abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 01:03:19 #276
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80546615
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Die Ampeg SVT VR .. Damn daar ben ik zo verliefd op
Koop dat dan, ipv 28 T-birds .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80546725
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:03 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Koop dat dan, ipv 28 T-birds .
Momenteel geen geld, ruimte en spieren voor ... Zie maar eens een 410 VR Ampeg cab te vinden .. En heb nog maar één T-Bird hoor , momenteel zelfs mijn enige bas. De Ibanez is namelijk verkocht.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 21 april 2010 @ 07:59:34 #278
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80548270
Ik ben trots op je Sjoegerd!



Nogsteeds tevreden over mijn Ashdown, enige mogelijke overstrap zou groter en buizen zijn (orange top met ampeg cab, gewoon voor de looks )
  woensdag 21 april 2010 @ 09:18:36 #279
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80549538
Ronkende bastop .

Ik wou dat Orange rackamps maakte, dan zou ik er vast voor gaan .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:23:25 #280
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80549640
Owja, jij had zo'n rack he

Ideaal lijkt me dat, tuner, wireless en eventuele effecten, in een (veel te zware) doos
  woensdag 21 april 2010 @ 09:55:03 #281
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80550510
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:23 schreef KaMo het volgende:
Owja, jij had zo'n rack he

Ideaal lijkt me dat, tuner, wireless en eventuele effecten, in een (veel te zware) doos
Je omschrijft exact wat ik heb .

Misschien had ik beter 2x4 kunnen nemen ipv 1x8 (gebruik 7H op het moment) voor de mobiliteit, maar dit gaat wel op zich.
Ik vind het gewoon relaxt dat ik één ding neerzet, kleppen eraf, trek er 4 kabeltjes uit, inpluggen en gaan. Ik sta meestal als eerste klaar . Alleen mag de bassist nooit als eerste soundchecken dus ik moet altijd wachten .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80559269
Zo klittenband onder de ODB-3.. Kan die lekker kleven aan t board
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80582889
Larry Graham was GAAF



Er mochten ook mensen uit de zaal mee gaan spelen met de band maar dat wist ik niet ik stond boven op het balkon GVD ik had ook zo graag met Larry Graham samengespeeld

OV zuigt ik moest al weg toen ze nog aan het spelen waren kut koelere tyfus OV
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  donderdag 22 april 2010 @ 07:45:40 #284
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80585358
That sucks, maar gelukkig was het verder wel gaaf
Ik had het zelfde bij anti-flag, ook het podium niet op, maarja, hoe groot is de kans dat ze je vragen...
pi_80622147
quote:
Op donderdag 22 april 2010 07:45 schreef KaMo het volgende:
That sucks, maar gelukkig was het verder wel gaaf
Ik had het zelfde bij anti-flag, ook het podium niet op, maarja, hoe groot is de kans dat ze je vragen...
Kans was wel aanwezig zeker omdat ik normaal gesproken vooraan het podium sta...

Maar goed ik heb er wel weer GAS aan overgehouden



Deze gebruikt Larry erg veel en het klinkt erg vet imho

* Okay voor dat geluid heb je nog wel wat meer nodig,

4 buizenversterkers 2 8*10 cabs 1 voorversterker 1 Fender JAzzbass

Oh ja je moet ook nog net zo goed kunnen spelen

Laat maar gaat niet lukken...
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80623966
Ik wil bas leren spelen, heb nog nooit een instrument bespeeld maar bas sprak me altijd al aan en wil nu eindelijk eens de stap nemen om het te leren. Een vriendin van mij raadde me aan om een tweedehands Squier VM te nemen en een versterkertje om mee te beginnen. Nog iemand tips?
rock out with your cock out
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:15:57 #287
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80631257
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:41 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ik wil bas leren spelen, heb nog nooit een instrument bespeeld maar bas sprak me altijd al aan en wil nu eindelijk eens de stap nemen om het te leren. Een vriendin van mij raadde me aan om een tweedehands Squier VM te nemen en een versterkertje om mee te beginnen. Nog iemand tips?
Squier VM's zijn prima basjes ja, gewoon een simpele versterker erbij en dan komt 't wel goed
Ben je 't van plan zelf te leren (via Youtube/internet) of ben je ook van plan lessen te nemen? (wat ik best aanraad, heb zelf 1.5 jaar les gehad en heb er donders veel aan gehad )
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_80631809
Euhm nouja ik ben nogal een autodidact, dus ik zou het wel zelf willen leren ja. Maar wie weet zuig ik enorm en ga ik dan toch maar les nemen. Maar dat zien we dan wel.
Wat voor versterker raden jullie me aan?
rock out with your cock out
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:33:02 #289
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80634034
Zo'n kleine Ashdown combo is leuk. Ik heb zelf een Orange Crush 35B en die schopt kont en was ook nog onder de 200,-.

Het eerste jaar les nemen kan ik ook adviseren, trouwens.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:34:25 #290
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80634077
erg ziek en zonder voorbereiding net nog een 7.5 bij elkaar gebast voor mn eindexamen muziek !!
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:39:34 #291
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80634254
Goed man!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80634756
Ok ik zat meer te denken aan iets van 50 euro, ben maar student
rock out with your cock out
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:02:09 #293
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80637006
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ok ik zat meer te denken aan iets van 50 euro, ben maar student
Ben je ook realistisch? . Werken, met je hoofd! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80638158
Hoezo een tweedehands versterkertje kan je toch wel krijgen voor dat geld? Ik heb al dure hobbies, maar wil niet teveel geld uitgeven stel dat het helemaal niets is voor mij dan zit je daar met je dure spullen.
rock out with your cock out
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:05:25 #295
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80638992
Hehe zat je maar te narren .

Tweedehands kun je op zoek gaan naar iets als een Ashdown After Eight. Nieuw zijn ze rond van 129,-, maar ik heb ze tweedehands wel voor tussen de 65 - 80 zien gaan. Dat is een goed ding .

Ik heb zelf trouwens een Squier VM Jazz. Erg blij mee. Ding is wel zwaar vind ik, maar klinkt super en ziet er hip uit. Is het die, die je over kunt nemen of is het de VM Precision? Die lijkt me ook erg gaaf, maar is er helaas niet linkshandig .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80640511
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:05 schreef Witchfynder het volgende:
Hehe zat je maar te narren .

Tweedehands kun je op zoek gaan naar iets als een Ashdown After Eight. Nieuw zijn ze rond van 129,-, maar ik heb ze tweedehands wel voor tussen de 65 - 80 zien gaan. Dat is een goed ding .

Ik heb zelf trouwens een Squier VM Jazz. Erg blij mee. Ding is wel zwaar vind ik, maar klinkt super en ziet er hip uit. Is het die, die je over kunt nemen of is het de VM Precision? Die lijkt me ook erg gaaf, maar is er helaas niet linkshandig .
ah oke Nou ik kan nog helemaal niets overnemen, maar ben op zoek naar de VM Precision.
Zal eens gaan kijken naar wat tweedehandsjes wat de versterkers betreft. Wie weet wil ik over een jaar wel wat nieuws kopen, dus zou zonde zijn als ik nu zoveel geld uit zou geven toch?
Wat speel je voor muziek?
rock out with your cock out
  zaterdag 24 april 2010 @ 02:33:20 #297
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80659675
Ik speel voornamelijk metal. Als je het echt wilt weten kun je op het middelste linkje in mijn signature klikken .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 09:38:55 #298
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_80661489
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:00:49 #299
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80666657
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:38 schreef belsen het volgende:
Ook voor een ieder hier: Neem hier afscheid van Sack_Blabbath en verwelkom krioro
En nu ben je gewoon aan het crossposten en dat mogen mods ook niet. Ik kan het weten, ik ben ook mod geweest in MUZ.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80697630
Ik wil beginnen met basgitaar spelen en nu vroeg ik mij af of dit een leuke beginnersbas is:

Body: Solid basswood
Body Top: None
Body Binding: None
Neck: 1pc hard maple
Neck Binding: None
Neck Construction: Bolt-on neck
Fingerboard: 1pc hard maple
Fingerboard Inlay: 7mm black dot
Headstock Binding: None
Head Machine: Indie diecast bass
Top Nut: Graphite
Bridge: Wilkinson WBBC
Hardware: Gold or chrome
Pickups: 2 single JB/Standard
Electrics: 2 volume, 1 tone
Truss Rod: 2-way dual action
Scale Length/Frets: 864mm(34")/20 frets
Finish: Laked blue

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')