Zeker, ik maak me ook niet echt zorgen, maar for the sake of the argument kwam het wel goed uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Lul niet, jij hebt zo weer een baan.
Goed punt, origineel bericht maar eens opgezocht... en toegevoegdquote:Op zondag 14 februari 2010 17:30 schreef Re het volgende:
maar goed, een egyptenaar wordt doodgestoken in milaan, dat was het toch...?
Goed dat je dat aanhaalt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
for the sake of the argument
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk misselijk dat jij naar dergelijke privéinformatie kijkt. En je weet niet eens of ze teveel opgeeft, er kan een reden voor de hogere huur zijn die jij niet kent.
Bah.
Ik neem aan of hoop althans dat jij die informatie niet onthoudt en er al zeker niet over post dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
SRY hoor ik ben het inhoudelijk gewoon niet eens met banshee maar dit kan gewoon gebeuren
Ik verlos ook heel veel mensen van hun computer problemen en dan moet je gaan zoeken naar de oorzaak van die probleem ( bijv ......help mijn harde schijf zit vol , hoe kan dat toch )
Dan ga je gewoon alle mappen af waarvan je weet dat er een boel rommel in kan staan( mijn documenten is een mooie ( msn rommel etc etc ) net zoals aplication data .
Dan moet je wel kijken naar de bestanden die in die mappen staan omdat je niet blind die mappen leeg kan gaan smijten want dan zijn alle leuke plaatjes weer weg of die geinige IQ loze powerpoint dingetjes en krijg je daar weer gedonder over.
Dat je dan zoiets tegen kan komen is iets waar Banshee niks aan kan doen! zeker als de preview functie aanstaat.
Ik ben dat soort dingen ook regelmatig tegengekomen en nog wel meer ook!
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste punt is dat de media het probleem een handje helpen. Gewone, betrouwbare, hardwerkende Marokkanen, zoals bv. ik, lijden hieronder. Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?²
Bedankt voor je respons, laat ik vooropstellen dat ik al aan het werk ben. Ik heb reeds een baan. Wat ik wil duidelijk maken is dat er inderdaad problemen zijn met een kleine groep Marokkaanse entiteiten maar dat de media een kwalijke rol speelt waardoor legal boys als ik het moeilijk krijgen. En dat is toch verre van wenselijk? (retorische vraag)quote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef bascross het volgende:
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen.Geen wonder dat jij moeilijk een baan vindt. Ik zou jou ook niet aannemen.
Wat hebben andere Marokkanen nou te maken met die grote groep criminele Marokkanen? Daar kunnen zij toch ook niks aan doen?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen.Geen wonder dat jij moeilijk een baan vindt. Ik zou jou ook niet aannemen.
Ze ondervinden problemen bij het zoeken van werk door het gedrag van die grote groep criminele Marokkanen. Ik zeg toch niet dat ze daar iets aan kunnen doen? Het is gewoon een feit.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Wat hebben andere Marokkanen nou te maken met die grote groep criminele Marokkanen? Daar kunnen zij toch ook niks aan doen?
Het probleem is dat jij alle problemen afschuift op anderen. Of je zegt: ''ja, maar Nederlanders doen het ook''.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je respons, laat ik vooropstellen dat ik al aan het werk ben. Ik heb reeds een baan. Wat ik wil duidelijk maken is dat er inderdaad problemen zijn met een kleine groep Marokkaanse entiteiten maar dat de media een kwalijke rol speelt waardoor legal boys als ik het moeilijk krijgen. En dat is toch verre van wenselijk? (retorische vraag)
Lay-out zin.²
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet goed doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef bascross het volgende:
Het probleem is dat jij alle problemen afschuift op anderen. Of je zegt: ''ja, maar Nederlanders doen het ook''.
Dat is onzin en die kleine groep is ook onzin. Die groep is gewoon heel groot. Ik weet niet hoe groot die groep in percentages van het totaal aantal Marokkanen is, maar ze krijgen het in ieder geval voor elkaar in elke stad iedere dag voor problemen te zorgen. Of gaan ze met die kleine groep in busjes door het land om rotzooi te schoppen? Denk het niet hé.
Negeren is een betere aanpak?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.
En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.²
Negeren = okay!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef bascross het volgende:
Negeren
Dus omdat veel Marokkaanen rotzooi trappen mag dat niet in het nieuws, omdat andere Marokkaanen het dan lastig krijgen met Solliciteren?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.
En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.²
Nee, dat ben ik niet met je eens. De media moeten wat mij betreft juist wél bericht geven, maar dat kan vast op een manier dat de goeden er niet onder hoeven te lijden.quote:
Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Henk-B het volgende:
Jij hebt toch een baan?
Ik stem voor paspoort inname na 3 misdaden. Marokkanen hebben bijna allemaal een dubbel paspoort toch? Het is de ideale aanpak. De goeden blijven over en worden niet meer gediscrimineerd. De criminele Marokkanen die niets toevoegen worden het land uitgezet.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. De media moeten wat mij betreft juist wél bericht geven, maar dat kan vast op een manier dat de goeden er niet onder hoeven te lijden.²
Waarom zou dat in het nieuws moeten?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.²
Ah, mooi.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, dat ben ik niet met je eens.
Nogal logisch, wat is de nieuwswaarde?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.²
Het is natuurlijk wel ironisch dat hij het nieuwswaarde vindt hebben!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Nogal logisch, wat is de nieuwswaarde?
En terecht.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |