Agossie, het zou wat zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet je zien dat dalijk een onbekende of anders kut user hem heeft
Onder andere. Grootste gedeelte van FoK bestaat uit onbekende en kut users.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan ?
Nope!quote:
Oke.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Onder andere. Grootste gedeelte van FoK bestaat uit onbekende en kut users.
En klonen, niet te vergeten. Iets van 30000 echte mensen, en dan reken ik het heel erg naar boven toe.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Onder andere. Grootste gedeelte van FoK bestaat uit onbekende en kut users.
Dus we zijn allemaal nep, maar we weten het zelf niet ?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En klonen, niet te vergeten. Iets van 30000 echte mensen, en dan reken ik het heel erg naar boven toe.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoelaat gaat het worden, arcee?
quote:
Zou sowieso ook een beetje aan de late kant zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik ga dit keer geen voorspelling doen
Ik heb dit spel al een keer gewonnen 9 jaar terug, en zou een krat bier krijgen van Danny, die ik nooit gekregen heb, dus onderschat mijn gokkwaliteiten niet.quote:
Welke user was je toen dan ?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb dit spel al een keer gewonnen 9 jaar terug, en zou een krat bier krijgen van Danny, die ik nooit gekregen heb, dus onderschat mijn gokkwaliteiten niet.
Ctrl-F Lamon.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb dit spel al een keer gewonnen 9 jaar terug
Lamon zonder punt.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welke user was je toen dan ?
Maar nu zijn het er nog zo'n dikke 1900
Als ik weet waar het over ging.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
Misschien kan Arcee het topic nog vinden.
wat een smeerlappen !quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamon zonder punt.
Misschien kan Arcee het topic nog vinden. Danny en Ali Salami veranderden ineens de regels, om mij mijn krat bier te ontzeggen.
Voorspel wanneer de 1-miljoenste post komt!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamon zonder punt.
Misschien kan Arcee het topic nog vinden. Danny en Ali Salami veranderden ineens de regels, om mij mijn krat bier te ontzeggen.
scheelt 30 postsquote:
Precies, dankjewel.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voorspel wanneer de 1-miljoenste post komt!
De helft is gewist, of stond in een ander topic. Ik won iig en kreeg toch mijn krat bier niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het klopte toch niet of wel soms?
Een weddenschap op fok valt ook niet te winnenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De helft is gewist, of stond in een ander topic. Ik won iig en kreeg toch mijn krat bier niet.
ik ook... precies lang genoeg wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe doe je zo snel 3 post achter elkaar.
Ik krijg dan foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |