had verwacht dat ie n wat extremere zit zou hebben, straks moeten die steppies nog omhoog voor op het circuitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat de 12 meer iets voor een bratwurst etende Duitser is.
Veel meer oversized, en het grootste gedeelte (zadelplek) gebruikte ik al niet.
Wel een nadeel @circuit, je kan zo heen en weer schuiven. Achteraf bedenk ik me dat.![]()
Voetsteunen van de tien staan niet zo idioot zoals je wel eens bij testen van MV Agusta of Ducati leest.
Volgens mij is de hoek niet zo heel veel anders dan bij de 12, merkte er even niet van.
Clip-on positie viel me bij de TLR ook altijd meer op als erg laag.
Wellicht nog eens dubbelblind testen met Cageon. Maar nu even alleen maar hosanna.
(misschien is het toch stiekem een ergonomische Honda![]()
)
Ik had wel meer zicht op de kroonplaat bij de 12, nu zit je meer op het voorwiel.
Garmin moet maar bovenop het ruitje ofzo.![]()
Misschien ff exemplaar via MP scoren en gaten boren + metaal stripje vastbouten.![]()
Wisselen voor zhe circuitdagjes.
had al zo'n vermoeden, groot gelijk ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euj
sm rijden graag ja![]()
mje woning heeft ff voorrang, vandaag pimp vloerverlichting gekocht
had ik twee keer sm kunnen rijden (mja met onze deal dan..)
hehe uiteraardquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:24 schreef cageon2 het volgende:
[..]
had al zo'n vermoeden, groot gelijk ook![]()
Maargoed, viel te proberen![]()
![]()
fhuk ^^quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euj
sm rijden graag ja![]()
mje woning heeft ff voorrang, vandaag pimp vloerverlichting gekocht
had ik twee keer sm kunnen rijden (mja met onze deal dan..)
erg weinig gebruikt, lastig of duur om aan spulletjes te komen lijkt me..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is toch een geschikte 600 voor op het circuit
ja natuurlijk, maar de basis is al OK..had em best kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef cageon2 het volgende:
had die ook al voorbij zien komen ja... vind je dat wat ja?
vergeet ook niet 400 voor andere kuipjes, en eventuele schokbreker /vering aanpassingen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |