Als ik weet waar het over ging.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
Misschien kan Arcee het topic nog vinden.
wat een smeerlappen !quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamon zonder punt.
Misschien kan Arcee het topic nog vinden. Danny en Ali Salami veranderden ineens de regels, om mij mijn krat bier te ontzeggen.
Voorspel wanneer de 1-miljoenste post komt!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamon zonder punt.
Misschien kan Arcee het topic nog vinden. Danny en Ali Salami veranderden ineens de regels, om mij mijn krat bier te ontzeggen.
scheelt 30 postsquote:
Precies, dankjewel.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voorspel wanneer de 1-miljoenste post komt!
De helft is gewist, of stond in een ander topic. Ik won iig en kreeg toch mijn krat bier niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het klopte toch niet of wel soms?
Een weddenschap op fok valt ook niet te winnenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De helft is gewist, of stond in een ander topic. Ik won iig en kreeg toch mijn krat bier niet.
ik ook... precies lang genoeg wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe doe je zo snel 3 post achter elkaar.
Ik krijg dan foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |