abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:40:17 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78089646
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 02:49 schreef cygnusx het volgende:

[..]

Ze was te lekker voor nederland. vicky
Als je dat mondje wat ze constant trekt lekker vindt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78094039
Spoilers aflevering 4000 (+ foto):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door MyNameIsMark op 17-02-2010 12:44:47 ]
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:50:51 #103
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78095227
hmm als je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78096590
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef MyNameIsMark het volgende:
Spoilers aflevering 4000 (+ foto):
SPOILER
Hmmmzzz klinkt spannend
pi_78096983
Sjors Ik hoop dat het goed komt
(heb net pas de aflevering van gister gekeken)
pi_78098967
Wat ik weer zo dom vindt, nu heeft Jack die baan als rechercheur, maar verwijs dan even naar het feit dat hij vroeger voor Interpol werkte, dan is dat niet zo onwaarschijnlijk. Maar ik denk eerder dat de huidige scriptschrijvers dat niet eens weten, als is het nog niet zo lang geleden.
pi_78099082
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef bloodymary het volgende:
Wat ik weer zo dom vindt, nu heeft Jack die baan als rechercheur, maar verwijs dan even naar het feit dat hij vroeger voor Interpol werkte, dan is dat niet zo onwaarschijnlijk. Maar ik denk eerder dat de huidige scriptschrijvers dat niet eens weten, als is het nog niet zo lang geleden.
Ik denk dat ze dat best weten. Er worden regelmatig dingen uit het verleden genoemd. Zoals laatst Sylvia. Een tijdje geleden Laura die Noud vertelt over haar relatie met Tessel...
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:49:55 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78099986
Charlie en Lucas.
Zouden Dokter Arthur en Dokter neger (Sorry ken zijn naam niet)
Dan alle twee gek zijn ? Weetje in die spoiler zie ik alleen maar namen van personages die me niet interesseren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:04:22 #109
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78100585
die spoiler voor afl. 4000 klinkt overigens wel erg veelbelovend. Ik hoop dat ze het dit keer wél weten waar te maken.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78101118
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:28 schreef MyNameIsMark het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat best weten. Er worden regelmatig dingen uit het verleden genoemd. Zoals laatst Sylvia. Een tijdje geleden Laura die Noud vertelt over haar relatie met Tessel...
Sylvia (althans haar dood) en Laura's lesbische relatie zijn dan ook wel dingen die destijds het landelijke nieuws zowat domineerden. Dat wist je ook als je de soap helemaal niet keek. Ik ben het er mee eens dat ze bepaalde relevante dingen niet meer weten.

Bij die comeback van Linda bijvoorbeeld, Janine Elschot was altijd haar beste vriendin, ze namen zeer emotioneel afscheid. Toen ze terugkwam had ze nauwelijks scenes met Janine.
Een heer met stijl
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:25:54 #111
268260 Dr.Mikey
pi_78101452
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Sylvia (althans haar dood) en Laura's lesbische relatie zijn dan ook wel dingen die destijds het landelijke nieuws zowat domineerden. Dat wist je ook als je de soap helemaal niet keek. Ik ben het er mee eens dat ze bepaalde relevante dingen niet meer weten.

Bij die comeback van Linda bijvoorbeeld, Janine Elschot was altijd haar beste vriendin, ze namen zeer emotioneel afscheid. Toen ze terugkwam had ze nauwelijks scenes met Janine.
Dat waren weer andere schrijvers toch.
die vriendschap tussen Linda en Janine kwam ook erg uit de lucht vallen toen met Simons terugkomst waarnaa Ludo Linda terughaalde. In de tijd van Arnie Roos Stan Linda etc zag je Janine en Linda nooit samen.
R.I.P DTS.
pi_78103917
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maar ook kleinere dingen hoor. Sylvia en Tessel waren slechts 2 voorbeelden die me te binnen schoten. Een ander voorbeeld is bijvoorbeeld dat laatst Nina Lucas vertelde dat Noud eerst niet wist hoe hij met een meisje moest vrijen en dat zij hem dus een soort van bijles gaf. Dat is ook al weer 3 of 4 jaar geleden en dat haalde niet het landelijke nieuws.
pi_78104171
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind het nu wel sneu voor Barbara hoor!!!! Iedereen die haar negeert en haat enzo... alsof haar familie en vrienden zo heilig zijn!

Charlie heeft maandenlang gelogen dat Nick's zoontje om het leven was gekomen, terwijl hij nog leefde. Laura heeft ooit eens iemand vermoord, Janine heeft al haar vrienden in een loods gelokt, zodat Ludo ze kon martelen... enzovoorts, enzovoorts... En nu doet Barbara eens iets veel minder ergs... en ze wordt aan alle kanten afgezeken...

De pot verwijt.... je weet wel.
pi_78104536
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:28 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind het nu wel sneu voor Barbara hoor!!!! Iedereen die haar negeert en haat enzo... alsof haar familie en vrienden zo heilig zijn!

Charlie heeft maandenlang gelogen dat Nick's zoontje om het leven was gekomen, terwijl hij nog leefde. Laura heeft ooit eens iemand vermoord, Janine heeft al haar vrienden in een loods gelokt, zodat Ludo ze kon martelen... enzovoorts, enzovoorts... En nu doet Barbara eens iets veel minder ergs... en ze wordt aan alle kanten afgezeken...

Die hadden ze wat mij betreft in die tijd ook mogen vierendelen.. Mja, zulke gebeurtenissen schijnen normaal te zijn in Meerdijk .
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:36:47 #115
268260 Dr.Mikey
pi_78104582
Ergens heb je gelijk. Maar voor die misstappen zijn personages ook door fases als dit gegaan.
Terwijl Barbara vroeger in het verleden als hypocriete heks dat ze is. Ook allemaal dingen heeft geflikt waaronder ook veel bij Jef die mede daardoor gedegradeerd is van succesvolle chagrijnige zakenman tot wat hij nu is namelijk Kroegbaas. Ook is dit niet de eerste grote leugen die Barbara vertelt die andere had veel gevolgen namelijk de wie is nou de moeder van Charlie leugen. Iets wat ze nu trouwens niet eens aanhalen iets wat ik zeker gedaan had.
R.I.P DTS.
pi_78105629
Dat hebben ze wel aangehaald hoor, gisteren nog in de aflevering. Er werden zelfs hele scènes aan besteed.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:04:09 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78108052
Klinkt goed. Stiekem toch wel zin in de 4000e aflevering.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:07:56 #118
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78108164
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:10:56 #119
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_78108266
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef Frey het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_78110753
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat waren weer andere schrijvers toch.
die vriendschap tussen Linda en Janine kwam ook erg uit de lucht vallen toen met Simons terugkomst waarnaa Ludo Linda terughaalde. In de tijd van Arnie Roos Stan Linda etc zag je Janine en Linda nooit samen.
Dit klopt niet, na de dood van Simon hadden Linda en Janine juist heel veel samen. Janine is destijds ook opgestapt bij AA&F omdat ze zich solidair voelde met Linda (en Fatima) omdat Robert en Jef ze financieel weigerde te steunen toen ze belazerd werden.
Een heer met stijl
pi_78110961
Wanneer is de 4000ste aflevering?

pi_78111101
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:28 schreef Wittekonijn het volgende:
Zelf doet ze dat in het kwardraat wanneer iemand anders eens een foutje maakt, ik vind het juist heerlijk om te zien dat zij eindelijk eens de gebeten hond is.
quote:
Charlie heeft maandenlang gelogen dat Nick's zoontje om het leven was gekomen, terwijl hij nog leefde.
Charlie komt inderdaad ook overal mee weg
quote:
Laura heeft ooit eens iemand vermoord,
Onjuist, Cleo heeft de moord gepleegd en Laura was medeplichtig. Hiervoor heeft Laura zichzelf aangegeven en is hier justitieel voor gestraft, ze kwam er in ieder geval niet zomaar mee weg. Bovendien heeft Laura niks verkeerds ondernomen tegen haar vrienden en geen vertrouwen geschonden, die dooie kon haar moeilijk negeren en uitkotsen
quote:
Janine heeft al haar vrienden in een loods gelokt, zodat Ludo ze kon martelen... enzovoorts, enzovoorts...
Janine heeft toen Barbara en Robert ook over zich heen gehad, bovendien ze wist niet eens wat er in de loods gaande was. En Ludo is gewoon slecht en krijgt het vaak genoeg over zich heen.
quote:
En nu doet Barbara eens iets veel minder ergs... en ze wordt aan alle kanten afgezeken...
Ze heeft direct het vertrouwen van meerdere personen tegelijk beschaamd, iets wat die anderen steeds bij 1 persoon deden. Tja dan krijg je ook meerdere personen tegelijk over je heen natuurlijk.
quote:
Dat is wat Barbara altijd deed ja, altijd een hysterische hooischuur opentrekken over anderen, terwijl ze zelf zo schijnheilig en hypocriet was als Judas
Een heer met stijl
pi_78113178
Dat zal wel een miskraam worden
pi_78114720
@ heer Bartelhoven: Je hebt me overtuigd ;-)!

Verder vind ik Janine en Irene de beste karakters! Ze laten zich niet bespelen door anderen, en weten wat ze willen... in tegenstelling tot ongeveer de rest van de karakters! Wat zou het leuk zijn als ze vriendinnen waren!

Waar zouden die buitenopnames trouwens worden opgenomen? Het lijkt wel een soort openlucht museum ofzo :S?... iemand een idee?
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:46:06 #125
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_78115076
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Wittekonijn het volgende:
@ heer Bartelhoven: Je hebt me overtuigd ;-)!

Verder vind ik Janine en Irene de beste karakters! Ze laten zich niet bespelen door anderen, en weten wat ze willen... in tegenstelling tot ongeveer de rest van de karakters! Wat zou het leuk zijn als ze vriendinnen waren!

Waar zouden die buitenopnames trouwens worden opgenomen? Het lijkt wel een soort openlucht museum ofzo :S?... iemand een idee?
Ik zat het me heel toevallig ook af te vragen vanavond.

De site zelf meldt niet meer dan dit:

Waar wordt Goede Tijden opgenomen?
GTST wordt opgenomen in Aalsmeer. Daar staan drie studio’s waar het grootste deel van de opnamen plaatsvindt. Toch is er ongeveer één keer per week een buitenopname. Deze locatie ligt meestal in de buurt van Aalsmeer omdat er op die manier het snelst kan worden opgenomen.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')