Die eerste is op zich eigenlijk ontzettend lelijk in zijn simpelheid, maar toch past het perfect bij wat de band op dat moment uitstraalde. En dat geldt ook voor al het artwork rondom FWN. Zo'n hoes van "Brianstorm" zou bij een andere band afschuwelijk zijn geweest, maar het werkt wederom perfect. Het logo heb ik altijd wel lekker strak gevonden. Ben nu gewend aan het "Humbug"-logo, maar ik moest even de site bezoeken om precies te weten hoe-ie er ook alweer uitzagquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef AMDB het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag, welk AM logo vinden jullie het beste? Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de 1e, daarna de 2e (FWN) en die van Humbug vind ik eigenlijk vreselijk.
En dus volgende week de videoquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Niet dus, maar vrijdag of maandag wordt er sowieso info gegeven over het artwork en de video
Mwah. Dat ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef Aisumasen het volgende:
Ik had niet anders verwacht omdat het waarschijnlijk in een uurtje gepropt moet worden, maar ze hebben zo'n beetje de meest interessante nummers geknipt.
Is dat nou al op TV geweest of komt dat nog?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:52 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, ik was er al bang voor, maar in de TV-uitzending van de MTV-registratie van het optreden in Valencia zijn maar 11 van de 19 nummers uitgezonden. "This House Is A Circus", "Still Take You Home", "Potion Approaching", "Red Right Hand", "Catapult", "Cornerstone", "If You Were There, Beware" en "Do Me A Favour" zijn eruit geknipt...![]()
Denk inderdaad niet dat die kans groot is. Daarom is het zo jammer dat niemand de integrale uitzending heeft opgenomen, want dan hadden we een mooie onafgebroken tape gehad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:15 schreef Arn0 het volgende:
En dit verschijnt sowieso (in HD-kwaliteit) nog wel op het internet. Trouwens Aisumasen, enige kans dat er ooit op een MTV-zender hetzelfde concert maar andere nummers worden uitgezonden? Zal wel niet![]()
http://www.brandsoftheworld.com/search/123121497/200306.htmlquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:34 schreef Arn0 het volgende:
Het logo op de site zelf, Humbug, FWN.. Teddy Picker en Fluorescent Adolescent zou ook wel tof zijnHeb in het verleden al vaker AM gerelateerde afbeeldingen willen bewerken en een font dat de band zelf gebruikt is altijd wel tof.
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het niet storend.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Arn0 het volgende:
Even iets anders hé, maar ben ik de enige die zich stoort (nuja, stoort is wat overdreven) aan het feit dat de studioversie van 505 niet "clean" klinkt? Lastig uit te leggen maar er is een soort effect waardoor het lijkt alsof het een slechte 64 kbps MP3 is. Maar de vocals klinken dan weer goed.
http://www.contactmusic.c(...)ocking-music_1133732quote:He said: "That's not a band. That's a showbiz construct. A mockery. That's very much like that awful band Green Day or Avril Lavigne.
"It's not right, they're using our wings to make money on something they never helped create for themselves.
"They don't advance. They're stuck in a time warp and not writing from the heart. Once you recognise the four walls of a genre and stick inside them, you are not writing from the heart."
The 54-year-old singer also claimed Alex Turner was definitely not the genius writer he has been made to be.
He said: "Oh, stop it. He just turns on the computer and types in 'punk' and it goes ping. I see no gut-wrenching soul-searching going on there. Just pleasant little ditties. There's room for that, but I'm seeking more substance."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |