abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:47:38 #126
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_78115147
Wat ik vreemd vind is dat Barbaar juist niet heeft gelogen tegen Charlie. Ze zei steeds "niet luisteren naar Martijn want het is niet waar".
Charlie wilde dat vervolgens niet geloven, ik kan niet begrijpen dat Barbaar dat niet zegt nu.
Shuffle up and deal!!!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:48:15 #127
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_78115175
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Wittekonijn het volgende:
Waar zouden die buitenopnames trouwens worden opgenomen? Het lijkt wel een soort openlucht museum ofzo :S?... iemand een idee?
Volgens mij in Haarlem
Shuffle up and deal!!!
pi_78115576
ik kan dat hoofd van Danny niet meer zien.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_78116405
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
ik kan dat hoofd van Danny niet meer zien.
ja ik vond m ook aardig fake emotioneel doen hoor... Bing vind ik dan beter/leuker. Wel weer maf dat ie ook meteen doorheeft dat Lorena er wel es achter kan zitten. Achter sjors haar voedselvergiftiging
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_78116586
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ik vond m ook aardig fake emotioneel doen hoor... Bing vind ik dan beter/leuker. Wel weer maf dat ie ook meteen doorheeft dat Lorena er wel es achter kan zitten. Achter sjors haar voedselvergiftiging
Bing vind ik ook een erg slecht neergezet personage, maar doordat Danny er nu is zie je dat veel slechter.
Een heer met stijl
pi_78117111
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Wittekonijn het volgende:
Waar zouden die buitenopnames trouwens worden opgenomen? Het lijkt wel een soort openlucht museum ofzo :S?... iemand een idee?
Dat is Velsen-Zuid - beter bekend als Oud-Velsen. De Torenstraat om precies te zijn.
pi_78118325
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef mirelia het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat Barbaar juist niet heeft gelogen tegen Charlie. Ze zei steeds "niet luisteren naar Martijn want het is niet waar".
Charlie wilde dat vervolgens niet geloven, ik kan niet begrijpen dat Barbaar dat niet zegt nu.
Maar later zei ze wel waar iedereen bij was dat de kanker wél was teruggekomen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:06:28 #133
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_78119230
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ik vond m ook aardig fake emotioneel doen hoor...
Hij haalde zijn neus even flink op, een teken dat hij verdrietig is
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_78119492
Ik vind Bing juist heel slecht (karakter én acteur). Danny vind ik wel oke *hides*.
pi_78122329
Overigens Charlie is al even hypocriet als haar moeder, ze zou precies hetzelfde hebben gedaan, maar het wel aan d'r kind vertellen
Een heer met stijl
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:42:48 #136
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78123667
Zat me tijdens dat hele gezeik met die nep-kanker ook steeds te bedenken dat als ze iedereen had ingelicht over haar plannetje om Martijn terug te krijgen, iedereen gewoon zou hebben meegedaan. Daar zie ik ze wel voor aan Uiteraard zouden Jef en Laura hebben gezegd dat het echt niet kan, maar die zouden dan gewoon hebben meegespeeld, vermoed ik
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_78124329
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zat me tijdens dat hele gezeik met die nep-kanker ook steeds te bedenken dat als ze iedereen had ingelicht over haar plannetje om Martijn terug te krijgen, iedereen gewoon zou hebben meegedaan. Daar zie ik ze wel voor aan Uiteraard zouden Jef en Laura hebben gezegd dat het echt niet kan, maar die zouden dan gewoon hebben meegespeeld, vermoed ik
Ik weet het niet, kanker ligt ook maarschappelijk best gevoelig. Volgens mij gevoeliger dan een kind omwisselen of wat dan ook. Maar dit is speculeren mijnerzijds.
Een heer met stijl
  donderdag 18 februari 2010 @ 00:04:45 #138
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78124346
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik weet het niet, kanker ligt ook maarschappelijk best gevoelig. Volgens mij gevoeliger dan een kind omwisselen of wat dan ook. Maar dit is speculeren mijnerzijds.
Ja, daar zit wat in. Maar het is en blijft GTST he
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_78124924
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef MyNameIsMark het volgende:
Ik vind Bing juist heel slecht (karakter én acteur). Danny vind ik wel oke *hides*.
Absoluut. Bing, of althans die acteur is een stuk slechter dan de persoon die Danny speelt. Objectief gezien.
pi_78125372
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

Absoluut. Bing, of althans die acteur is een stuk slechter dan de persoon die Danny speelt. Objectief gezien.
Maar natuurlijk! En Bing is duidelijk de knapste van de twee. 'Objectief gezien'. Of... hoe zat het ookalweer?
pi_78125419
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:46 schreef bluejean het volgende:

[..]

Maar natuurlijk! En Bing is duidelijk de knapste van de twee. 'Objectief gezien'. Of... hoe zat het ookalweer?
Nee Danny Objectief gezien inderdaad. Geeft niets, iemand moet de feiten kennen.
pi_78125516
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee Danny Objectief gezien inderdaad. Geeft niets, iemand moet de feiten kennen.
Tuurlijk mop .
pi_78127264
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, daar zit wat in. Maar het is en blijft GTST he
Zeker, maar ik bedoel dat die makers zich (voor de verandering wel) realiseren dat het bij de kijker gevoelig ligt en het daarom zo hard afstraffen
Een heer met stijl
  donderdag 18 februari 2010 @ 07:01:59 #144
225540 Pugg
Friends forever
pi_78128487
quote:

[..]

En hotter (met eigen ogen gezien)
pi_78128763
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:46 schreef bluejean het volgende:

[..]

Inderdaad daar gaan we weer, al onze meningen zijn harstikke subjectief, snap dat nou eens
Zie het vorige topic

Er zijn wel instanties waar ze gediplomeerd zijn oordelen te kunnen vellen over iemands acteerprestaties, maar de eerste best user op een forum bezit die kennis niet. (Dit is een hopeloze discussie, maar ik blijf hem voeren )
Een heer met stijl
pi_78128882
-Ik vind Jef objectief gezien mooier dan Jack
-Ik vind Sjors objectief gezien mooier dan Lorena
-Ik vind Laura objectief gezien mooier dan Maria
-Ik vind Robert objectief gezien mooier dan Jef
-Ik vind Dian#2 objectief gezien mooier dan Dian#3
-Ik vind Noud objectief gezien een betere acteur dan Fos
-Ik vind Ronja objectief gezien een minder scheve neus hebben dan Charlie

En voor wie het hier niet mee eens is, geldt dit:
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:28 schreef Taurus het volgende:
Wat mij betreft is het een tekortkoming qua intellect als je niet de schoonheid van mensen objectief kunt bekijken.
Ik weet er ook nog één:

-Ik vind dat de maan objectief gezien 'zon' moet heten, die naam is korter en past dus beter bij de maan die kleiner is dan de zon. Verder vind ik objectief gezien dat de zon 'maan' moet heten, die is tenslotte groter.
Een heer met stijl
pi_78128913
quote:

[..]

En dan maar even op de man af, hoe kom je erbij dat dit objectief is? Ik bedoel als tante Greet op de hoek zegt dat Danny als acteur een stuk slechter is dan Bing en zij beweert dat dit objectief is wie moeten we dan geloven? Taurus of tante Greet?

Ik vind Bing ook slechter acteren, laat dat duidelijk zijn, maar het is mijn persoonlijke mening die geenzins getoetst is aan het oordeel van iemand die gekwalificeerd is andersmans acteren te beoordelen
Een heer met stijl
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:24:20 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78128966
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:28 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind het nu wel sneu voor Barbara hoor!!!! Iedereen die haar negeert en haat enzo... alsof haar familie en vrienden zo heilig zijn!

Charlie heeft maandenlang gelogen dat Nick's zoontje om het leven was gekomen, terwijl hij nog leefde. Laura heeft ooit eens iemand vermoord, Janine heeft al haar vrienden in een loods gelokt, zodat Ludo ze kon martelen... enzovoorts, enzovoorts... En nu doet Barbara eens iets veel minder ergs... en ze wordt aan alle kanten afgezeken...

De pot verwijt.... je weet wel.
Tsja, Barbarra heeft wel een doodzonde begaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_78128980
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, Barbarra heeft wel een doodzonde begaan.
Inderdaad, naar Meerdijk komen

(Subjectief gezien uiteraard)
Een heer met stijl
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:32:31 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78129044
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, naar Meerdijk komen

(Subjectief gezien uiteraard)
Haar kop kaalscheren, die sloerie en homewrecker.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')