quote:
Is dit dan ook objectief gezien, ik wil nu weleens boven tafel krijgen wat objectief is!quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie liever Bing dan de playmobil.
Het maakt mij helemaal niets uit of het objectief is. Een mening is nooit objectief, altijd subjectief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit dan ook objectief gezien, ik wil nu weleens boven tafel krijgen wat objectief is!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niets uit of het objectief is. Een mening is nooit objectief, altijd subjectief.
quote:Kijk maar naar de verkiezingen.
Ja, dat kan dus niet. Danny is objectief gezien knapper.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie liever Bing dan de playmobil.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet. Danny is objectief gezien knapper.Jij mag er anders over denken, maar dan ben je een afwijking.
Ze wisten ook wel dat de kijkers nog meer negatieve geluiden zouden laten horen, als Barbara niet hard werd afgestraft voor deze daad. Ze kregen al intens veel reacties op het kanker-verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker, maar ik bedoel dat die makers zich (voor de verandering wel) realiseren dat het bij de kijker gevoelig ligt en het daarom zo hard afstraffen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ga er verder ook niet meer op in, het lijkt me wel duidelijk zo
Je had behoefte om even na te trappen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef verleiding het volgende:
Rot nou eens op met dat gezeik over objectief.
En weer Noud . Lucas Charlie en Ronja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef MyNameIsMark het volgende:
Spoiler foto's 4000ste aflevering: http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2010/02/4000ste-gtst-ex.html
De jas vanquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef MyNameIsMark het volgende:
Spoiler foto's 4000ste aflevering: http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2010/02/4000ste-gtst-ex.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 maartquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik ook wel weten.
één stap in de goede richting is dat Jack nu weer man is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Cristal het volgende:
Ik vind het onweis raar dat Jack nu in ene bij de politie werkt. Heel erg vreemd is ook dat ie dan zich gelijk al als een politie agent gedraagt. Niet echt realistisch van de script-schrijver!
Onweisquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Cristal het volgende:
Ik vind het onweis raar dat Jack nu in ene bij de politie werkt. Heel erg vreemd is ook dat ie dan zich gelijk al als een politie agent gedraagt. Niet echt realistisch van de script-schrijver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |