je gaat anderen toch niet verlinkenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef MisterO het volgende:
Probeer ik iemand te vertellen dat mensen over hem lullen.
Krijg ik gelijk iedereen over me heen waarom ik het aan hem verteld heb![]()
![]()
Eerlijk zijn mag tegenwoordig blijkbaar niet
gek, ik heb het echt niet koud gehad, alleen een beetje een koude rugquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat zal jij het koud gehad hebben... het sneeuwde!
Ik vond het wel grappig. Je hebt lef
Ik vond dat hij het moest weten. En diegene die het gezegd had, mag ik toch niet. Hij had het recht niet om dat over hem te zeggen. Al dat valse schijnheilige gedoe. Ik begin het een beetje zat te wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je gaat anderen toch niet verlinken
dan mag hetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het moest weten. En diegene die het gezegd had, mag ik toch niet. Hij had het recht niet om dat over hem te zeggen. Al dat valse schijnheilige gedoe. Ik begin het een beetje zat te worden
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het moest weten. En diegene die het gezegd had, mag ik toch niet. Hij had het recht niet om dat over hem te zeggen. Al dat valse schijnheilige gedoe. Ik begin het een beetje zat te worden
je kan moeilijk over iemand gaan praten als diegene erbij zitquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo achterbaks, dat geroddel.
Ik merk vooral in Amsterdam dat niks geheim blijft. Mensen hemelen zichzelf helemaal op en verzinnen de meest rare roddels, alleen maar voor wat aandacht. Dus k probeer nu echt de oprechte, normale mensen om me heen te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo achterbaks, dat geroddel.
Ik moet me er ook nog ff toe zetten hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dalijk gaon we wir, gas der op
al merk ik wel da het met ut jaor moeilijker word
Ik hoorde het nummer 2x in de Montmatre. En nu. ben ik. hooked. Ja ik geef het toequote:
Die is leukquote:
Ik heb geen idee waarom het verwijdert isquote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed. En hoezo is je UI verwijderd
? Wat stond er in dan?
Het is een echte hit hoor... vandaag in elke kroeg wel gehoordquote:
pssst, het staat in je handtekening...quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom het verwijdert isIk had Snooky erin!
En nu ben ik slapen, trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |