Iemand anders z'n vinger als plectrum gebruiken?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik zit te dubben tussen plectrum of vinger opname voor een pop/rock song ...
Met de vinger klinkt het mooier zwaarder levendiger maar ik krijg het niet strak genoeg.
Met de plectrum krijg ik het wel redelijk strak maar ben ik niet tevreden met het gevoel![]()
Wat nu beide tracks mixen oid? of wordt dat een puinbende
Dat zou kunnen heb alleen geen bassist rondliggen momenteelquote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Iemand anders z'n vinger als plectrum gebruiken?
Dik plectrum, een 'basplectrum'quote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen heb alleen geen bassist rondliggen momenteel
Gebruik een paarse dunlop tortex kan niet meer lezen hoe dik maar wel dik zat voor de bas.quote:
Ik had vroeger van 4 mm ofzo, gaf een ronder geluid, zat eens kijken of ik ze nog kan vinden. Wat een ondingenquote:
Een drummer, en hij kende eventueel nog een zangerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:05 schreef KaMo het volgende:
Tof!
Een zanger of een drummer komt auditie doen?
Woei, een potentiėle 2 vliegen in 1 klap situatiequote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Een drummer, en hij kende eventueel nog een zanger
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef Sautor het volgende:
Ah, ik vond het al zo rusting in het vorige topic, blijkt dat ik het slotje niet heb gezien.
En is er al nieuws ?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:05 schreef J0ttem het volgende:
tvp
Gisteren ook gisteren gejammed en onze nummers geoefend, nog steeds geen drummer & zanger though
Maarja, binnenkort komt er 1 auditie doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |