Koop dat dan, ipv 28 T-birdsquote:Op woensdag 21 april 2010 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die Ampeg SVT VR.. Damn daar ben ik zo verliefd op
Momenteel geen geld, ruimte en spieren voorquote:
Je omschrijft exact wat ik hebquote:Op woensdag 21 april 2010 09:23 schreef KaMo het volgende:
Owja, jij had zo'n rack he
Ideaal lijkt me dat, tuner, wireless en eventuele effecten, in een (veel te zware) doos
Kans was wel aanwezig zeker omdat ik normaal gesproken vooraan het podium sta...quote:Op donderdag 22 april 2010 07:45 schreef KaMo het volgende:
That sucks, maar gelukkig was het verder wel gaaf
Ik had het zelfde bij anti-flag, ook het podium niet op, maarja, hoe groot is de kans dat ze je vragen...
Squier VM's zijn prima basjes ja, gewoon een simpele versterker erbij en dan komt 't wel goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:41 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ik wil bas leren spelen, heb nog nooit een instrument bespeeldmaar bas sprak me altijd al aan en wil nu eindelijk eens de stap nemen om het te leren. Een vriendin van mij raadde me aan om een tweedehands Squier VM te nemen en een versterkertje om mee te beginnen. Nog iemand tips?
Ben je ook realistisch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ok ik zat meer te denken aan iets van 50 euro, ben maar student
ah okequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:05 schreef Witchfynder het volgende:
Hehe zat je maar te narren.
Tweedehands kun je op zoek gaan naar iets als een Ashdown After Eight. Nieuw zijn ze rond van 129,-, maar ik heb ze tweedehands wel voor tussen de 65 - 80 zien gaan. Dat is een goed ding.
Ik heb zelf trouwens een Squier VM Jazz. Erg blij mee. Ding is wel zwaar vind ik, maar klinkt super en ziet er hip uit. Is het die, die je over kunt nemen of is het de VM Precision? Die lijkt me ook erg gaaf, maar is er helaas niet linkshandig.
En nu ben je gewoon aan het crossposten en dat mogen mods ook niet. Ik kan het weten, ik ben ook mod geweest in MUZ.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:38 schreef belsen het volgende:
Ook voor een ieder hier: Neem hier afscheid van Sack_Blabbath en verwelkom krioro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |