Zie Opsporing verzocht stigamtiseert! voor het waarom.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ja de linkse media wil namelijk dat het volk rechts gaat stemmen.......
Ow we hebben ook nog bijvoorbeeld de Feyenoordhooligans hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, jij komt alleen maar oerhollandse gekken tegen die aanslagen plegen op de koningin. Ja, als je alleen maar dat soort Nederlanders tegenkomt kan ik begrijpen dat je een teringhekel aan me hebt.
Zeg ik dat die wel okay zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow we hebben ook nog bijvoorbeeld de Feyenoordhooligans hoor
Ik heb anders genoeg goedwillende Marokkanen ontmoet in mijn Prachtwijk. Maar ja, ik woon dan ook midden tussen de allochtonen hè?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg ik dat die wel okay zijn?Wacht, ik typ het even wat simpeler:
Marokkanen --> nog nooit een goedwillige ontmoet
Nederlanders --> zowel tokkies als goedwilligen ontmoet
Ik heb anders geen enkele goedwillende Marokkaan ontmoet, in tegenstelling tot de goedwillende Turken in mijn laatste prachtwijk. Maar ja, de ene prachtwijk is de andere niet he?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg goedwillende Marokkanen ontmoet in mijn Prachtwijk. Maar ja, ik woon dan ook midden tussen de allochtonen hè?
Limburgers met hun carnavalquote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Re het volgende:
leuk estafette topic... wat is de volgende?
klopt, ze zijn te herkennen aan hun logoquote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb anders geen enkele goedwillende Marokkaan ontmoet, in tegenstelling tot de goedwillende Turken in mijn laatste prachtwijk.
Oow maar die hebben we in alle kleuren dus dat streept elkaar weg!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow we hebben ook nog bijvoorbeeld de Feyenoordhooligans hoor
Weet ik het goed gemaakt, dan gaan wij elkaar ontmoeten. Ff wat drinken en een gesprekje houden. Deal? Dan kan je nooit meer zeggen dat je geen aardige of lieve Marokkaan bent tegen gekomen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Cerbie het volgende:
Maar daar had ik het ook helemaal niet over. Prima dat jij genoeg leuke Marokkanen hebt ontmoet, ik niet.
Ik mag dus geen schurfthekel aan Marokkanen hebben omdat remlof wel dat groepje goedwillenden is tegengekomen.
Met het groot verschil dat de Joden zonder enig noemenswaardige aanleiding gedemoniseerd werden en de Marokkanen/moslims het over zichzelf hebben afgeroepen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt echt nog maar één conclusie trekken:
De Marokkanen/Moslims zijn de nieuwe Joden. En hoewel dit vast eens eerder is geroepen maak ik me zorgen over de afloop.²
Ja, binnenkort worden alle Moslims op de trein gezet wist je dat al?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
De Marokkanen/Moslims zijn de nieuwe Joden. En hoewel dit vast eens eerder is geroepen maak ik me zorgen over de afloop.²
Echt niet dat hebben wij gedaan en de media.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Deux het volgende:
[..]
Met het groot verschil dat de Joden zonder enig noemenswaardige aanleiding gedemoniseerd werden en de Marokkanen/moslims het zelf over zichzelf hebben afgeroepen.
Er zijn mensen in de politiek die praten over het deporteren van miljoenen moslims.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, binnenkort worden alle Moslims op de trein gezet wist je dat al?Je weet zelf ook wel dat wat je zegt niet waar is toch?
Waar naar toe?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn mensen in de politiek die praten over het deporteren van miljoenen moslims.
Is dat van belang? Of is het al niet erg genoeg dat ze gedeporteerd moeten worden?quote:
Ik vroeg het mij gewoon af, ik heb dat namelijk nog niet gezien!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat van belang? Of is het al niet erg genoeg dat ze gedeporteerd moeten worden?
Ik ook nog niet, maar als het aan bepaalde mensen ligt......quote:Op zondag 14 februari 2010 17:00 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij gewoon af, ik heb dat namelijk nog niet gezien!
Zou ik niet weten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar als het aan bepaalde mensen ligt......
Het begon trouwens al met Aboutaleb, mensen gingen hem helemaal ontmenselijken, spreken van een moslimburgemeester met dubbele loyaliteit, denk aan de uitspraken van Sorensen
Wat heeft Aboutaleb hem misdaan?
Gast, ga jij je eens verdiepen in de historie.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Deux het volgende:
[..]
Met het groot verschil dat de Joden zonder enig noemenswaardige aanleiding gedemoniseerd werden en de Marokkanen/moslims het over zichzelf hebben afgeroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |