ik hartje jouquote:
Ik doe het graag voor jequote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik hartje jou
Dat is de mooiste Valentijn die ik ooit gehad heb
Mary Cherry is liefde
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben ondertussen effe snel het nieuws aan het lezen, want alles gaat me hier voorbij.
moet je niet carnavallen? hossen en zuipen?
en bedankt, ik heb nu het nummer van Froger in mijn hoofd.quote:
o god ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]je weet toch dat ik boven de rivieren woon
doe niet aan Valentijnsdagquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja.![]()
had je wel een date voor valentine?
Ik ook niet. Maar zelfs hier kon je er niet om heen, het werd hier groots gevierd op het eiland met een concert van bekende mensen (lokale beroemdheden) iedereen uit zijn dak.quote:
das wel erg fout.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef Xiance het volgende:
[valentijnsdate]
jeeeeeeej leuk..
oh.. met vrienden? nou laat dan maar zitten
[/valentijnsdate]
je gaat toch niet daten met je vrienden erbij?
dan is het toch ook geen date meerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef Xiance het volgende:
[valentijnsdate]
jeeeeeeej leuk..
oh.. met vrienden? nou laat dan maar zitten
[/valentijnsdate]
je gaat toch niet daten met je vrienden erbij?
precies!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is het toch ook geen date meer
Qua inzending zijn we daar nooit meer overheen gekomenquote:
deze is ook niet slechtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua inzending zijn we daar nooit meer overheen gekomen
over het pré 2000 songfestivalquote:Op zondag 14 februari 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Hemel en Aarde.
One more night van Esther Hart was ook een goed nummer vond ik. Maar wcht even, gaat het in [HOMO] nou over het songfestival!? Now there's a first
.
Herken je dit refreintje ookquote:
Inderdaadquote:
ochtendgymnastiekquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
He Marloes, kwil met je onder de douche, hela hela hooo!
Ik heb een zachte g...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Jij niet tochquote:
Maar nog geen harde Lquote:
Voor een harde L is het nooit te koudquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar nog geen harde L
Veuls te kouw vur!
ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam, ritsiebie ritsieba ritsieboemquote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam, ritsiebie ritsieba ritsieboem
Ja ook met Nederlands trots hoorquote:
Ja... maar toch...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ook met Nederlands trots hoor.
Weinig inhoud.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik weinig, dus dat maakt mij dan minder oppervlakkig? ....![]()
d'Oh!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik weinig, dus dat maakt mij dan minder oppervlakkig? ....![]()
de echtequote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben toch hier de enige topic opa ?
ja me tooquote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb Wild Palms eindelijk helemaal binnen!
Neej maar dat liedje hoorde je ganze dag... bah!quote:
Ach tijdens dit soort dagen is het grappigquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej maar dat liedje hoorde je ganze dag... bah!
In het mythische jaar 2007 speelt Kim Catrall inderdaad een rolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
ja me tooMaar nog niet aan toegekomen.
Zag wel dat die van S&TC er in zat
Ow?!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach tijdens dit soort dagen is het grappig
Je moet het een keer proberenquote:
Wat carnavallen? Nah heb ik gedaan, is echt niks voor mijquote:
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat carnavallen? Nah heb ik gedaan, is echt niks voor mij
Nja is dus niks voor mijquote:
Jij wordt liever afgebekt?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja is dus niks voor mij
Maar op zich zijn de liedjes wel grappig trouwens, maar iedereen is vreselijk amicaal als ze gedronken hebben en dat haat ik
Trustenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heren, ik ga slapen. Slaap lekker allemaal, als jullie je nest opzoeken.
verklaar afgebekt ffquote:
geintje, omdat je zegt niet van amicaal te houdenquote:
Je bedoeld afgebekt als in uitgescholden dus?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geintje, omdat je zegt niet van amicaal te houden
Ik bedoelde het als in "negatief benaderd" worden, dat kan op verschillende manierenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bedoeld afgebekt als in uitgescholden dus?
Amicaal is niet erg hoor, wanneer ik die mensen ken...
De verwarring kwam meer omdat ze (jongeren) hier bedenken dat zoenen "bekken" is... dus naja snap je?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als in "negatief benaderd" worden, dat kan op verschillende manieren
Ja dat "bekken" ken ik ook wel.... daar is dan weer niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2010 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De verwarring kwam meer omdat ze (jongeren) hier bedenken dat zoenen "bekken" is... dus naja snap je?
Nee maar ik vond dit in die context een beetje vreemdquote:Op maandag 15 februari 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat "bekken" ken ik ook wel.... daar is dan weer niks mis mee
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee maar ik vond dit in die context een beetje vreemd
Sta je leuk in een cafe gaat er opeens iemand je staan "bekken"
Ja ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 00:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach je moet alles een keer meegemaakt hebben
Maar goed.... ik ga mijn bedje maar eens opzoeken...![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten
Die staat bij mij op de singstarquote:
wat een taal weer!quote:
Iets vertelt me dat je dat weleens eerder heb gehad.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen dames, ik heb een kater bah daar hou ik helemaal niet van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is niet de 1e keer, ik leer het nooit af om gewoon nee te zeggen wanneer we alle bars af gaan en shots krijgen. Ik moet het gewoon bij 1 soort drank houdenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iets vertelt me dat je dat weleens eerder heb gehad.![]()
que tal?
hahahaha ja ken het, als je dingen doorelkaar gaat drinken dan gaat dat errug fout.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is niet de 1e keer, ik leer het nooit af om gewoon nee te zeggen wanneer we alle bars af gaan en shots krijgen. Ik moet het gewoon bij 1 soort drank houden![]()
tudo bem e contigo ?
R is net zo erg, maar die zit in Brasilquote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha ja ken het, als je dingen doorelkaar gaat drinken dan gaat dat errug fout.Houd R. je niet in toom? Of is ie net zo erg?
ja, gaat goed met me. Living it up!![]()
Zit in Thailand nu. Lekker luieren.Maar ook doin' some business. (real estate)
Reginaquote:
Het zat in SYTYCD Australia S3quote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Regina! Ik Ken haar en dit nummer al járen
!
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
@Wonderer Ik heb bijna je boek uit.Mag ook wel na een half jaar.
![]()
Net op tijd voor de tweede.
Oh my god yu dumb fuck, zit je gewoon in Thailand bij the ladyboys!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
Zit in Thailand nu. Lekker luieren.Maar ook doin' some business.
jaloersquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Oh my god yu dumb fuck, zit je gewoon in Thailand bij the ladyboys!
Welk interview?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik de enige die dat intview grappig vond?
Wat zal jij het koud gehad hebben... het sneeuwde!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
deze,
ik had hem gisteren ook gepost, ik zit op ong. 1 minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |