Volgens mij in Haarlemquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Wittekonijn het volgende:
Waar zouden die buitenopnames trouwens worden opgenomen? Het lijkt wel een soort openlucht museum ofzo :S?... iemand een idee?
ja ik vond m ook aardig fake emotioneel doen hoor... Bing vind ik dan beter/leuker. Wel weer maf dat ie ook meteen doorheeft dat Lorena er wel es achter kan zitten. Achter sjors haar voedselvergiftigingquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Miam het volgende:
ik kan dat hoofd van Danny niet meer zien.![]()
Bing vind ik ook een erg slecht neergezet personage, maar doordat Danny er nu is zie je dat veel slechter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik vond m ook aardig fake emotioneel doen hoor... Bing vind ik dan beter/leuker. Wel weer maf dat ie ook meteen doorheeft dat Lorena er wel es achter kan zitten. Achter sjors haar voedselvergiftiging
Dat is Velsen-Zuid - beter bekend als Oud-Velsen. De Torenstraat om precies te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Wittekonijn het volgende:
Waar zouden die buitenopnames trouwens worden opgenomen? Het lijkt wel een soort openlucht museum ofzo :S?... iemand een idee?
Maar later zei ze wel waar iedereen bij was dat de kanker wél was teruggekomen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef mirelia het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat Barbaar juist niet heeft gelogen tegen Charlie. Ze zei steeds "niet luisteren naar Martijn want het is niet waar".
Charlie wilde dat vervolgens niet geloven, ik kan niet begrijpen dat Barbaar dat niet zegt nu.
Hij haalde zijn neus even flink op, een teken dat hij verdrietig isquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik vond m ook aardig fake emotioneel doen hoor...
Ik weet het niet, kanker ligt ook maarschappelijk best gevoelig. Volgens mij gevoeliger dan een kind omwisselen of wat dan ook. Maar dit is speculeren mijnerzijds.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zat me tijdens dat hele gezeik met die nep-kanker ook steeds te bedenken dat als ze iedereen had ingelicht over haar plannetje om Martijn terug te krijgen, iedereen gewoon zou hebben meegedaan. Daar zie ik ze wel voor aanUiteraard zouden Jef en Laura hebben gezegd dat het echt niet kan, maar die zouden dan gewoon hebben meegespeeld, vermoed ik
Ja, daar zit wat in. Maar het is en blijft GTST hequote:Op donderdag 18 februari 2010 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kanker ligt ook maarschappelijk best gevoelig. Volgens mij gevoeliger dan een kind omwisselen of wat dan ook. Maar dit is speculeren mijnerzijds.
Absoluut. Bing, of althans die acteur is een stuk slechter dan de persoon die Danny speelt. Objectief gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef MyNameIsMark het volgende:
Ik vind Bing juist heel slecht (karakter én acteur). Danny vind ik wel oke *hides*.
Maar natuurlijk! En Bing is duidelijk de knapste van de twee. 'Objectief gezien'. Of... hoe zat het ookalweer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Absoluut. Bing, of althans die acteur is een stuk slechter dan de persoon die Danny speelt. Objectief gezien.
Nee Dannyquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:46 schreef bluejean het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! En Bing is duidelijk de knapste van de twee. 'Objectief gezien'. Of... hoe zat het ookalweer?
Tuurlijk mopquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee DannyObjectief gezien inderdaad. Geeft niets, iemand moet de feiten kennen.
Zeker, maar ik bedoel dat die makers zich (voor de verandering wel) realiseren dat het bij de kijker gevoelig ligt en het daarom zo hard afstraffenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in. Maar het is en blijft GTST he
En hotter (met eigen ogen gezien)quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Absoluut. Bing, of althans die acteur is een stuk slechter dan de persoon die Danny speelt. Objectief gezien.
Inderdaad daar gaan we weer, al onze meningen zijn harstikke subjectief, snap dat nou eensquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:46 schreef bluejean het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! En Bing is duidelijk de knapste van de twee. 'Objectief gezien'. Of... hoe zat het ookalweer?
Ik weet er ook nog één:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:28 schreef Taurus het volgende:
Wat mij betreft is het een tekortkoming qua intellect als je niet de schoonheid van mensen objectief kunt bekijken.
En dan maar even op de man af, hoe kom je erbij dat dit objectief is? Ik bedoel als tante Greet op de hoek zegt dat Danny als acteur een stuk slechter is dan Bing en zij beweert dat dit objectief is wie moeten we dan geloven? Taurus of tante Greet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tsja, Barbarra heeft wel een doodzonde begaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:28 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind het nu wel sneu voor Barbara hoor!!!! Iedereen die haar negeert en haat enzo... alsof haar familie en vrienden zo heilig zijn!
Charlie heeft maandenlang gelogen dat Nick's zoontje om het leven was gekomen, terwijl hij nog leefde. Laura heeft ooit eens iemand vermoord, Janine heeft al haar vrienden in een loods gelokt, zodat Ludo ze kon martelen... enzovoorts, enzovoorts... En nu doet Barbara eens iets veel minder ergs... en ze wordt aan alle kanten afgezeken...
De pot verwijt.... je weet wel.
Inderdaad, naar Meerdijk komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, Barbarra heeft wel een doodzonde begaan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, naar Meerdijk komen![]()
(Subjectief gezien uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |