Typo. Er staan er nog meer zie ik. Zoekm, en gij zult vinden!quote:
En waarom kan dit niet in dat topic?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef Sachertorte het volgende:
Nav: Legendarische uitzending Opsporing Verzocht
Als ik geen baan heb dan zou ik ook niet stelen hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef Kiegie het volgende:
Het zijn natuurlijk de economisch en maatschappelijk minder bedeelden die eerder geneigd zijn tot criminele activiteiten - althans van de activiteiten die in 'Opsporing verzocht' besproken worden.
Geef gewoon meer geld, meer mogelijkheden en meer perspectief aan deze mensen, en je zult zien dat het aantal bleken in de reconstructies weer toeneemt!
Inderdaad, geef ze gewoon geldquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef Kiegie het volgende:
Het zijn natuurlijk de economisch en maatschappelijk minder bedeelden die eerder geneigd zijn tot criminele activiteiten - althans van de activiteiten die in 'Opsporing verzocht' besproken worden.
Geef gewoon meer geld, meer mogelijkheden en meer perspectief aan deze mensen, en je zult zien dat het aantal bleken in de reconstructies weer toeneemt!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als ze ook autochtonen in het programma willen hebben krijg je zoiets "Blanke man gezocht wegens door rood fietsten" of "Blanke man gezocht met kapot achterlicht".
Gelukkig kiezen ze voor de meer serieuze delicten!
Of "Blanke man gezocht die zich heeft vergrepen aan kleine kinderen" of "Blankje man gezocht die meisjes opsloot in een kelder onder zijn huis".quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als ze ook autochtonen in het programma willen hebben krijg je zoiets "Blanke man gezocht wegens door rood fietsten" of "Blanke man gezocht met kapot achterlicht".
Gelukkig kiezen ze voor de meer serieuze delicten!
Dat zijn Belgen hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of "Blanke man gezocht die zich heeft vergrepen aan kleine kinderen" of "Blankje man gezocht die meisjes opsloot in een kelder onder zijn huis".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |