ik hartje jouquote:
Ik doe het graag voor jequote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik hartje jou
Dat is de mooiste Valentijn die ik ooit gehad heb
Mary Cherry is liefde
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben ondertussen effe snel het nieuws aan het lezen, want alles gaat me hier voorbij.
moet je niet carnavallen? hossen en zuipen?
en bedankt, ik heb nu het nummer van Froger in mijn hoofd.quote:
o god ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]je weet toch dat ik boven de rivieren woon
doe niet aan Valentijnsdagquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja.![]()
had je wel een date voor valentine?
Ik ook niet. Maar zelfs hier kon je er niet om heen, het werd hier groots gevierd op het eiland met een concert van bekende mensen (lokale beroemdheden) iedereen uit zijn dak.quote:
das wel erg fout.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef Xiance het volgende:
[valentijnsdate]
jeeeeeeej leuk..
oh.. met vrienden? nou laat dan maar zitten
[/valentijnsdate]
je gaat toch niet daten met je vrienden erbij?
dan is het toch ook geen date meerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef Xiance het volgende:
[valentijnsdate]
jeeeeeeej leuk..
oh.. met vrienden? nou laat dan maar zitten
[/valentijnsdate]
je gaat toch niet daten met je vrienden erbij?
precies!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is het toch ook geen date meer
Qua inzending zijn we daar nooit meer overheen gekomenquote:
deze is ook niet slechtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua inzending zijn we daar nooit meer overheen gekomen
over het pré 2000 songfestivalquote:Op zondag 14 februari 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Hemel en Aarde.
One more night van Esther Hart was ook een goed nummer vond ik. Maar wcht even, gaat het in [HOMO] nou over het songfestival!? Now there's a first
.
Herken je dit refreintje ookquote:
Inderdaadquote:
ochtendgymnastiekquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
He Marloes, kwil met je onder de douche, hela hela hooo!
Ik heb een zachte g...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Jij niet tochquote:
Maar nog geen harde Lquote:
Voor een harde L is het nooit te koudquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar nog geen harde L
Veuls te kouw vur!
ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam, ritsiebie ritsieba ritsieboemquote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam, ritsiebie ritsieba ritsieboem
Ja ook met Nederlands trots hoorquote:
Ja... maar toch...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ook met Nederlands trots hoor.
Weinig inhoud.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik weinig, dus dat maakt mij dan minder oppervlakkig? ....![]()
d'Oh!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik weinig, dus dat maakt mij dan minder oppervlakkig? ....![]()
de echtequote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben toch hier de enige topic opa ?
ja me tooquote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb Wild Palms eindelijk helemaal binnen!
Neej maar dat liedje hoorde je ganze dag... bah!quote:
Ach tijdens dit soort dagen is het grappigquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej maar dat liedje hoorde je ganze dag... bah!
In het mythische jaar 2007 speelt Kim Catrall inderdaad een rolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
ja me tooMaar nog niet aan toegekomen.
Zag wel dat die van S&TC er in zat
Ow?!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach tijdens dit soort dagen is het grappig
Je moet het een keer proberenquote:
Wat carnavallen? Nah heb ik gedaan, is echt niks voor mijquote:
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat carnavallen? Nah heb ik gedaan, is echt niks voor mij
Nja is dus niks voor mijquote:
Jij wordt liever afgebekt?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja is dus niks voor mij
Maar op zich zijn de liedjes wel grappig trouwens, maar iedereen is vreselijk amicaal als ze gedronken hebben en dat haat ik
Trustenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heren, ik ga slapen. Slaap lekker allemaal, als jullie je nest opzoeken.
verklaar afgebekt ffquote:
geintje, omdat je zegt niet van amicaal te houdenquote:
Je bedoeld afgebekt als in uitgescholden dus?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geintje, omdat je zegt niet van amicaal te houden
Ik bedoelde het als in "negatief benaderd" worden, dat kan op verschillende manierenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bedoeld afgebekt als in uitgescholden dus?
Amicaal is niet erg hoor, wanneer ik die mensen ken...
De verwarring kwam meer omdat ze (jongeren) hier bedenken dat zoenen "bekken" is... dus naja snap je?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als in "negatief benaderd" worden, dat kan op verschillende manieren
Ja dat "bekken" ken ik ook wel.... daar is dan weer niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2010 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De verwarring kwam meer omdat ze (jongeren) hier bedenken dat zoenen "bekken" is... dus naja snap je?
Nee maar ik vond dit in die context een beetje vreemdquote:Op maandag 15 februari 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat "bekken" ken ik ook wel.... daar is dan weer niks mis mee
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee maar ik vond dit in die context een beetje vreemd
Sta je leuk in een cafe gaat er opeens iemand je staan "bekken"
Ja ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 00:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach je moet alles een keer meegemaakt hebben
Maar goed.... ik ga mijn bedje maar eens opzoeken...![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten
Die staat bij mij op de singstarquote:
wat een taal weer!quote:
Iets vertelt me dat je dat weleens eerder heb gehad.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen dames, ik heb een kater bah daar hou ik helemaal niet van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is niet de 1e keer, ik leer het nooit af om gewoon nee te zeggen wanneer we alle bars af gaan en shots krijgen. Ik moet het gewoon bij 1 soort drank houdenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iets vertelt me dat je dat weleens eerder heb gehad.![]()
que tal?
hahahaha ja ken het, als je dingen doorelkaar gaat drinken dan gaat dat errug fout.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is niet de 1e keer, ik leer het nooit af om gewoon nee te zeggen wanneer we alle bars af gaan en shots krijgen. Ik moet het gewoon bij 1 soort drank houden![]()
tudo bem e contigo ?
R is net zo erg, maar die zit in Brasilquote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha ja ken het, als je dingen doorelkaar gaat drinken dan gaat dat errug fout.Houd R. je niet in toom? Of is ie net zo erg?
ja, gaat goed met me. Living it up!![]()
Zit in Thailand nu. Lekker luieren.Maar ook doin' some business. (real estate)
Reginaquote:
Het zat in SYTYCD Australia S3quote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Regina! Ik Ken haar en dit nummer al járen
!
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
@Wonderer Ik heb bijna je boek uit.Mag ook wel na een half jaar.
![]()
Net op tijd voor de tweede.
Oh my god yu dumb fuck, zit je gewoon in Thailand bij the ladyboys!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
Zit in Thailand nu. Lekker luieren.Maar ook doin' some business.
jaloersquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Oh my god yu dumb fuck, zit je gewoon in Thailand bij the ladyboys!
Welk interview?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik de enige die dat intview grappig vond?
Wat zal jij het koud gehad hebben... het sneeuwde!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
deze,
ik had hem gisteren ook gepost, ik zit op ong. 1 minuut
je gaat anderen toch niet verlinkenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef MisterO het volgende:
Probeer ik iemand te vertellen dat mensen over hem lullen.
Krijg ik gelijk iedereen over me heen waarom ik het aan hem verteld heb![]()
![]()
Eerlijk zijn mag tegenwoordig blijkbaar niet
gek, ik heb het echt niet koud gehad, alleen een beetje een koude rugquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat zal jij het koud gehad hebben... het sneeuwde!
Ik vond het wel grappig. Je hebt lef
Ik vond dat hij het moest weten. En diegene die het gezegd had, mag ik toch niet. Hij had het recht niet om dat over hem te zeggen. Al dat valse schijnheilige gedoe. Ik begin het een beetje zat te wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je gaat anderen toch niet verlinken
dan mag hetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het moest weten. En diegene die het gezegd had, mag ik toch niet. Hij had het recht niet om dat over hem te zeggen. Al dat valse schijnheilige gedoe. Ik begin het een beetje zat te worden
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het moest weten. En diegene die het gezegd had, mag ik toch niet. Hij had het recht niet om dat over hem te zeggen. Al dat valse schijnheilige gedoe. Ik begin het een beetje zat te worden
je kan moeilijk over iemand gaan praten als diegene erbij zitquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo achterbaks, dat geroddel.
Ik merk vooral in Amsterdam dat niks geheim blijft. Mensen hemelen zichzelf helemaal op en verzinnen de meest rare roddels, alleen maar voor wat aandacht. Dus k probeer nu echt de oprechte, normale mensen om me heen te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo achterbaks, dat geroddel.
Ik moet me er ook nog ff toe zetten hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dalijk gaon we wir, gas der op
al merk ik wel da het met ut jaor moeilijker word
Ik hoorde het nummer 2x in de Montmatre. En nu. ben ik. hooked. Ja ik geef het toequote:
Die is leukquote:
Ik heb geen idee waarom het verwijdert isquote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed. En hoezo is je UI verwijderd
? Wat stond er in dan?
Het is een echte hit hoor... vandaag in elke kroeg wel gehoordquote:
pssst, het staat in je handtekening...quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom het verwijdert isIk had Snooky erin!
En nu ben ik slapen, trusten!
Thats not fair!quote:
Life's a bitch....quote:
Erik? Ooooooh, Erik?quote:
Ging over de snowboardcross bij de OWSquote:Op maandag 15 februari 2010 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Erik? Ooooooh, Erik?
Wat stond er?
oh en nu opeens vertel je het wel?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ging over de snowboardcross bij de OWS
Tuurlijk.. ik wil jou graag imponerenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oh en nu opeens vertel je het wel?
mij?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk.. ik wil jou graag imponeren
Het zal vast over de OS gaan, maar dat zegt nog niets over de echte strekking ervan...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Het ging echt over de OWS
Ik lieg nooit
iets over plassexquote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
mij?
waarom
EN NU MOET JE VERTELLEN WAT ER WEL STOND
Ik maak veel dubbelzinnige opmerkingen maar dit was er niet één van....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zal vast over de OS gaan, maar dat zegt nog niets over de echte strekking ervan...
en oudquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik maak veel dubbelzinnige opmerkingen maar dit was er niet één van....
Ik word saai
Hoe weet jij dat?quote:
Rimpels tellen. Net als jaarringen in een boomstronk.quote:
Ik ben pas 30quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rimpels tellen. Net als jaarringen in een boomstronk.
Ja... ik wil graag dit liedje horenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je testament al opgesteld? En plannen gemaakt voor hoe je je uitvaart wil hebben?
Boven de 25 ben je oud. Met dertig sta je met één been in het graf. Met veertig met twee benen. Boven de vijftig ben je dood.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ben je al bejaard volgens sommige homo's schijnt het.
ik ben nog jongquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Boven de 25 ben je oud. Met dertig sta je met één been in het graf. Met veertig met twee benen. Boven de vijftig ben je dood.
Mensenkennisquote:
Ik schaam me er niet voorquote:
Ik beweer ook nergens dat je dat zou moeten!quote:
Da's ook weer zo....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat je dat zou moeten!
quote:
Jij bent veel te scherpquote:
Ow sorryquote:
ach het is je vergevenquote:
Ach dat vind ik nou weer zo schappelijk van jequote:
Ach ja, ik zit mezelf wakker te Fokken... het schaatsen schiet niet op.... al is Jan Smeekens leuke eyecandyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach dat vind ik nou weer zo schappelijk van je
wie de *piep* is Jan Smeekens?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, ik zit mezelf wakker te Fokken... het schaatsen schiet niet op.... al is Jan Smeekens leuke eyecandy
Een lekkere schaatserquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wie de *piep* is Jan Smeekens?
Ow? Heb je een foto waar hij op staat dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een lekkere schaatser
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow? Heb je een foto waar hij op staat dan?
Best wel hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te pleasen he
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Best wel hoor!
Maar had gewoon wat anders voor ogen
Bah!quote:
Epke isquote:
Ja inderdaad! Snap ook niet dat iedereen op em geiltquote:
Wat vind jij dan een mooie man?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Snap ook niet dat iedereen op em geilt
Hoofd ja, lijfquote:
Eh... goeie! Ga ik eens een nachtje over slapenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een mooie man?
Trusten, en handen boven de dekensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... goeie! Ga ik eens een nachtje over slapen
Slaap lekker!
Nja wat zullen zij gedacht hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is toch erg als je je moet schamen voor je dorp, maar zojuist zat ik in een bus vol "stoere Nuenense Hooligans" ik was af en toe bang dat ze de ramen er uit zouden slaan zo heftig ging het er aan toe.
Ok die van Geldrop waren ook erg, maar die 2 samen, dat was een hel
Ik werd gister ook snoeihard gegothblocked door een jongen in goth-boots!quote:
En je kunt nog zitten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd gister ook snoeihard gegothblocked door een jongen in goth-boots!
Die zal ongetwijfeld knap en geweldig en getalenteerd zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik werd gister ook snoeihard gegothblocked door een jongen in goth-boots!
Hij heeft mijn sterretje niet gezien, ik dat van hem welquote:
Dat was niet mijn sterretje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft mijn sterretje niet gezien, ik dat van hem wel
Toch, Mister Gothblock?
O ja, dat was van die andere fairyquote:
Wanne'n onzin! Koekwaus!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
wa waor ut wir fain he, ik gao vanavond wir, maor nie in Eindhoven denk ik, daor hebben ze moeite mi mén dialect
Fairy Prince Lick-it-and-spitquote:
Zijn gebrek aan smaak komt ook naar boven in de figuren die hij WEL lekker vind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die geen smaak heeft omdat hij sex-on-a-stick-boy niet lekker vond
I went there!quote:
ik vond evil nemississy grappiger klinkenquote:
hier zometeen frikandellenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Ang3l het volgende:
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDD!
Kerelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
Wel schattig dat de mensen die carnaval haten in die 5 dagen meer kunnen bitchen en klagen dan de carnavalslovers die andere 360 dagen bij mekaar kunnen doen dat ze 't zo missen
stuur eens een doosje opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
zo frikandellen zitten weer achter de kiezen
nee veel te lekker op weg te gevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
stuur eens een doosje op![]()
Vanavond weer feest, ik ben gebroken
Oldenzaal(Twente): http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=107440quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef MisterO het volgende:
Het mooie is: als je buiten Brabant woont, merk je echt helemaal niks van Carnaval
Gelukkig merk ik er niks van, is dat een beter antwoord?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Oldenzaal(Twente): http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=107440
Ter Apel (Oost-Groningen): http://www.112kanaalstree(...)cht-in-Ter-Apel.html
Ook in Deventer, Zwolle, Utrecht etc. etc. is carnaval anders een flink feest
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig merk ik er niks van, is dat een beter antwoord?![]()
Ik waardeer je research verder
Ik kàn 't wel een beetje, maar ik geef er vrij weinig om.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
daor gaon we wir
en Ang3l voor iemand die eten niet belangrijk vind heb je toch een mooi menuutje weten samen te stellen, volgende keer kook jij maar es
Jij wil altijd subwayenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe dat anders eens een keer bij zo'n filmavond.
Kerelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kereleen gemiddelde carnavalsvierder hier is er al mee bezig vanaf november...
En laten we Limburg vooral niet vergetenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Oldenzaal(Twente): http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=107440
Ter Apel (Oost-Groningen): http://www.112kanaalstree(...)cht-in-Ter-Apel.html
Ook in Deventer, Zwolle, Utrecht etc. etc. is carnaval anders een flink feest
Laten we Limburg vooral wél vergetenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En laten we Limburg vooral niet vergeten
Ja oké, normaal welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laten we Limburg vooral wél vergeten!
Maar ik snap het wel hoor, dat je 1 keer per jaar even uit je dak wilt kunnen gaanquote:
Ja want normaal kan dat hier helemaal niet. De wereld stop bij de rivierenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel hoor, dat je 1 keer per jaar even uit je dak wilt kunnen gaan
Nou, ik ben blij dat we het vanavond met elkaar eens zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want normaal kan dat hier helemaal niet. De wereld stop bij de rivieren
Vast welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef wonderer het volgende:
Zouden er nou ook Zuiderlingen zijn die vinden dat Carnaval afgeschaft moet worden omdat het brabanders en limburgers zoals zij een slechte naam geeft?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het zal wel iets te maken hebt dat homosexual meer doet denken aan seks ofzo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
I'm disappointed about how sexual the gaycommunity always is.
It's called homosexual, not homohugual! What did you expect?!
Ik ken genoeg Limburgers die niets met Carnaval hebben, of zelfs Limburg ontvluchten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef wonderer het volgende:
Zouden er nou ook Zuiderlingen zijn die vinden dat Carnaval afgeschaft moet worden omdat het brabanders en limburgers zoals zij een slechte naam geeft?
het moest verboden worden dat carnavalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Limburgers die niets met Carnaval hebben, of zelfs Limburg ontvluchten.
"Het verscheurt zelfs hele gezinnen."
Dat verschilt heel eg waar je heengaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef oinaru_isan het volgende:
Nu is er ook wel een verschil tussen Limburgs Carnaval en Brabants Carnaval, heb ik gemerkt. In Brabant knippen mensen drie gaten in een laken, kliederen er met wat stiften op en gaan vervolgens voor bier & tieten.
In Limburg nemen ze het veel serieuzer (), kopen mensen een duur pak of zijn zelf eindeloos bezig om iets fraais in elkaar te fröbelen. Daar verkleden ze zich echt.
Hey! jij ook onlinequote:Op woensdag 17 februari 2010 01:10 schreef TheVulture het volgende:
In Den Bosch zie ik toch regelmatig erg gave kostuums... ikzelf heb twee jaar als 1/4 van Kiss rondgelopen.... erg vet
ik heb in Dorint ook een behoorlijk hoogtepunt gehad vanavond, ik ben op tour geweest met mijn bandquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verschilt heel eg waar je heengaat.
Het Dorint (de Bolhoedjes) doen er veel meer werk voor.
Ga je naar Stratum dan zie je wel af en toe iets spectaculairs, maar heel wat minder ja.
En daar ga jij je netjes aan houden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 06:36 schreef Stroekie het volgende:
nu is het weer aswoensdag, een vasten en onthoudingsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |