBoy
pi_78010684
Geloof gaat per definitie niet samen met crimineel behavior, dus het is fijn voor je dat je je eigen verhaal gelooft, maar ik ga daar niet in mee.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_78012178
quote:
Op maandag 15 februari 2010 07:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Van een beetje werkgever mag ik toch minimaal wat intellect en ratio verwachten? Ofschoon ik je punt wel begrijp trek je het in het belachelijke en ben je aan het chargeren. Een beetje werkgever gaat toch af op de kwaliteiten en voorkomen van de sollicitant en gaat voorbij aan de afkomst van de beste boy of girl?

En relmarokkanen solliciteren niet. Dus die schifting heeft al op een natuurlijke manier plaatsgevonden. En vaak voegen Marokkanen juist wat extra's toe aan het bedrijf. Ik ben bv. heel goed in het installeren van drivers voor Windows apparatuur.

²
Nee, fout, een werkgever dient verstand te hebben van zijn product of dienst die hij levert, en op basis van dat product of dienst bepaald hij wat voor personeel er nodig is, en met wat voor product of dienst zou je marokkanen kunnen vergelijken?, dat is meestal het aggressieve spul als portier/uitsmijter, telefonisch verkoper of budget BMW monteur.

Ik trek het inderdaad in het belachelijke en dat is juist om mijn punt extra bij te zetten, geloof maar niet dat Hollanders op Mallorca te boek staan als geweldig personeel.

Op 1 punt heb je wel gelijk, het voorkomen van de sollicitant is voor 75% bepalend, hier hoort ook cultuur en achtergrond bij, en op dat punt is helaas voor jou en een hoop anderen het helemaal niet commercieel verantwoordelijk om personen met een Marokkaanse ahtergrond in dienst te nemen.

Het probleem met jou, met alle respect, is dat ik vind dat jij veel te veel voor je volksgenoten opkomt, terwijl je al moeilijkheden zat hebt om jezelf in een normale wereld vast te zetten lijkt me.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  maandag 15 februari 2010 @ 11:12:52 #108
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_78012494
Het ging om rellen in Milaan. Tussen Noordafrikanen en latino's, dus Algerijnen, Tunesiers en Indios. Wat Marokkanen hiermee te maken hebben is mij een groot raadsel. Moderator?
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
  maandag 15 februari 2010 @ 11:25:05 #109
13462 BansheeBoy
pi_78012868
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:12 schreef faustkern het volgende:
Het ging om rellen in Milaan. Tussen Noordafrikanen en latino's, dus Algerijnen, Tunesiers en Indios. Wat Marokkanen hiermee te maken hebben is mij een groot raadsel. Moderator?
Ook Marokkanen zijn Noord-Afrikanen, en er wordt her en der een parallel getrokken inzake de problematiek met Marokkanen elders in Europa. Vandaar.

²
  maandag 15 februari 2010 @ 14:21:14 #110
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_78018062
De opstand. Vanuit getuigenissen binnen enkele minuten de straat was gevuld met honderden Egyptenaren en Marokkanen lichaam.

http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fmilano.repubblica.it%2Fdettaglio%2Fdelitto-in-strada-egiziano-ucciso-e-guerriglia-urbana-in-via-padova%2F1858823
Bedankt Hans.
pi_78019059
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Geloof gaat per definitie niet samen met crimineel behavior, dus het is fijn voor je dat je je eigen verhaal gelooft, maar ik ga daar niet in mee.

²
Kijk even naar Osama Bin L, Mohamed B, Samir A en die reljeugd die de infidells terroriseert. allemaal uit naam van 'allah'. Als je dat niet ziet ben je echt blind. Dan ben jij de hele discussie niet een waard.
1947-2016
pi_78019127
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:12 schreef faustkern het volgende:
Volgens mij is het bij jou een kwestie van het niet willen zien.
1947-2016
pi_78019439
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 95 % van de Marokkanen zich "normaal" gedragen, ook zij doen boodschappen, betalen belasting en steunen de lokale Moskee.
95% riiiiiiiiiight

Volgens mij ben je de komma vergeten tussen de 9 en de 5.
pi_78020099
En terecht dat ze voor elkaar opkomen. Een Egyptenaar staat nou eenmaal vele malen dichterbij een Marokkaan of Algerijn dan een verdwaalde latino. Het is alleen jammer dat ze ook vernielingen aanrichten bij derden die er niets mee te maken hebben. Maar met de broederschap zit het wel goed dus
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 15:25:31 #115
8781 crew  Frutsel
pi_78020179
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef Q-koorts het volgende:

[..]

95% riiiiiiiiiight

Volgens mij ben je de komma vergeten tussen de 9 en de 5.
En nu maar weer ontopic Milaan dus
  maandag 15 februari 2010 @ 16:09:32 #116
13462 BansheeBoy
pi_78021712
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kijk even naar Osama Bin L, Mohamed B, Samir A en die reljeugd die de infidells terroriseert. allemaal uit naam van 'allah'. Als je dat niet ziet ben je echt blind. Dan ben jij de hele discussie niet een waard.
Je noemt eerst een aantal uitzonderingen en vervolgens noem je heel algemeen reljeugd. Jammer dat je je opponent minacht en zijn intelligentie ondermijnt met dit soort zielige pogingen. Zonde.

In Milaan zijn de problemen denk ik van een hele andere orde. Je kunt het niet vergelijken.

²
  maandag 15 februari 2010 @ 16:18:04 #117
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_78021992
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:23 schreef Aloulou het volgende:
En terecht dat ze voor elkaar opkomen. Een Egyptenaar staat nou eenmaal vele malen dichterbij een Marokkaan of Algerijn dan een verdwaalde latino. Het is alleen jammer dat ze ook vernielingen aanrichten bij derden die er niets mee te maken hebben. Maar met de broederschap zit het wel goed dus
Marokkanen hebben volgens mij niet zoveel op met Egyptenaren, net zoiets als Nederlanders en Duitsers zeg maar.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')