Arme Johan.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:13 schreef Noek het volgende:
Het is wel echt dwamalama tijd!
Prachtige serie dit. Het pakt me echt.![]()
Got it!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:15 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het plaatje nie goed nie....Solly
Onze Star Reporter.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth gaat vandaag niet op de chat. Ze heeft het wel even gehad, zegt ze tegen de dame die bij haar op kantoor zit.
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.
Misschien moet iemand haar even vertellen dat ze die niet hoeft te beantwoorden?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |