Thanks voor feedback! Hmmm.. ik denk dat je als jou muziek naast die van mij legt, dat ik wel lieve muziek maak jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
Niks mis met je basspel. Ik mis soms wel wat attack. Het klinkt sowieso mij iets te lieflijk uitgevoerd. Ik krijg het idee dat jullie rock willen spelen, dus mag het van mij wel wat rauwer en ja, rockender.
Maar je partijen vind ik wel leuk en ik kon ff niet echt horen of je ergens scheef zat qua toon of timing, dus prima hoor! Eerlijk gezegd vind ik je de beste instrumentalist.
Bas mag best wat meer in de mix van mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:40 schreef Fentoozler het volgende:
We (ik + bandje) hebben laatst wat demo's afgerond en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat feedback op mijn basspel.. Let wel even op want de kwaliteit is niet om je vingers bij af te likken en hier en daar nog wat foutjes.. Check even de Myspace. Ik bedoel er voor de rest helemaal geen spam mee, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Ik haat drummers waaraan je hoort dat ze zoveel beter kunnen spelen, maar dit weigeren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En nu iets in context met uitleg.
Waarom gaat de ashdown weg?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:49 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi hoi hoi, een Ibanez SW35 voor 100 euro of een Ashdown perfect ten voor 100 euro. Beide 2e hands natuurlijk. De ibanez komt wel uit 2002
Sorry, ik bedoelde dat ik 1 van die 2 wil kopen maar ik niet kan kiezen.quote:
Ashdown, een goede amp maakt je altijd heel erg blij!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde dat ik 1 van die 2 wil kopen maar ik niet kan kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |