ben je misschien een beetje gefrustreerd omdat ze jou nooit nasissen?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk, hoe durven ze.
Toen er nog bouwvakkers en stratenmakers bestonden in een ver verleden waren die een stuk brutaler dan dat geslis wat geen mens verstaat.
Ja tuurlijk, echt nog nooit gezeik gehad met bouwvakkers, ja die roepen ook dingen maar die worden niet boos als je niet reageert en noemen je ook geen hoer.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk, hoe durven ze.
Toen er nog bouwvakkers en stratenmakers bestonden in een ver verleden waren die een stuk brutaler dan dat geslis wat geen mens verstaat.
In dit artikel wordt toch duidelijk gemaakt dat volgens getuigenverklaringen de straat zich binnen no-time vulde met Egyptenaren en Marokkanen? Dat er uiteindelijk van de bijna vijftig aanhoudingen 'slechts' 10 niet-Egyptenaren erbij zaten, vermoedelijk Marokkanen, is toch simpelweg wat men uit dit artikel kan extraheren?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch, zelfs bij een topic over rassenrellen in Milaan tussen een Zuid-Amerikaanse bende en een groepje voornamelijk Egyptenaren worden de Marokkanen er weer bij betrokken...
Ik bedoel maar.
Al zou dat zo zijn, dan verlies je die 2 er ook mee.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:18 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat het 8 van de 10 keer wel terecht is.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 14:23 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
ben je misschien een beetje gefrustreerd omdat ze jou nooit nasissen?
En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand op zo'n criminele Marokkaan is afgestapt. We zijn er te laf voor. De onderlinge solidariteit tussen die lui is enorm veel groter dan de solidariteit tussen blanken.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:17 schreef Harde_Kip het volgende:
Nee, niet allemaal maar als we even voor het gemak de marokkanen tussen 12 en 24 nemen dan is het percentage wel schrikbarend hoog. Buiten dit, hoe kom je erbij dat de welwillende marokkanen op het gedrag van "dat tuig" worden aangesproken? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iemand op een willekeurige marokkaan heb zien afstappen en hem heb horen zeggen: waarom heeft die marokkaan de tas van mijn vrouw gejat?
En hoe kom je erbij dat het voor welwillende marokkanen onmogelijk is om te slagen in onze maatschappij? Als voorbeeld wil ik je toch wel vertellen dat wij een marokkaanse burgermeester hebben in Rotterdam. We hebben een Ali B die niet weg te zappen is en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik moet de eerste chinese of indiase burgermeester nog tegenkomen. Kijk als je echt wil zijn er mogelijkheden genoeg, ook voor marokkanen. stop er nou eens mee om dit te ontkennen.
Yvonne wordt mocrohoer genoemd omdat ze nuanceert. Dat mag wel?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Kan bijzonder vervelend zijn als je er ook nog hoer bij wordt genoemd omdat je niet reageert. En dan zijn dit nog wel de minst erge ervaringen.
Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder "tolerant" begin te worden en als ik een Marokkaan tegenkom op straat bijvoorbeeld ik meteen een soort van ga opletten.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Waren niet mijn woorden he, Remlof zei dat de goedwillende Marokkanen er op worden aangekeken wat in mijn ogen dus niet zo is.
In alle redelijkheid even:quote:Op zondag 14 februari 2010 14:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In dit artikel wordt toch duidelijk gemaakt dat volgens getuigenverklaringen de straat zich binnen no-time vulde met Egyptenaren en Marokkanen? Dat er uiteindelijk van de bijna vijftig aanhoudingen 'slechts' 10 niet-Egyptenaren erbij zaten, vermoedelijk Marokkanen, is toch simpelweg wat men uit dit artikel kan extraheren?
Grof vertaald: ooggetuigen verklaren dat in luttele minuten blabla egyptenaren en marokkanenquote:Dal racconto dei testimoni in pochi minuti la via si è riempita di centinaia di egiziani e marocchini
Hier zeg je :quote:Op zondag 14 februari 2010 14:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand op zo'n criminele Marokkaan is afgestapt. We zijn er te laf voor. De onderlinge solidariteit tussen die lui is enorm veel groter dan de solidariteit tussen blanken.
Wij keren ons om als er iemand op straat door een Marokkaan wordt geript, we spoeden ons naar huis, achter ons schermpje en gaan daar in woorden solidair zijn.
En inderdaad, je begint niets tegen die lui - want je zal er als enige voor staan. De anderen keren immers ook het hoofd af. We maken het die gangs ook wel heel erg makkelijk he.
En dan ben je een Marokkaanse jongere - je kan kiezen: aansluiten bij zo'n gang waar je in ieder geval nog respect krijgt, of proberen je hoofd boven water te houden als ' nette marokkaan' , die steeds meer tegen zich zal horen zeggen dat ie een criminele kutmarokkaan is die terug moet naar afrika of vergast moet worden.
Wat raar he, dat die gangs steeds groter en niets-ontziender worden.
Natuurlijk is dat geen vrijbrief voor Marokkanen of wie ook om ons te gaan terroriseren, maar het is wel mede oorzaak van het feit dat we het zo uit de hand hebben laten lopen met zijn allen. We laten het liever over aan een sterke man, die dan zijn gang kan gaan.
Dit is ontstaan in onze maatschappij, waar wij het voor het zeggen hebben. Dus wij zijn medeverantwoordelijk. Op zijn minst in het te lang tolereren van enerzijds de gangs, anderzijds de dehumanisering van die lui. Want dat zijn wel degelijk twee kanten van hetzelfde proces.
en daar zeg je:quote:En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand op zo'n criminele Marokkaan is afgestapt. We zijn er te laf voor.
Je weet best dat dat niet waar is. Ik zie het al voor me je je moet gewoon vergast worden hou toch op zeg, zoals ik al zei Marokkanen krijgen hier kansen ten over, ze kunnen zelfs burgemeester worden, de politiek in, advocaat worden, dus kom niet aanzetten dat ze o zo zielig zijn want dat zijn ze niet.quote:die steeds meer tegen zich zal horen zeggen dat ie een criminele kutmarokkaan is die terug moet naar afrika of vergast moet worden.
Nee dat is ook niet netjes. Zij heeft natuurlijk ook gewoon haar eigen mening.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Yvonne wordt mocrohoer genoemd omdat ze nuanceert. Dat mag wel?
Ik begrijp je reactie. Maar alle gekheid op een stokje. Wat nog veel triester is, is dat er mensen zijn die het uitschelden van nederlandse (blonde) meisjes voor kankerhoer steeds bagataliseren. Je moet niet vergeten dat hier ook een racistisch tintje aan zit want je weet net zo goed als ik dat ze dit bij hun "eigen" meisjes niet doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
De argumenten worden nu wel erg triest.
Nee, dat weet ik eigenlijk niet, serieus.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie. Maar alle gekheid op een stokje. Wat nog veel triester is, is dat er mensen zijn die het uitschelden van nederlandse (blonde) meisjes voor kankerhoer steeds bagataliseren. Je moet niet vergeten dat hier ook een racistisch tintje aan zit want jeweet net zo goed als ik dat ze dit bij hun "eigen" meisjes niet doen.
Waar, door mijn ervaringen met Marokkanen kijk ik wel uit. Maar ik kijk ze niet meteen aan op het gedrag van andere Marokkanen. Het lijkt me ook niet meer dan logisch, als ik de hele tijd word gebeten door herdershonden kijk ik de eerst volgende keer wel uit voor een herdershond.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder "tolerant" begin te worden en als ik een Marokkaan tegenkom op straat bijvoorbeeld ik meteen een soort van ga opletten.
Inderdaad maar dan is het ineens niet racistisch meer.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie. Maar alle gekheid op een stokje. Wat nog veel triester is, is dat er mensen zijn die het uitschelden van nederlandse (blonde) meisjes voor kankerhoer steeds bagataliseren. Je moet niet vergeten dat hier ook een racistisch tintje aan zit want je weet net zo goed als ik dat ze dit bij hun "eigen" meisjes niet doen.
Maar dat neemt niet weg dat er ook veel Marokkanen zijn die gewoon uitstekend meedraaien. Accepteer dat eens.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
, dat zal allemaal best maar dat neemt niet weg dat de feiten er liggen en veel Marokkanen gewoon voor grote problemen zorgen.
Waar zeg ik van niet dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat er ook veel Marokkanen zijn die gewoon uitstekend meedraaien. Accepteer dat eens.
Dat zeg je niet expliciet, dat blijkt uit het constante gehamer op een bepaald feit en daar meteen ook mee de achtergrond bij betrekken. En dat weet je zelf ook goed, dat hoef ik je eigenlijk niet eens te vertellen. Moet je zelf weten, je mag doen wat jij wil.quote:
Mijn mening is anders gewoon weg gecensureerd. Tot zo ver recht tot meningsuiting op Fok.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet netjes. Zij heeft natuurlijk ook gewoon haar eigen mening.
Ik ga nu een film kijken, ik kom hier later op terug.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je niet expliciet, dat blijkt uit het constante gehamer op een bepaald feit en daar meteen ook mee de achtergrond bij betrekken. En dat weet je zelf ook goed, dat hoef ik je eigenlijk niet eens te vertellen. Moet je zelf weten, je mag doen wat jij wil.
Kerel, hoe kom je erbij dat jonge marokkanen steeds te horen krijgen dat ie een criminele kutmarokkaan is en terug moet of vergast moet worden. Je zegt zelf dat we te laf zijn om op een criminele marokkaan af te stappen. Ik weet niet waar jij woont maar ik heb dit nog nooit meegemaak. Weet je trouwens hoeveel autochtone nederlanders buitengesloten worden, die horen ook nergens bij maar die gaan ook geen buurten terroriseren. En het is natuurlijk een grote schande dat je de verantwoordelijkheid probeert af te schuiven op de maatschappij. Dit is echt voor mij een teken dat er bij jou een schroefje los zit. Wat zijn dit voor vage termen, ben ik aan het dehumaniseren? Kerel, ik ga gewoon elke dag naar mijn werk om mijn geld op een eerlijke manier te verdienen en ik wil gewoon met rust gelaten worden. Is dat te veel gevraagd?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand op zo'n criminele Marokkaan is afgestapt. We zijn er te laf voor. De onderlinge solidariteit tussen die lui is enorm veel groter dan de solidariteit tussen blanken.
Wij keren ons om als er iemand op straat door een Marokkaan wordt geript, we spoeden ons naar huis, achter ons schermpje en gaan daar in woorden solidair zijn.
En inderdaad, je begint niets tegen die lui - want je zal er als enige voor staan. De anderen keren immers ook het hoofd af. We maken het die gangs ook wel heel erg makkelijk he.
En dan ben je een Marokkaanse jongere - je kan kiezen: aansluiten bij zo'n gang waar je in ieder geval nog respect krijgt, of proberen je hoofd boven water te houden als ' nette marokkaan' , die steeds meer tegen zich zal horen zeggen dat ie een criminele kutmarokkaan is die terug moet naar afrika of vergast moet worden.
Wat raar he, dat die gangs steeds groter en niets-ontziender worden.
Natuurlijk is dat geen vrijbrief voor Marokkanen of wie ook om ons te gaan terroriseren, maar het is wel mede oorzaak van het feit dat we het zo uit de hand hebben laten lopen met zijn allen. We laten het liever over aan een sterke man, die dan zijn gang kan gaan.
Dit is ontstaan in onze maatschappij, waar wij het voor het zeggen hebben. Dus wij zijn medeverantwoordelijk. Op zijn minst in het te lang tolereren van enerzijds de gangs, anderzijds de dehumanisering van die lui. Want dat zijn wel degelijk twee kanten van hetzelfde proces.
Ik hoop niet dat je het over mij hebt want ik haal hier niets wegquote:Op zondag 14 februari 2010 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn mening is anders gewoon weg gecensureerd. Tot zo ver recht tot meningsuiting op Fok.
Nee, dat heb jij niet gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt want ik haal hier niets weg
Wil je me gewoon op m'n bruine ogen geloven dat dat vaker voorkomt dan je denkt?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:48 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Kerel, hoe kom je erbij dat jonge marokkanen steeds te horen krijgen dat ie een criminele kutmarokkaan is en terug moet of vergast moet worden.
Ik ook.quote:Kerel, ik ga gewoon elke dag naar mijn werk om mijn geld op een eerlijke manier te verdienen en ik wil gewoon met rust gelaten worden. Is dat te veel gevraagd?
Nee, dat kan ik niet. Echter vind ik wat ik wel en niet kan niet ter zake doende.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
In alle redelijkheid even:
[..]
Grof vertaald: ooggetuigen verklaren dat in luttele minuten blabla egyptenaren en marokkanen
Kun JIJ iedere noord-afrikaan van de ander onderscheiden?
Jij kunt echt een egyptenaar van een marokkaan of Tunesi"er onderscheiden?
En dat ook nog op het moment van rellen?
Knap vind ik dat altijd, echt.
Dat is prima, maar ik zie deze heerschap wel mooie vertalingen maken, maar lees niets over de getuigenverklaringen en dat deze melding maken van zowel Egyptenaren en Marokkanen.quote:http://www.lucaswashier.nl/?p=14044
de man van dit stukje woont trouwens in Italie en heeft ook krantenstukken vertaald.
En wat ook al niet onbelangrijk is, wat is de politieke kleur van de krant die jij aanhaalt.
Italie is een van de landen met veel kranten, ieder met eigen kleur en insteek.
Allemaal zaken die je gewoon ook eens moet meenemen.
Laten we de vraag anders stellen. Is het terecht om een koppeling te maken met een complete bevolkingsgroep aan de hand van dit artikel?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:55 schreef damian5700 het volgende:
Het gaat er dus om dat er Marokkanen aan dit voorval wordt gekoppeld referent aan dit artikel. In wat voor zin is het onterecht om de koppeling te maken?
Ik lees ook niets over Zuid-Amerikanen in jouw betoog, heeft dat te maken met je politieke kleur?quote:Dat is prima, maar ik zie deze heerschap wel mooie vertalingen maken, maar lees niets over de getuigenverklaringen en dat deze melding maken van zowel Egyptenaren en Marokkanen.
Zou dit ook te maken kunnen hebben met de politieke kleur?
Ik noem maar wat. Net als in groepjes mensen op straat lastigvallen, waarna ze ineens uit alle hoeken en gaten komen als iemand wat terugzegt.quote:
Wat Iteejer had uitgelegd wordt mooi bewezen in deze heel slimme post.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:59 schreef Henk-B het volgende:
Weer marokkanen, nu in een ander land.
Vraag me af wanneer ze eens normaal gaan doen, want ze doen het allemaal zelf.
Lekker de hele tijd negatief in het nieuws komen.
Ik hoop op nog heel veel negatieve berichten.
Ik hoop ook dat er nog veel mensen zelf de confrontatie krijgen met Kut-marokkanen.
Waarom zouden mensen kreten hebben van alweer Marokkanen?
Zou dat komen door dat ze het elke keer in de krant lezen, bij opsporing verzocht enz. nee ik denk het niet,
In mijn familie zitten genoeg buitenlanders er zit zelfs een Iranees bij en weet je wat, die hebben allemaal een hekel aan marokkanen. Dat lezen ze niet in een sprookjesboek zoals de Koran oid, ook niet in de telegraaf, nee dat zijn gewoon ervaringen in het dagelijks leven.
Het is zo zonder want die spleetogen van die chinezen vind ik veel enger, maar ik kan gewoon geen negatief bericht vinden van Chinezen in NL. Ik vind het zo jammer want ik had graag alle Chinezen over 1 kam willen scheren, maar ze maken mij het zo moeilijk!!!!
Gelukkig maar!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat Iteejer had uitgelegd wordt mooi bewezen in deze heel slimme post.
Nee, dat is niet te accepteren. Het is net zoiets als accepteren dat ik een teringhekel heb aan jou, omdat er een oerhollandse gek een aanslag wilde plegen op de koningin.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik noem maar wat. Net als in groepjes mensen op straat lastigvallen, waarna ze ineens uit alle hoeken en gaten komen als iemand wat terugzegt.
Maar ies koeltoer! Horen we gewoon te begrijpen wanneer we in een kansengemeenschap wonen
Is het niet te accepteren dat iemand zo langzamerhand een grafhekel heeft aan Marokkanen omdat hij of zij die goedwillende groep nooit tegen is gekomen?
En dan heb ik het niet over alle allochtonen he, met bijvoorbeeld de Turkse super op de hoek heb ik totaal geen problemen, aardige man
Incident en stelselmatig gestoord gedrag over 1 kam scheren!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te accepteren. Het is net zoiets als accepteren dat ik een teringhekel heb aan jou, omdat er een oerhollandse gek een aanslag wilde plegen op de koningin.
Nee, zoals iteejer ook al aangaf zijn we daar veel te laf (of te verstandig) voor. Dat er (veel) mensen zijn die dit denken geloof ik wel. En als er al iemand is die het wel doet, dan zal die daarna nog een tijdje door een rietje moeten eten of erger, vraag maar aan Anja Joos.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je me gewoon op m'n bruine ogen geloven dat dat vaker voorkomt dan je denkt?
[..]
Ik ook.
Er liepen volgens getuigen MOGELIJK Marokkanen mee, dus ja dan weet je al hoe laat het is op FOK.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef Bowlingbal het volgende:
En nu gaan de posts wéér over Marokkanen, terwijl volgens mij net duidelijk was dat die hier nu zeer weinig mee te maken hadden.
Nope, ik heb er nog nooit ven gehoord dat een Marokkaan in zijn/haar gezicht verteld wordt dattie vergast moet worden.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je me gewoon op m'n bruine ogen geloven dat dat vaker voorkomt dan je denkt?
[..]
Er worden hier genoeg van dat soort 'uitspraken' gedaan richting Marokkanen en zelfs Marokkaanse users hier op FOK, alsof ze er wat mee te maken hebben. Meestal worden dat soort posts verwijderd.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef huhggh het volgende:
[..]
Nope, ik heb er nog nooit ven gehoord dat een Marokkaan in zijn/haar gezicht verteld wordt dattie vergast moet worden.
Dsu komt maar op met een paar bronnen om dat te odnerbouwen.
Want jij, en Iteejer, hebben echt een tunnelvissie tegenover Marokkanen dat zij exclusief zielig zijn.
Over een latent discriminerende houding gesproken...
Tegen zoveel domheid valt niet te discussieren.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef huhggh het volgende:
[..]
Nope, ik heb er nog nooit ven gehoord dat een Marokkaan in zijn/haar gezicht verteld wordt dattie vergast moet worden.
Want jij, en Iteejer, hebben echt een tunnelvissie tegenover Marokkanen dat zij exclusief zielig zijn.
Exact, daarbij kan ik natuurlijk spreken over andere "incidenten" zoals de aanslag op Fortuyn, of het bedreigen van Peter R de Vries, of het neerknuppelen van fietsers in Groningen, of het in de fik steken van moskeeen en Islamitische scholen. Beetje raar, je kan incidenten altijd zo uitrekken dat er een patroon in blijkt te zitten.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Incident en stelselmatig gestoord gedrag over 1 kam scheren!
En weer in die slachtofferrol kruipen en maar zeiken over anderen!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact, daarbij kan ik natuurlijk spreken over andere "incidenten" zoals de aanslag op Fortuyn, of het bedreigen van Peter R de Vries, of het neerknuppelen van fietsers in Groningen, of het in de fik steken van moskeeen en Islamitische scholen. Beetje raar, je kan incidenten altijd zo uitrekken dat er een patroon in blijkt te zitten.
Ik quote je nog even want ik kom hier nog graag op terug, maar ben bang dat het topic dicht is als ik terug van werk ben.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Nee, zoals iteejer ook al aangaf zijn we daar veel te laf (of te verstandig) voor. Dat er (veel) mensen zijn die dit denken geloof ik wel. En als er al iemand is die het wel doet, dan zal die daarna nog een tijdje door een rietje moeten eten of erger, vraag maar aan Anja Joos.
Waar het om gaat is dat dit geen perfecte wereld is. Er bestaat zeker racisme, van beide kanten, dat zit in mensen en dat krijg je er niet meer uit. Als iemand je onjuist bejegend of wat dan ook dan moet je naar de politie stappen en de rechter bepaalt of er eeb wet is overtreden. Ook geen ideale situatie maar hier moeten we het mee doen. Wanneer wij allemaal voor eigen rechter gaan spelen is het einde zoek. Je moet dit dus dan ook NOOIT goedpraten. Wanneer er marokkanen zijn die buurten terroriseren dan moet je dit radicaal afkeuren PUNT. Niet zeggen van ja maar dit of ja maar dat.
Mijn ervaring is dat de meeste bevolkingsgroepen zich hier aan houden maar dat marokkanen hier wat meer moeite mee hebben.
Oh, zolang het maar niet in zijn of haar gezicht vertelt wordt, dan is het goed? Dus als het op een forum geplaatst wordt, dan heb jij daar geen moeite mee?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef huhggh het volgende:
[..]
Goed tegenargument.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef Henk-B het volgende:
[..]
En weer in die slachtofferrol kruipen en maar zeiken over anderen!
Oftewel: je hebt geen argumenten meer.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid valt niet te discussieren.
En nog waar ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |