die laatste staat ook op mijn wishlist, ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Gisteren het kookboek Home Made aangeschaft, leuk boek!
Verder ben ik nog in afwachting van twee kookboeken: Madhur Jaffreys Eastern Vegetarian Cooking en The Accidental Vegetarian van Simon Rimmer. Niet dat ik vegetarier ben geworden, maar we eten doordeweeks bijna nooit vlees.
Julia Child sneert daar heerlijk over in haar biografiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef pen-guin het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikaanse bijbel voor thuiskoks, bijzonder compleet. Ik zat al jaren achter de jaren 50 editie van m'n grootmoeder aan maar m'n tante had dibs dus heb ik een nieuwe uitvoering gekregen met kerst.
Handig als referentie, ik kijk er vaak in om recepten te vergelijken.
dat schijnt een leuk boek te zijn he?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef Yinny het volgende:
www.boekenkraam.nl
Hier heb ik ook Made in Italy van Giorgio Locatelli vandaan voor de helft van de prijs, vergeleken met bol.com.
Of zaterdag bij mij bekijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
DE, je kunt 'm hier eens komen inkijken
Grrr, wil je dat niet meer doen? Zo'n link plaatsen, bedoel ik... Zo gaat mijn goede voornemen om eens minder kookboeken te kopen natuurlijk nooit lukkenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef Yinny het volgende:
www.boekenkraam.nl
Hier heb ik ook Made in Italy van Giorgio Locatelli vandaan voor de helft van de prijs, vergeleken met bol.com.
Idem! Nu wil ik plenty, home made en bill's basics!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Grrr, wil je dat niet meer doen? Zo'n link plaatsen, bedoel ik... Zo gaat mijn goede voornemen om eens minder kookboeken te kopen natuurlijk nooit lukken
Ik hoor goede verhalen over " de Banketbakker" van cees holtkamp, maar heb het zelf niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef stavromulabeta het volgende:
Weet nog iemand goede boeken voor met name taarten en gebak? Ik heb "In the Sweet Kitchen" (zie boven), maar ik zoek ook nog iets met voornamelijk klassiekers...
Een soort Mastering the Art of French Cooking, maar dan voor taarten.
Dat is een goed boek! Maar niet alleen taarten. Het gaat van kroketten naar desserts, koekjes, cakes en ook wat taarten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over " de Banketbakker" van cees holtkamp, maar heb het zelf niet.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)20081001004008667919
Die ziet er goed uit qua inhoud, ik heb 'm gelijk maar besteld op eBay...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze heb ik zelf, in het Duits,
http://www.amazon.de/Vom-(...)id=1313091881&sr=8-1
Is een leerboek voor de Konditor, soort van banketbakker/pattisier in het Duitse leerlingstelsel, erg degelijk leerboek.
En bij deze moet ik maar eens kijken of ik 'm in de boekenwinkel kan inzien... Op een of andere manier gaan bij mij bij de combinatie 'Nederland' en 'Bakker´ de haren preventief overeind staan. Maar misschien is dat de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over " de Banketbakker" van cees holtkamp, maar heb het zelf niet.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)20081001004008667919
Leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Die ziet er goed uit qua inhoud, ik heb 'm gelijk maar besteld op eBay...
[..]
Tja, is ook niet voor niets dat ik hem ook nog niet heb, ik had dat idee ook. Maar hoor niettemin goede verhalen, dus moet hem ook eens bekijkenquote:En bij deze moet ik maar eens kijken of ik 'm in de boekenwinkel kan inzien... Op een of andere manier gaan bij mij bij de combinatie 'Nederland' en 'Bakker´ de haren preventief overeind staan. Maar misschien is dat de uitzondering die de regel bevestigd.
Wantquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef stavromulabeta het volgende:
Op een of andere manier gaan bij mij bij de combinatie 'Nederland' en 'Bakker´ de haren preventief overeind staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |