Best een aardig concept, alleen gelimiteerd tot 100 recepten. Dat kan weleens lastig worden voor aardig wat mensen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:45 schreef Dagonet het volgende:
Ik kwam net dit linkje ergens tegen:
http://www.cookyourbook.nl/
Een nederlandse site (dus met ideal te betalen) waar je je eigen kookboek kan samenstellen in hardcover. Dat scheelt weer schriften en andere meuk.
Op grote en zwaarte.quote:Op maandag 4 oktober 2010 03:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Vraagje, hoe staan bij jullie de kookboeken geordend? Op nationaliteit, auteur, doorelkaar, etc?
Bij mij staan ze nog vooral niet, omdat ze nog in een verhuisdoos zitten, maar daarvoor was het redelijk random
Beetje op thema/keuken. En auteur natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 03:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Vraagje, hoe staan bij jullie de kookboeken geordend? Op nationaliteit, auteur, doorelkaar, etc?
Bij mij staan ze nog vooral niet, omdat ze nog in een verhuisdoos zitten, maar daarvoor was het redelijk random
nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 03:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Vraagje, hoe staan bij jullie de kookboeken geordend?
Op volgorde van meest recentelijk gebruikquote:Op maandag 4 oktober 2010 03:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Check. Ik vind het een heel mooi kookboek, met goede en lekkere recepten, maar wel redelijk bewerkelijk. Als je nog veel tijd hebt om in de keuken te staan is het echt heel prima. Bij mij wordt het eigenlijk te weinig gebruikt, omdat ik na een lange dag geen energie meer kan vinden om lang de keuken in te gaan. Wel goed om inspiratie op te doen voor een etentje oid. Kun je 'm niet eens in de boekhandel inkijken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef ArtemisQ het volgende:
Heeft iemand Vegeterranean? Is het tof? En is het fijn en bruikbaar?
Heb hem voor mijn verjaardag gevraagd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:58 schreef DarkElf het volgende:
Als t goed is komt vandaag (of morgen) mijn pakketje aan met daarin 'de kunst van het koken'.
Ben benieuwd
Valt nog mee. Larousse gaat over de 5 heenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja: ik vind het een schitterend boek! Zo knalvol met informatie en recepten
Zeker een aanwinst
(al moet je er wel een steekwagentje voor hebbenhij weegt 2.5 kilo
)
Patisserie is een vak apart, probeer eens Eugen Pauli te pakken te krijgen, is hét standaard werk voor de horeca kok. Het is niet alleen Patisserie, maar geeft daar een redelijke introductie in. Verder is in the sweet kitchen van Regan Daley een geweldig boek over desserts en patisserie voor als je het echt goed wil leren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef FigureBirdStars het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed (basis)boek over patisserie en desserts. Het liefst met uitgebreide beschrijvingen van de technieken en waarom iets op die manier gedaan wordt.
Iemand aanraders? Engelstalig mag ook.
Ik zie dit nu pas, maar bedankt Piet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Patisserie is een vak apart, probeer eens Eugen Pauli te pakken te krijgen, is hét standaard werk voor de horeca kok. Het is niet alleen Patisserie, maar geeft daar een redelijke introductie in. Verder is in the sweet kitchen van Regan Daley een geweldig boek over desserts en patisserie voor als je het echt goed wil leren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste lijkt me erg leuk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Patisserie is een vak apart, probeer eens Eugen Pauli te pakken te krijgen, is hét standaard werk voor de horeca kok. Het is niet alleen Patisserie, maar geeft daar een redelijke introductie in. Verder is in the sweet kitchen van Regan Daley een geweldig boek over desserts en patisserie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |